Hop til indhold

program for prøverne i Albertslund 29+30 maj


Gæst Chili Con Caia
 Share

Recommended Posts

Gæst Chili Con Caia

Jeg og en veninde skal på en lille udflugt og se LP prøver i Albertslund... ( Jeg skal træne med Caia mht. hendes bur bl.a. ) Så god anledning...:blink:

 

Meeen, det er over 2 dage, og jeg kan slet slet ikke finde noget program over dagene?

 

Er der en venlig sjæl der kan hjælpe.. :oops:

 

Er der forskel på dagene?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst mk101

Tilmeldingsfrist slutter i morgen, så der bliver vel først lavet program når alle tilmeldinger er modtaget.

 

Så vidt jeg ved, så er det to gange prøve - så egentlig det samme hver dag. Bare to muligheder for at gå til prøve på en weekend.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Tilmeldingsfrist slutter i morgen, så der bliver vel først lavet program når alle tilmeldinger er modtaget.

 

Så vidt jeg ved, så er det to gange prøve - så egentlig det samme hver dag. Bare to muligheder for at gå til prøve på en weekend.

 

 

Tænkte godt om det var fordi tilmeldingsfristen endnu ikke var slut.

 

Okay, så er det jo bare at vælge en af dagene hvis programmet er det samme:5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Jeg synes, at du skal vælge den 29. - for der er der også HTM-konkurrence. :blink:

 

Nåååå ja det er rigtigt. Er der kun det om lørdagen? Har jo efterhånden set et par LP konkurrencer... Og vi skal jo kun lige en smut forbi og træne med Caia i forhold til hendes bur osv...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Ja, det er kun om lørdagen. :-)

 

 

Æv æv æv jeg kan ikke om lørdagen - Min veninde holder fødselsdag lørdag kl. 12 allerede.

 

Så ingen dogdancing konkurrence til mig.. Ihhhh altså.

 

Al ting kan vist ikke helt passe lige godt sammen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Hvor i Albertslund er det?

 

/Bo

 

Jeg ved faktisk ikke helt hvor i Albertslund det er..:genert:

 

Prøv at tjek hundeweb - Det kan godt være at adressen allerede nu står der :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Heh...

Så dogdancing i søndags.. Noget af det var godt, så især en med en gravhund, hvor jeg ikke kunne lade være med at stå og more mig.. De arbejdede godt sammen, og så ud til at hygge sig..

 

men noget af det var altså noget lal.. Kunne ikke lade være med at more mig lidt indvendigt..

 

Så selvom det kunne være sjovt, må vi jo "nøjes" med at se LP1.. Så kan vi rigtig stå og lure på folks fejl :P hahaha

 

 

Jeg har to bittesmå klapstole.. Eller, den ene er Frejas, men er sikker på at du gerne må låne ;)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Heh...

Så dogdancing i søndags.. Noget af det var godt, så især en med en gravhund, hvor jeg ikke kunne lade være med at stå og more mig.. De arbejdede godt sammen, og så ud til at hygge sig..

 

men noget af det var altså noget lal.. Kunne ikke lade være med at more mig lidt indvendigt..

 

Så selvom det kunne være sjovt, må vi jo "nøjes" med at se LP1.. Så kan vi rigtig stå og lure på folks fejl :P hahaha

 

 

Jeg har to bittesmå klapstole.. Eller, den ene er Frejas, men er sikker på at du gerne må låne ;)

 

Ja hende med gravhunden er virkelig gode sammen - Dem har jeg også set:-)

 

Der var langt imellem de gode numre, men tror ligeså meget folk stiller op for at få rutine og øvelse, og fordi det er skægt...

 

Alletiders med de to stole, det ville være sagen. Nu håber jeg så bare at Caia når at blive rigtig rigtig glad for buret.. Vi må se:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Heh...

Så dogdancing i søndags.. Noget af det var godt, så især en med en gravhund, hvor jeg ikke kunne lade være med at stå og more mig.. De arbejdede godt sammen, og så ud til at hygge sig..

 

men noget af det var altså noget lal.. Kunne ikke lade være med at more mig lidt indvendigt..

 

Så selvom det kunne være sjovt, må vi jo "nøjes" med at se LP1.. Så kan vi rigtig stå og lure på folks fejl :P hahaha

 

 

Jeg har to bittesmå klapstole.. Eller, den ene er Frejas, men er sikker på at du gerne må låne ;)

 

Nu er der jo også forskel på klasserne - Addi (gravhunden) er i klasse 3, har cert'er (er vist oven i købet champion :hmm:) og er på landsholdet. Klasse 1 er begyndere, så der kan man ikke forvente samme niveau. Det tager lang tid at blive rigtig god.

 

Og så er det jo altså sværere, end det ser ud til, skulle jeg hilse at sige. ;-) Og man kan sagtens have et program, der bare kører perfekt derhjemme, og ens hund kan de mest avancerede tricks - og når man så er til konkurrence, laver ens hund ikke halvdelen af det, timingen misser og i det hele taget går intet som planlagt... har jeg hørt. :mrgreen:

 

Jeg ved godt, at du ikke mener noget ondt med det, men jeg kan ikke lade være med at blive en lille smule stødt over, at du kalder min sport for noget lal. Det er sådan et lidt nedladende ord. :genert: Alle, der stiller op, har lagt et stort arbejde i at lave koreografi og træne, og at alt så ikke er lige godt, synes jeg ikke er det samme, som at det er "lal". Men du har helt ret i, at ikke alle numre er lige gode. :blink:

 

Der var langt imellem de gode numre, men tror ligeså meget folk stiller op for at få rutine og øvelse, og fordi det er skægt...

 

Det er jo det, man bliver jo aldrig rigtig god, hvis man ikke får træningen og rutinen ved at stille op til konkurrencer. Og mange af os stiller også op for at få dommerkommentarerne, så vi har noget at arbejde videre med. Og så selvfølgelig fordi det er sjovt og hyggeligt at være til konkurrence. :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Nu er der jo også forskel på klasserne - Addi (gravhunden) er i klasse 3, har cert'er (er vist oven i købet champion :hmm:) og er på landsholdet. Klasse 1 er begyndere, så der kan man ikke forvente samme niveau. Det tager lang tid at blive rigtig god.

 

Og så er det jo altså sværere, end det ser ud til, skulle jeg hilse at sige. ;-) Og man kan sagtens have et program, der bare kører perfekt derhjemme, og ens hund kan de mest avancerede tricks - og når man så er til konkurrence, laver ens hund ikke halvdelen af det, timingen misser og i det hele taget går intet som planlagt... har jeg hørt. :mrgreen:

 

Jeg ved godt, at du ikke mener noget ondt med det, men jeg kan ikke lade være med at blive en lille smule stødt over, at du kalder min sport for noget lal. Det er sådan et lidt nedladende ord. :genert: Alle, der stiller op, har lagt et stort arbejde i at lave koreografi og træne, og at alt så ikke er lige godt, synes jeg ikke er det samme, som at det er "lal". Men du har helt ret i, at ikke alle numre er lige gode. :blink:

 

 

 

Det er jo det, man bliver jo aldrig rigtig god, hvis man ikke får træningen og rutinen ved at stille op til konkurrencer. Og mange af os stiller også op for at få dommerkommentarerne, så vi har noget at arbejde videre med. Og så selvfølgelig fordi det er sjovt og hyggeligt at være til konkurrence. :-)

 

 

Erfaring kan man aldrig få for lidt af:mrgreen: - Jeg har kun set en dogdancing konkurrence og det var i DAF, hvilket var yderst spændende, nu da jeg er blevet bidt af sporten:banan:Jeg fik meget ud af det, og fik virkelig en fornemmelse af hvor meget det kræver mht. at få sammensat et super godt program. Det er overhovedet ikke nemt i forhold til sangvalg osv. Det er stadig min helt store udfordring. Jeg vil i ugens løb virkelig prøve at tage mig sammen mht. at få klippet og klistret i det nummer Caia og jeg skal danse til, så jeg kan få bygget vores kommende danse nummer op.

