Besvaret April 8, 201016 år comment_348025 Er der nogen der kan hjælpe mig med hvor man kan gå til hundetræning i nærheden af Bolbro i Odense? Håber I kan hjælpe, da jeg står og skal flytte, men meget meget gerne vil blive ved med at træne. Vil gerne træne lydighed og Rally-o. På forhånd tak for hjælp. Rapporter
Besvaret April 8, 201016 år comment_348053 Hej. Der er ikke noget træning i Odense V, men der er i Tarup, Nørre Broby og Odense Ravnebjerg hos DKK. Ellers er der i Nyborg, Ejby, Nørre Åby (DKK) og Uggerslev (DKK) Og så er der hyrdetræning i Otterup hos DKK. Der er også træning hos en dyrlæge ude omkring zoo. Rapporter
Besvaret April 8, 201016 år comment_348066 Mange tak for svar :) Synes at jeg så noget træning omkring dyreskuepladsen, eller Hundestjernen i 5210 (Pårup) på Google, men ved ikke hvor langt væk det er, da jeg ikke er stedkendt. Men tusind tak for svar :) Håber at finde nogen en smule tættere på Må da findes... 7, 9, 13. Rapporter
Besvaret April 8, 201016 år comment_348078 Er selv ved at undersøge hvad mulighederne er for træning i Odense og har ikke kunnet finde noget i mit eget område SØ. Udover de nævnte har jeg fundet noget i Korup og Seden på www.hasf.dk, ellers skulle der starte noget op til sommer i Odense C eller M- Hundetræning Odense - www.pelleplys.dk Hvis der er nogen som kender til træning i Odense SØ, må I også meget gerne sige til Rapporter
Besvaret April 8, 201016 år comment_348124 Det er ikke super tæt på, men alligevel... Fyns Alternative Hundeskole ligger i Højme: Fyns Alternative Hundeskole / Forside Jeg ville gerne selv træne der, men synes det er for langt at køre. Rapporter
Besvaret April 11, 201016 år comment_349483 Der er træning i DcH-Odense. Det ligger i Pårup, på Pårupvej, lige efter/før kirken. Træningen foregår på militærets arealer. Deres mailadresse er OcH - forside - www.123hjemmeside.dk/proevermigligelidtfrem. Rapporter