Hop til indhold

legekammerater ved Århus og omegn


Gæst Dejlig labrador hvalp
 Share

Recommended Posts

Gæst Dejlig labrador hvalp

Hejsa. Jeg er ny herinde, så ved ikke helt hvordan man opretter en artikel. Men håber denne kommer igennem. Jeg søger legekammerater til min lille dejlige labrador tæve. Rina. Vi får hende imorgen, og når, hun er faldet til, skal hun da ud og have nogle søde venner. Vi bor i Lystrup ved Århus. Og vi har bil.

Jeg håber meget at høre fra jer. Mange vov fra Lise og Rina:banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hejsa

 

Vi bor ude ved Mårslet på den anden side af Århus men hvis ikke det er for langt vil vi gerne lege:-D

Jeg har en dejlig gul labrador tæve på 11 måneder som elsker at lege med nye hunde og som har en masse krudt:-D

Du må skrive hvis det kunne være noget i kunne tænke jer

Link til indlæg
Del på andre sites

Tillykke med hunde-vapsen. :hjerte:

 

Kender du Solbjerg 'hundeskov'? - det er nu mere en stor eng end en skov. Folk kører dertil og går en runde og så er der dom regel en del andre hunde derude at lege med. Vi kom der tit med Smilla, da hun var lille. Vi havde kun gode oplevelser, men mange af hundene var liiiige store nok til hende. Tror det ville være ideelt for en labs.

 

Ellers ved jeg også der er en del, der mødes i Botanisk have til hundeleg dagligt omkring kl 16.00 . Der er det så tit lidt mere små hunde (og nogle gange kommer der slet ingen :blink:), men det er også et hyggeligt sted.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...