Hop til indhold

Clash of Titans - 3D


Aslan
 Share

Recommended Posts

Indholdet af filmen er faktisk ok - hvis man er til sådan noget, hvilket jeg jo så er :mrgreen:

 

 

Men at bruge 50 kr ekstra for at se den i 3D er total nedtur, og frarådes!

 

For det er virkelig begrænset hvor meget 3d der er :evil:

Link til indlæg
Del på andre sites

OK, godt at vide. Men jeg tror nu alligevel at vi venter til den kommer på DVD, for såååå god tror jeg altså ikke den er.

 

Så et klip fra den i Troldspejlet i går - utroligt som Mads Mikkelsen, den grimme mand, kan blive en steg når han får lidt hår og skæg på :lol:

 

 

 

Jeg tror også at det er fint at vente. Er den ikke ude på "amerikans" ? :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det var godt at få at vide :klap:

 

Så tror jeg også at jeg venter på DVD'en, havde ellers planlagt en 3D tur i biffen med guddatteren men gider da ikke hvis der næsten ingen 3D er i filmen!

 

Har været glad for at se Alice in wonderland og Avatar i 3D :-D

 

 

 

Jeg ville gerne have set alice i eventyr land, men den anden halvdel var ikke med på ideen.

 

Er der ting der kommer ud i hovedet på en?

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi var også inde og se den i går - en super god film synes jeg :5up:

Men nej, de ekstra penge for at se den i 3D kan man nemt spare og bruge på noget andet fornuftigt! De effekter de har lagt i filmen i 3D, var meget skuffende synes jeg. Men en rigtig god film, uden tvivl!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Priceman

Knægten og jeg var inde og se CoT i går. Det var en rigtig drengerøvsfilm med fuld fart på over felten. Jeg var meget imponeret over 3D effekterne. Ikke at man følte man fik noget smidt i hovedet. For sådan en film er det jo slet ikke. Men hele det der med at man får en dybde i filmen.

 

Den er slet ikke noget for tøzzer, med mindre de elsker at se muskuløse mænd i korte læderskørter og bare overkroppe.

For os andre var der jo så heldigvis lige et par gode trunter med. :slem:.

 

At denne film først halvt inde i optagelserne blev besluttet at lave til 3D kan jeg slet ikke se nogen steder. 3D fungerer rigtigt godt.

 

Den kan varmt anbefales ,hvis man er til tju-bang-drengerøvsfilm. Er man til romantik og tøzze film så kan ikke engang 3D effekterne hive den op til nye højder.

 

Jeg tvivler på at 3D effekterne vil virke specielt godt på en Tv skærm med mindre man kun sidder to og det er minimum 42" tv, og så skal man sidde ret tæt på. Alt udenoms lys vil virke forstyrende på oplevelsen.

 

Jeg var meget imponeret. Men jeg har så helle ikke set 3D i over 20 år så teknologien er klart forbedret. :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Priceman
Det er jo meget forskelligt hvordan de vælger at bruge 3D'en i en film... I avatar og clash of the titans er det mest en dybdeeffekt der gives. Hvor Alice i eventyrland også spiller på at der kommer "ting ud mod dig".

 

Jeg tvivler på at CoT var blevet specielt stor hvis den var kommet ud i 2D...

 

 

Ork jo. Vi er nogen der bare æææælsker den slags film. Det kræver ikke andet end at man ser den . Ingen tankevirksomhed eller andet er på krævet. En rigtig popkornfilm.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Stinnemus

tænk - jeg er normalt vild med den slags film, men CoT fangede mig bare ikke da jeg var nede og se den i fredags :genert: Fantastisk flot lavet synes jeg, men det var også det:???:

 

3D-effekten var da ret så begrænset. Det er kun min anden 3D-biograf-oplevelse, men jeg må indrømme at 3D-effekterne i avatar bare var SÅ meget bedre!

Link til indlæg
Del på andre sites

Den er slet ikke noget for tøzzer, med mindre de elsker at se muskuløse mænd i korte læderskørter og bare overkroppe.

 

Ét ord (eller rettere tal): 300 :slem:

 

Jeg var meget imponeret. Men jeg har så helle ikke set 3D i over 20 år så teknologien er klart forbedret. :5up:

 

Jeg har indenfor det sidste år set 3 - 4 film i 3D, så jeg synes efterhånden at nyhedsværdien er falmet. Så bliver man måske lidt mere kritisk ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Ork jo. Vi er nogen der bare æææælsker den slags film. Det kræver ikke andet end at man ser den . Ingen tankevirksomhed eller andet er på krævet. En rigtig popkornfilm.

 

Jamen det er da rigtigt. Der er bestemt et publikum til den, men det er altså ikke overvældende... 3D'en gør den større i biffen. Ellers var der ikke kommet så mange som der gør...

Link til indlæg
Del på andre sites

Ét ord (eller rettere tal): 300 :slem:

 

 

 

Jeg har indenfor det sidste år set 3 - 4 film i 3D, så jeg synes efterhånden at nyhedsværdien er falmet. Så bliver man måske lidt mere kritisk ;-)

 

Det gør man da - bliver mere kritisk! Helt klart!! Jeg synes så en af de andre fordele ved 3D filmene er at de er digitale og derfor står knivskarpt! Selvfølgelig er der forskel på hvilken 3D biograferne vælger at bruge, og det giver også forskel i kvaliteten. Jeg vil eks ikke betale for at se en film der er med dolby's 3D. Jeg mener realD er meget bedre.

 

Nu vi snakker 3D - har I så set "How to train your dragon"? Ellers kan I godt komme afsted... Der er så meget hund over de kære drager :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...