Gæst siki Skrevet April 28, 2010 Rapporter Share Skrevet April 28, 2010 TIL DE HUNDEEJERE SOM IKKE HAR STYR PÅ DERES HUND .. GÅ MED SNOR OG MUNDKURV .. DET VAR NÆR GÅET UD OVER MIN KÆRESTES DATTER !!!! I dag gik min kærestes søn(9) og datter(13) en tur med hundene der løb en kamphund (forvokset amstaf) frit rundt, den løb efter dem og knurrede/viste tænder af jespers datter vores to hunde stillede sig (heldigvis) imellem og så angreb amstaffen dem siki blev bidt, men er okay ..micki er der ikke sket noget med. heldigvis ringede min kærestes datter til sin far der var der i løbet af 2 min. og stillede sig imellem og hunden angreb heldigvis ikke ham.. det viser sig at vores nabo ved hvem ejeren er (åbenbart en alkoholiker som bor i nærheden) ... man burde skulle have et hunde "holder kort" Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Ninjamor Besvaret April 29, 2010 Rapporter Share Besvaret April 29, 2010 Sådan noget bør ikke ske. Der burde være et "kørekort" til hund, synes jeg. I sådan et kort skulle der også indgå noget om hvor gammel børn burde være før de på egen hånd måtte gå med hunde. Det må have været en skrækkelig oplevelse for børnene. Jeg håber alle kommer over det. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst siki Besvaret April 29, 2010 Rapporter Share Besvaret April 29, 2010 hej ninjamor ja det burde der være det var en meget ubehagelig oplevelse for børnene, som aldrig går lange ture alene med hundene .. syntes nu før hen det var okay at min kærestes datter på snart 14 gik med hundene her i området (hvor alle hunde skal gå i snor, hvilket man åbenbart ikke kan stole på at de gør) de var kun lige udenfor 2 min væk og de havde mobilen med... det skal så lige siges at vi allerede har sagt at børnene ikke længere må gå alene med hundene selvom de gerne vil .. ikke efter den her oplevelse mvh anna Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Drentsche Besvaret April 29, 2010 Rapporter Share Besvaret April 29, 2010 Øv det er en grim oplevelse, både for hunde og unger. Mine drenge ( 14½, 20 og 22 år ) får stadig ikke lov, at gå tur med hundene, for de er slet ikke opmærksomme nok, på alle de små signaler, eller på løse hunde, og det forventer jeg selvfølgelig heller ikke af dem, selvom jeg synes at jeg opdraget dem (hunde)godt :blink: Så en god beslutning I har taget, at de ikke må gå alene med hundene. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts