Hop til indhold

Nu med Indkalds hund


Aslan
 Share

Recommended Posts

der er noget rivende galt i Ringe.............

 

 

Der er en kæmpe monstrum hund, som kommer på indkald, altså som i "Her" og så kommer den hen til sin ejer.

 

Helt vildt underligt syn :mrgreen:

 

 

Og så kastes der en bold, og hunden.......den kommer sq hen med bolden når ejeren kalder :shock:

 

 

Uuuuuuuuuuuuuuuuh og da ejeren og hunden gik hjem, så den en plastikpose på skide marken, og kiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiggeeeeeeeeeeede på sin ejer, med alle sine rynker, og ejeren tænkte "what he hell" og slap hunden og så lød det som en racerbil da hundne forsvandt, og veeeeeeeeeeeeeed i hvad?

 

 

Da ejeren sagde "kommer du" så kom hunden sq :banan:

 

 

 

Sådan en hund gad jeg godt have :lun:

 

 

 

 

 

 

Hov vent...............DET ER jo min hund,

 

Dorte - nu med indkalds hund :5up:'

(når der IKKE er andre ting som er mere spændende end sin ejer)

Link til indlæg
Del på andre sites

der er noget rivende galt i Ringe.............

 

 

Der er en kæmpe monstrum hund, som kommer på indkald, altså som i "Her" og så kommer den hen til sin ejer.

 

Helt vildt underligt syn :mrgreen:

 

 

Og så kastes der en bold, og hunden.......den kommer sq hen med bolden når ejeren kalder :shock:

 

 

Uuuuuuuuuuuuuuuuh og da ejeren og hunden gik hjem, så den en plastikpose på skide marken, og kiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiggeeeeeeeeeeede på sin ejer, med alle sine rynker, og ejeren tænkte "what he hell" og slap hunden og så lød det som en racerbil da hundne forsvandt, og veeeeeeeeeeeeeed i hvad?

 

 

Da ejeren sagde "kommer du" så kom hunden sq :banan:

 

 

 

Sådan en hund gad jeg godt have :lun:

 

 

 

 

 

 

Hov vent...............DET ER jo min hund,

 

Dorte - nu med indkalds hund :5up:'

(når der IKKE er andre ting som er mere spændende end sin ejer)

 

Du må være vildt stolt!:-D Og en hel masser af disse til dygtige Aslan!:kys::kys::kys::kys::kys:

Link til indlæg
Del på andre sites

Årh hvad jeg håber dette aldrig nogen sinde holder igen :banan:

 

 

Igår sendte jeg ham ned for at grave efter mus, AlENE :shock:

 

Og så sagde jeg "kommer du" egentlig bare for at få hans opmærksomhed for derefetr at give kommandoen "her", men jeg skap for "her" for aslan komme løbende ved "kommer du" og jeg tog snoren frem, og han blev ved med at komme :shock:

 

 

Jeg elsker det, så længe det varer.

 

 

 

 

 

Jeg kan huske engang frank skrev en kæmpe post om at lexus var kommer på indkald, det var ca 2 uger efter at vi havde fået aslan, og jeg undrede mig over hvorfor han sådan jublede, det var jo en selvfølge at en hund kom :mrgreen:

 

 

Men NU kan jeg virkelig sætte mig ind i den glæde som frank ville dele med uvidende mennesker som jeg :mrgreen:

Så jeg bukker og undskylder til frank for min tvivlen :oops:

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Dine beretninger får mig til at tænke tilbage på engang i atten-hunderede-hvidkål, hvor jeg havde en veninde med en Bokser-tøs på knapt 1 år.

 

Når vi skulle kalde denne her Bokser til os (ja hun var løs visse steder) og der var andre hunde i nærheden, skulle vi altid bede en af de andre (fremmede) hundeejere om at kalde tøsen til sig så vi derefter kunne gå over og hente hende :oops:

 

Nå, men en dag var hun løs det sædvanlige sted og der blev kaldet ind - og GUUUUUDDD!!!! Bokser-tøsen kom sku med det samme :shock:

 

Og det gentog sig næste dag - og næste dag - og den næste.....Vi snakkede en hel del om, om tøsen mon var blevet syg eller så'nt noget :hmm: :klap:

 

 

Et lille side spring, sry for OT og så NYD det og FRYD dig :-D for måske er lille Aslan bare blevet voksen og kan se fidusen i, at komme når der bliver kaldt :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er det dog skønt at læse, at vovserne kan ændre sig :-D

 

Mille kommer fint (7 ud af 10 gange) når vi er alene ;-) men er der noget mere spændende ex. vand, fugle, andre folk eller hunde så først, når mor her gør sig selv totalt til grin ved at huje, klappe i hænder, løbe den modsatte vej etc. så kommer man :drille: måske :blink:

 

Nå, hun er nu 10 mdr. og jeg aner da små små fremskridt, så jeg håber jeg snart får en "sikker indkaldshund" som dig :klap:

 

Hilsen Jette

Link til indlæg
Del på andre sites

Vogtergenet overgår pleaser genet :evil:

 

 

Så måtte sq ud og hente ham i haven fordi han ikke ville stoppe med at gø :evil:

 

 

 

 

Men 30 min forinden sendte jeg ham ud og hente sit indendørs legetøj, og han gjorde detmed glæde, så jeg er da bare lgeglad med at jeg skal ud i mørket i t-shirt, trusser og bare tær :fornaermet:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 3 weeks later...

Jeg vil lige opdatere:

 

 

Kastebold og indkald fungere ikke!

Så er han døv og helt vildt provo tissetrængende HELE TIDEN :evil:

 

Uden kastebold: 1 minuts afventende hund "hvornår kommer bolden", ved forståelse for at bolden ikke kommer, løber hun ud og snuser, og kommer ved indkald, dog en lille upser, da han nu lige var lidt tissetrængende

 

* her indsættes tegning af animeret dorte der både bander og svovler og truer med døden, imens hun henter hunden*

 

Men nu kan jeg ikke aniimere :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...