Hop til indhold

Så kom løveungerne på græs.


pegasus
 Share

Recommended Posts

  • Svar 107
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

sikke nogle fantastisk smukke små babyer! :hjerte:

 

er der nogen der kan forklare mig, hvorfor man pludselig får lyst til flere, mange, uendelige mængder hvalpe, når først man har én i udsigt?

 

stop, ida. én hund er altså nok de første par år. ikke... :genert:

 

Hehe, jeg synes også at jeg forelsker mig i alle løvehvalpe jeg ser og synes da lige at jeg kunne tage alle sammen hjem, men ja man må hellere nøjes med en af gangen :lun: -Man kan jo altid udvide :slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Århhhh, lille vapper på billede nr. 3 vil gerne hjem til mig at bo. :lun: Det siger den selv. :engel: :hjerte:

 

Det er Simba - han er en lille basse der elsker at spise - og at bide i næser:mrgreen:

 

Men jeg er sikker på at han vil få det godt hos dig så når han selv siger at han gerne vil flytte hjem til dig er det jo det han skal...:mrgreen::engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er Simba - han er en lille basse der elsker at spise - og at bide i næser:mrgreen:

 

Men jeg er sikker på at han vil få det godt hos dig så når han selv siger at han gerne vil flytte hjem til dig er det jo det han skal...:mrgreen::engel:

 

Jaaarh, Sonja, det er meant to be med dig og lille Simba. Så skal I lave et freestyle-nummer til: "Jeg bli'r maaaajeeeeet snaaart, Majestæææt". :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

:hjerte::lun::hjerte:
Ja hun er dødsød..Du skulle møde hende..Hun er lille bitte, men hold kæft en karisma :mrgreen:

Vi hr lige haftstore-klippe dag i weekenden..52 løver klippet, vasket og fønet..Så der har været et rend af løve-ejere der har bragt eller hentet hund..Og ALLE lagde mærke til hende selv om hun er den mindste i flokken :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Århhhh, lille vapper på billede nr. 3 vil gerne hjem til mig at bo. :lun: Det siger den selv. :engel: :hjerte:

 

Det er Simba - han er en lille basse der elsker at spise - og at bide i næser:mrgreen:

 

Men jeg er sikker på at han vil få det godt hos dig så når han selv siger at han gerne vil flytte hjem til dig er det jo det han skal...:mrgreen::engel:

:banan::banan::banan:

 

 

Eller hvad med hende her :pift:

 

ok, hun er min :lun::lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...