Hop til indhold

Dumme dumme Kenjan!


AnjaCS
 Share

Recommended Posts

Ja, takket være dem er jeg pludselig meeeeeget fattigere!! :fornaermet:

 

skulle liiiige derind med to veninde i dag.

 

For det første var det en kæmpe køretur!.

Først hente den ene i Hillerød (jeg bor i Taastrup), så hente den anden i Søborg. Så til Sydhavnen fordi den ene lige skulle hente penge hos kæresten. Så ind på en tank og få noget at spise (det ska man vel :slem:).

Så til Havdrup og handle, så til Østrand i Karlslunde.

Så tilbage til Søborg med den ene pige, så til Melby (heeelt nordpå) med den anden, og tilbage til Taastrup :P

 

Fik da liige kørt nogle kilometer!

 

Endte med at gå derfra med en træningsvest! Wuhu! Er total glad, blir fedt at få brugt den, for har satme manglet den :klap:

En ny sele til Bassehunden, som IKKE kører frem og tilbage.. Så den kan også bruges til vores cykeltur.

En FED rød/sort læderline samt matchend halsbån.

Nyt aktivitetslegetøj.

Robust "bamse" med piv og massive bolde indeni, som Basse og hendes Rotteven forhåbentlig ikke dræber med det samme.

Tørret okselungestykker.

Nogle sjove ting med lammefedt i (også tørret)..

Og en lille pose med hapser vi fik gratis...

 

Ja, det blev lige 2400 :shock: .. Så har Kenjan vist også fået deres penge i dag!

Men jeg ku satme snildt have brugt flere.. Syntes ellers jeg holdt igen :P hahaha.... Gjorde jeg nok ikke :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Ja, takket være dem er jeg pludselig meeeeeget fattigere!! :fornaermet:

 

skulle liiiige derind med to veninde i dag.

 

For det første var det en kæmpe køretur!.

Først hente den ene i Hillerød (jeg bor i Taastrup), så hente den anden i Søborg. Så til Sydhavnen fordi den ene lige skulle hente penge hos kæresten. Så ind på en tank og få noget at spise (det ska man vel :slem:).

Så til Havdrup og handle, så til Østrand i Karlslunde.

Så tilbage til Søborg med den ene pige, så til Melby (heeelt nordpå) med den anden, og tilbage til Taastrup :P

 

Fik da liige kørt nogle kilometer!

 

Endte med at gå derfra med en træningsvest! Wuhu! Er total glad, blir fedt at få brugt den, for har satme manglet den :klap:

En ny sele til Bassehunden, som IKKE kører frem og tilbage.. Så den kan også bruges til vores cykeltur.

En FED rød/sort læderline samt matchend halsbån.

Nyt aktivitetslegetøj.

Robust "bamse" med piv og massive bolde indeni, som Basse og hendes Rotteven forhåbentlig ikke dræber med det samme.

Tørret okselungestykker.

Nogle sjove ting med lammefedt i (også tørret)..

Og en lille pose med hapser vi fik gratis...

 

Ja, det blev lige 2400 :shock: .. Så har Kenjan vist også fået deres penge i dag!

Men jeg ku satme snildt have brugt flere.. Syntes ellers jeg holdt igen :P hahaha.... Gjorde jeg nok ikke :vedikke:

 

Sådan er det at tage på tøse tur - Selvom vi andre kunne nøjes med noget mindre :-)

 

Glæder mig også til at kunne bruge vesten, det bliver så cool!

 

Og den sele du har købt til Basse er virkelig toppen af poppen:banan:

 

Engang i mellem skal vi ha lov til at forkæle os selv og hunde basserne.. hehehe

Link til indlæg
Del på andre sites

Sådan er det at tage på tøse tur - Selvom vi andre kunne nøjes med noget mindre :-)

 

Glæder mig også til at kunne bruge vesten, det bliver så cool!

 

Og den sele du har købt til Basse er virkelig toppen af poppen:banan:

 

Engang i mellem skal vi ha lov til at forkæle os selv og hunde basserne.. hehehe

 

haha.. Bare blær dig med at du slet ikke brugte lige så mange penge :P

 

Jaaa! Det bliver lækkert md vesten :) Selvom vi har veninde-veste nu.. Hahah!...

Folk tror bare vi er total pro når de ser os i dem...

 

 

 

 

.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
haha.. Bare blær dig med at du slet ikke brugte lige så mange penge :P

 

Jaaa! Det bliver lækkert md vesten :) Selvom vi har veninde-veste nu.. Hahah!...

Folk tror bare vi er total pro når de ser os i dem...

 

 

 

 

.

 

Tror? Vi er da 2 tal proff når vi har dem på... Det troede jeg da godt du var klar over:confused: :engel:

 

Men vi kommer til at ligne 2 trænings freaks når vi sådan kommer gående med vest og nååå ja hund... Hehe

Link til indlæg
Del på andre sites

Tror? Vi er da 2 tal proff når vi har dem på... Det troede jeg da godt du var klar over:confused: :engel:

 

Men vi kommer til at ligne 2 trænings freaks når vi sådan kommer gående med vest og nååå ja hund... Hehe

 

Skal vi også have hundene med????? :shock::confused:

 

Er det ikke nok med apport, reb, legetøj til belønning, godbidder, veste, og pølsestykker?? Vi kan sq da ikke slæbe på mere mand :P

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Skal vi også have hundene med????? :shock::confused:

 

Er det ikke nok med apport, reb, legetøj til belønning, godbidder, veste, og pølsestykker?? Vi kan sq da ikke slæbe på mere mand :P

 

Du glemte vores klikker og hvad med Caias felt?! Shit vi har ikke plads.. Måske vi skulle ha købt en smart taske nu da vi var igang... Hehe

 

Lige meget hvad bliver det lækkert at have plads til det hele... :5up:

 

Og jaaaa vi skal da have vovserne med.. Ellers ligner vi da for alvor 2 stk tosser... Hehehe

Link til indlæg
Del på andre sites

Du glemte vores klikker og hvad med Caias felt?! Shit vi har ikke plads.. Måske vi skulle ha købt en smart taske nu da vi var igang... Hehe

 

Lige meget hvad bliver det lækkert at have plads til det hele... :5up:

 

Og jaaaa vi skal da have vovserne med.. Ellers ligner vi da for alvor 2 stk tosser... Hehehe

 

Jah mand! Klikkerne!.. og nu har jeg jo lige købt ny (igen igen)..

Hmmm. Vi skal ha hundene med.. Vi må købe de der hunde-rygsække så de kan slæbe på vores ting!.. Så må da bare lade være med at lege sådan mand!...

 

Vi skal også have paraplyer og regnbukser med HVIS NU det blir reng! :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Jah mand! Klikkerne!.. og nu har jeg jo lige købt ny (igen igen)..

Hmmm. Vi skal ha hundene med.. Vi må købe de der hunde-rygsække så de kan slæbe på vores ting!.. Så må da bare lade være med at lege sådan mand!...

 

Vi skal også have paraplyer og regnbukser med HVIS NU det blir reng! :hmm:

 

 

Ajjjjj hvorfor i alverden tænkte vi ikke på en taske til dem? Det forstår jeg ikke.. Dumt træk af os.

De kan da ligeså godt slæbe på alt deres hunde halløj selv... Det er jo for deres skyld...

 

Regn? Nej nej nej, det bliver 2 tal godt vejr næste gang vi skal ud at gå.. Det er jeg ikke et sekund i tvivl om... :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Tillykke med alle de nye ting, det lyder som om Bamse bliver godt forkælet i denne weekend :mrgreen:

 

Og jeg kan kun være enig i at Kenjan er dumme, de ligger ligger sådan at jeg hver dag kører lige forbi dem når jeg skal på arbejde, og så er det altså svært ikke lige at stikke næsen ind for at se om de har fået noget nyt Luna ikke kan leve uden :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...