Gæst Breton-Jet Skrevet April 13, 2010 Rapporter Share Skrevet April 13, 2010 Izzys første løbe tid er startet idag. Vil gerne købe en "ble" til hende, men vil først spørge om der er nogle herinde der har kendskab til et godt produkt? eller en ble der kan vaskes eller noget.. Pippi har ikke rigtigt være så meget i løbe til så det har vi ikke skulle bekymre os om, tror der er år siden hun sidst var i løbe tid.. Some help? (please!) Evt. hjemmelavede løsninger? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Aussies for ever Besvaret April 13, 2010 Rapporter Share Besvaret April 13, 2010 Kan ikke hjælpe - har haft ialt 8 løbske tæver i huset og aldrig så meget som tænkt på at give dem ble på Men de mange dyrehandler har løbetidsbukser man kan købe - kunne bare aldrig selv drømme om det. Jeg foretrækker at bruge en gulvmoppe og noget sæbevand. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret April 13, 2010 Rapporter Share Besvaret April 13, 2010 Aussies for ever skrev: Kan ikke hjælpe - har haft ialt 8 løbske tæver i huset og aldrig så meget som tænkt på at give dem ble på Men de mange dyrehandler har løbetidsbukser man kan købe - kunne bare aldrig selv drømme om det. Jeg foretrækker at bruge en gulvmoppe og noget sæbevand. Jeg ville også godt hjælpe, men jeg aner intet om emnet, da jeg ligesom dig bare gør lidt ekstra rent. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret April 13, 2010 Rapporter Share Besvaret April 13, 2010 hos www.lillevus.com har de nogle rigtig søde nogle i fleece jeg godt kunne tænke mig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst matras Besvaret April 13, 2010 Rapporter Share Besvaret April 13, 2010 For et par uger siden kom min lille Bodil i løbetid for første gang... og ja hun kan desværre ikke rigtig finde ud af at rengøre sig selv, så jeg har investeret i løbetidstrusser... og heldigvis vil hun gerne have dem på - hun kommer nu selv hen og stiller sig for at få dem på når hun har været ude! Jeg fandt nogen på loppetjansen.dk, som bare er super gode... de sidder rigtig godt, nemme at give på og hurtig tøre når de er vasket. Udover det, synes jeg prisen er ok og der er hurtig levering :klap: Selvom jeg ikke lige er til det med at give dyr tøj på så ser hun da sød ud (på en underlig måde) i et par lyserøde trusser med sorte prikker :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KimC Besvaret April 18, 2010 Rapporter Share Besvaret April 18, 2010 Et par børne/baby underbukser omvendt på, med halen ud af tissehullet, elastikken trækkes lidt sammen om livet på hunden med en sikkerhedsnål, fordi den som regel er for lang til den anvendelse. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Diva Besvaret April 18, 2010 Rapporter Share Besvaret April 18, 2010 Breton-Jet skrev: Izzys første løbe tid er startet idag.Vil gerne købe en "ble" til hende, men vil først spørge om der er nogle herinde der har kendskab til et godt produkt? eller en ble der kan vaskes eller noget.. Pippi har ikke rigtigt være så meget i løbe til så det har vi ikke skulle bekymre os om, tror der er år siden hun sidst var i løbe tid.. Some help? (please!) Evt. hjemmelavede løsninger? Siger lige tak for din nye tråd.. Min Diva er nemlig også kommet i sin første løbetid:roll: kun 7 måneder gammel.. Suk.. Men indtil videre har hun været god til at gøre sig ren Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Breton-Jet Besvaret April 19, 2010 Rapporter Share Besvaret April 19, 2010 Hun har ikke nogle hale så det er nemt. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts