Gæst Chili Con Caia Skrevet Maj 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Maj 6, 2010 Caia og jeg har haft den mest fantastiske træning her til aften, så er helt høj. Kender i det? Det er sku en dejlig fornemmelse. Idag stod den på felt, klasse 3 apport øvelse ( Ved ikke hvad den hedder) fri ved fod, fællesdæk ( vi skulle gemme os bag et træ ) Min lille blå var kanon skarp i det hele:klap: Den med at skulle løbe ud og hente den ene af de to apport bukke - Klarede hun til UG begge gange... Super super fed øvelse... Var lidt i tvivl om hun ville gøre det når hun står med ryggen til, men hun var bare på, og mega dygtig. Mor her er meget stolt.. :banan: Den øvelse skal vi træne meget meget mere. Fri ved fod - Wow, den bedste fri ved fod træning nogensinde, og den helt store årsag er vel nok at jeg er blevet meget meget bedre til ikke at sige noget, og have et neutralt kropssprog, hvor jeg ikke kigger på hende konstant, hvilket gør at hun bliver 100 gange bedre i fri ved fod. :5up: Felt træningen går også fremad... Synes stadig at det er lidt træls ikke at have en lukket have hvor jeg kan træne det i.. Synes det er lidt svært at medbringe på en gå tur, da det fylder. Så det er kun til træningen vi får øvet, og det er jo slet slet ikke godt nok. Så må hellere få det taget med mig, nu når jeg har købt et... :blink: Og så synes jeg hun rykker enormt meget i forhold til at blive mere dæk fast - Jeg har virkelig taget mig selv i at træne så mange forskellige steder som muligt, og øge tids intervallet. Idag skulle vi som sagt gemme os bag et træ, og hun blev bare liggende... Jeg prøver også at træne dæk mellem de andre hunde når vi f.eks. står og får forklaret noget, eller når vi lige venter på at det er vores tur mht. felt osv.. Det gælder om at udnytte situationerne.. Så lige nu er jeg bare et styks. glad hundeejer... Nååå ja, og så fik vi ros fra vores træner.. Hvilket jo altid er dejligt... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Maj 6, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 6, 2010 jo den fornemmelse kender jeg godt - og de såååå fed :5up: :klap: tillykke med den gode træning... mht felt. Det behøver vel ikke at fylde alverden, er det ikke bare en rulle "tape" i lommen når du går ud og så er den ged barberet? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chili Con Caia Besvaret Maj 6, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 6, 2010 jo den fornemmelse kender jeg godt - og de såååå fed :5up: :klap: tillykke med den gode træning... mht felt. Det behøver vel ikke at fylde alverden, er det ikke bare en rulle "tape" i lommen når du går ud og så er den ged barberet? Jeg har købt et felt, sådan et i gult, det fylder alligevel en del, selvom det er foldet sammen, og så skal jeg have 4 kegler med.. men her har jeg købt sådan nogen flade nogen... Men det er bare at jeg tager mig sammen og får det taget med mig når vi går tur... Og hvis vi er heldige at vi har området for os selv, kan vi jo træne det:-) Så jo det kan sagtens lade sig gøre... Vil rigtig gerne ha trænet det noget mere med hende... Og ja det er så fedt at have det sådan... Weeee! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts