Hop til indhold

Amerikansk undersøgelse - Muskelhundeejere


Agnete87
 Share

Recommended Posts

Er man ikke middelalderen når man er 40, er gennemsnitsalderen for mænd ikke ca. 80 år?

 

Ellers er det vel bare panikalderen, du ved, der hvor det går op for en at man ikke har nået halvdelen af det man planlagde man skulle nå inden man blev 30...

 

NAAJ MAN ER IKKE!!! :fyfy:

 

Det er man først en gang i 50'erne :fornaermet:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Klüssendorf
Er man ikke middelalderen når man er 40, er gennemsnitsalderen for mænd ikke ca. 80 år?

 

Ellers er det vel bare panikalderen, du ved, der hvor det går op for en at man ikke har nået halvdelen af det man planlagde man skulle nå inden man blev 30...

 

Jo panik alderen kan vist godt starte når man nærmer sig de 40, for så er der ingen vej tilbage og man har ikke længere en plausibel grund til at skabe sig tosset. Man kan i hvertfald ikke længere sige, at det er fordi man er ung :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

han er 38

 

Nåårh ok. Først læste jeg "aldrende".. så tænkte jeg 80 år :mrgreen: Men midaldrende troede jeg også var omkring de 50. Bortset fra min Anders, han bliver selvfølgelig 140 år :engel:

 

NAAJ MAN ER IKKE!!! :fyfy:

 

Det er man først en gang i 50'erne :fornaermet:

 

:bigsmile:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...