Hop til indhold

Så kom løveungerne på græs.


pegasus
 Share

Recommended Posts

  • Svar 107
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...
Gæst akrebbe
Det er lige det det er :mrgreen: Du vil måske se nogle nye billeder af dine løver..nybadede og frække :slem:

 

Jeg ku da også godt tænke mig at se et lille billede af en nybadet løve:hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst akrebbe
Et lille et...hvilket et af de 40 jeg tog skal jeg mon hoste op med :hmm:

 

Du begynder bare at hoste - Findus og jeg kan sagtens klare en 20-30 stykker:slem: hihi:engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst akrebbe
Først af Granny...

 

Granny.. hun er altså en lille skøn uldtot.. jeg er helt vild med hende! tror Halfdan og så Granny er nogle af de mest nuttede løver jeg har set:lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Granny.. hun er altså en lille skøn uldtot.. jeg er helt vild med hende! tror Halfdan og så Granny er nogle af de mest nuttede løver jeg har set:lun:
Ja de er kære..Det er farverne der gør det :lun:

Happy er den smukkeste af alle de hvalpe vi har lige nu... Jeg elsker de sort/sølv... Han skal nok tage kegler på udstillingerne :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst akrebbe
Og til sidst lidt af dem sammen :lun:

 

Ja jeg er jo ikke helt pjattet med de bare numser - men sådan en lille uldkugle med en bar mås - som bare dipper rund i på sine små ben:hjerte: Men du må nu hellere holde saksen lidt væk fra vores . . Har afgivet løfte om, at den ikke skal løveklippes:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja jeg er jo ikke helt pjattet med de bare numser - men sådan en lille uldkugle med en bar mås - som bare dipper rund i på sine små ben:hjerte: Men du må nu hellere holde saksen lidt væk fra vores . . Har afgivet løfte om, at den ikke skal løveklippes:blink:
Den kunne jo ske ved en fejltagelse..hvad pokker, pelsen vokser jo ud igen :engel:
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst akrebbe
Den kunne jo ske ved en fejltagelse..hvad pokker, pelsen vokser jo ud igen :engel:

 

Jeg har jo lovet det..men jeg kunne bare godt tænke mig at tage på en enkelt udstilling engang:slem: Men jeg ved også - at det nok vil resultere i, at det bliver mig som skal lufte hunden, indtil pelsen er groet ud igen .. Hahaha:-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har jo lovet det..men jeg kunne bare godt tænke mig at tage på en enkelt udstilling engang:slem: Men jeg ved også - at det nok vil resultere i, at det bliver mig som skal lufte hunden, indtil pelsen er groet ud igen .. Hahaha:-)
I skal da bare mødes med nogle af de andre hvalpekøbere som har bar-numse-hunde :engel: Mændene er da rigtige mænd og går alligevel med hunden :mrgreen:
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Findus

Årh det er sørme også et par søde eksemplarer de to :lun: Dejligt at man er væk fra HF en enkelt dag og når man så logger på, er der kommet rigtig mange løvebilleder... -Bliv du bare ved på den måde Janni :slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst akrebbe
Årh det er sørme også et par søde eksemplarer de to :lun: Dejligt at man er væk fra HF en enkelt dag og når man så logger på, er der kommet rigtig mange løvebilleder... -Bliv du bare ved på den måde Janni :slem:

 

Findus - prøv lige at se de billeder, at de 2 banditter uden hår på bagen - er det ikke bare nuttet.. Selv om du siger du ikke er så pjattet med det:slem: Det er da ikke til at stå for..haha

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Findus
Findus - prøv lige at se de billeder, at de 2 banditter uden hår på bagen - er det ikke bare nuttet.. Selv om du siger du ikke er så pjattet med det:slem: Det er da ikke til at stå for..haha

 

Arh, jeg tror nu aldrig at jeg bliver vild med det, foretrækker dem altså med pels på numsen også :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Troglodyt
Så Happy

 

Og ham den lækre med numsen bar og gang i den. Ham tager vi OGSÅ. Han kommer til at hedde Zorro (udtales med rulle-R, ligesom på spansk).:hjerte:

Redigeret af Troglodyt
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Troglodyt
Og til sidst lidt af dem sammen :lun:

 

Jeg kan endnu ikke helt fatte det, men de to banditter på billederne kommer altså op til os på Færøerne midt i juni. :klap:Jeg synes godt nok det er lang tid at vente, men alt det med vaccinationer osv. skal jo være på plads inden, for at få lov til at importere dem.

Så nu holder løverne deres indtog på Færøerne - så vidt jeg véd for første gang. Hurra! :banan::banan::banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...