Hop til indhold

Kvinden blev overfaldet af tre personer, efter hun havde kommenteret nogle løse hunde

Gæst jokeren
 Share

Recommended Posts

Gæst jokeren

Citat / En kvinde er lige nu i livsfare, efter hun blev overfaldet af tre personer tidligere på aftenen. Overfaldet fandt sted foran 'det gule hus' i Hundested i Nordsjælland.

Kvinden blev overfaldet af tre personer, efter hun havde kommenteret nogle løse hunde, som de kom gående med.

- De hentede et baseball-bat og en trælægte, råbte /citat slut

Kilde: Ekstra Bladet - Kvinde i livsfare efter køllevold

Hold da k... en syg verden :stupid::damn:

/Bo

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather

Hvad er "det gule hus"? Nu er jeg nok fordomsfuld, men det lyder som sådan noget socialt belastet-agtigt noget, nok afledt af det billede jeg får inde i hovedet når jeg ser et billede af en mand i lædervest og hættetrøje...

Men nok om det...hvor er det da en syg verden vi lever i, når folk overfalder hinanden med baseballbat og lægter..læste også lige tidligere om en mand der var blevet dræbt med 100 knivstik...folk er jo bindegale...

Link til indlæg
Del på andre sites

Citat / En kvinde er lige nu i livsfare, efter hun blev overfaldet af tre personer tidligere på aftenen. Overfaldet fandt sted foran 'det gule hus' i Hundested i Nordsjælland.

Kvinden blev overfaldet af tre personer, efter hun havde kommenteret nogle løse hunde, som de kom gående med.

- De hentede et baseball-bat og en trælægte, råbte /citat slut

Kilde: Ekstra Bladet - Kvinde i livsfare efter køllevold

Hold da k... en syg verden :stupid::damn:

/Bo

Ja liv bliver ikke regnet for noget. :engel:

Gad vide hvad der sker i hovedet på folk.:damn:

Link til indlæg
Del på andre sites

Så vidt jeg ved er det gule hus for mentalt handicappede og psykisk syge...men puha!

Hvis nu andre er ligeså nysgerrige som jeg, kan de her spare en tur via google: Det gule hus

Og ja, man bliver rystet over hvordan mennesker kan opføre sig!

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvad er "det gule hus"? Nu er jeg nok fordomsfuld, men det lyder som sådan noget socialt belastet-agtigt noget, nok afledt af det billede jeg får inde i hovedet når jeg ser et billede af en mand i lædervest og hættetrøje...

Men nok om det...hvor er det da en syg verden vi lever i, når folk overfalder hinanden med baseballbat og lægter..læste også lige tidligere om en mand der var blevet dræbt med 100 knivstik...folk er jo bindegale...

Der ligger også "Det gule hus" i Bernstorffparken og det ser faktisk også lidt "socialt belastet" ud, selv om det er damer i pels der sidder uden for det, men når de gør det om formiddagen og allerede er halvsnaldrede af rødvin som de har købt derinde, så er de vel ikke meget bedre end dem der står foran købmanden? :hmm: :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Her står der rent faktisk at det var hundeejeren der blev overfaldet...

Kvinde i livsfare efter overfald - Krimi - BT.dk

:5up:

Sitat fra ekstra bladets artikkel :

"

- De hentede et baseball-bat og en trælægte, råbte 'jeg slår dig ihjel' og begyndte at slå kvinden, fortæller vagtchefen ved Nordsjællands Politi.

Kilde: http://ekstrabladet.dk/112/article1338577.ece#ixzz0maBlHi4c "

HURRA for jounalister og deres evne til at stille de forkerte i dårligt lys... :hmm:minder det her mig om noget ??

Link til indlæg
Del på andre sites

:5up:

Sitat fra ekstra bladets artikkel :

"

- De hentede et baseball-bat og en trælægte, råbte 'jeg slår dig ihjel' og begyndte at slå kvinden, fortæller vagtchefen ved Nordsjællands Politi.

Kilde: http://ekstrabladet.dk/112/article1338577.ece#ixzz0maBlHi4c "

HURRA for jounalister og deres evne til at stille de forkerte i dårligt lys... :hmm:minder det her mig om noget ??

Du er da godt nok ude med riven i dag :cool::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeks :shock: - jeg bor sgu ikke særlig langt der fra og brokker mig altid over løse hunde :shock:

Bliv lige her..... så henter jeg mit bat :slem:

Ejj.... jeg brokker mig også og enda meget højt hvis folk heller ingen kontrol har over dem...

Link til indlæg
Del på andre sites