 

Og nu kender jeg Anja - Hun mener intet ondt i det hun skrev om HTM :blink:

Hun er yderst interesseret når jeg fortæller, og fortæller om alt det Caia og jeg har gang i.-... :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Og nu kender jeg Anja - Hun mener intet ondt i det hun skrev om HTM :blink:

Hun er yderst interesseret når jeg fortæller, og fortæller om alt det Caia og jeg har gang i.-... :-)

 

Nej, jeg regnede heller ikke med, at hun mente noget ondt med det. :-) Men kunne ikke lade være med alligevel lige at kommentere... :oops: for man hører nemlig nogle gange rundt omkring blandt hundefolket, at det der htm da bare er noget pjat - uden at de gør sig klart, hvor krævende det faktisk er. Topudøverne - f.eks. Johanna, Emmy, Anja og Sofie - er suverænt dygtige, og jeg ville gerne se nogle af "kritikerne" prøve at gøre dem kunsten efter. :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Nej, jeg regnede heller ikke med, at hun mente noget ondt med det. :-) Men kunne ikke lade være med alligevel lige at kommentere... :oops: for man hører nemlig nogle gange rundt omkring blandt hundefolket, at det der htm da bare er noget pjat - uden at de gør sig klart, hvor krævende det faktisk er. Topudøverne - f.eks. Johanna, Emmy, Anja og Sofie - er suverænt dygtige, og jeg ville gerne se nogle af "kritikerne" prøve at gøre dem kunsten efter. :blink:

 

De er nemlig ekstrem dygtige :5up:

Er meget imponeret i hvert fald.

Jeg suger jo alt til mig, og glæder mig som et lille barn til vores kommende HTM kursus som starter engang til sommer. Tror jeg får rigtig meget ud af det.

 

Jeg har ikke rigtig stødt på hundefolk som synes det er noget pjat, men som regel er det altid uvisheden der spiller en stor rolle i forhold til at man måske rynker på næsen og tænker sit om en sport :-)

 

Charmen er at der er så meget at vælge imellem når det kommer til forskellige hunde sport:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu er der jo også forskel på klasserne - Addi (gravhunden) er i klasse 3, har cert'er (er vist oven i købet champion :hmm:) og er på landsholdet. Klasse 1 er begyndere, så der kan man ikke forvente samme niveau. Det tager lang tid at blive rigtig god.

 

Og så er det jo altså sværere, end det ser ud til, skulle jeg hilse at sige. ;-) Og man kan sagtens have et program, der bare kører perfekt derhjemme, og ens hund kan de mest avancerede tricks - og når man så er til konkurrence, laver ens hund ikke halvdelen af det, timingen misser og i det hele taget går intet som planlagt... har jeg hørt. :mrgreen:

 

Jeg ved godt, at du ikke mener noget ondt med det, men jeg kan ikke lade være med at blive en lille smule stødt over, at du kalder min sport for noget lal. Det er sådan et lidt nedladende ord. :genert: Alle, der stiller op, har lagt et stort arbejde i at lave koreografi og træne, og at alt så ikke er lige godt, synes jeg ikke er det samme, som at det er "lal". Men du har helt ret i, at ikke alle numre er lige gode. :blink:

 

 

 

Som Carine er inde på, menes der slet ikke noget ondt med det :)

 

Jeg ved godt at folk der træner den slags, lægger et stort stykke arbejde i det, og om man vælger at træne lydighed og IPO eller HTM/dogdancing, er jo irrelevant, det handler om at have det godt med sin hund, og lave noget man holder af...

Jeg følger ivrigt med i alt hvad Carina laver, jeg synes det er spændende og nogle sjove ting hende og Caia træner sammen..

 

Men det ændrer dog ikke på at lidt af det jeg så, var, hmm, uinspireret?.. Hvis det er en pænere måde at sige det på.. Det var mere eller mindre bare hunde der gik i cirkler, og på trods af at det giver god træning at komme ud til den slags, så har jeg lidt svært ved at forstå folk der stiller op til konkurrencer og udstillinger, uden at være klare til det...

 

Men alt respekt til folk der træner den slags... Jeg ville aldrig kunne få sådan et helt program i den stil, kørt ind sammen med Bassehunden...

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...