Hop til indhold

De bedste hundevenner :)


AnjaCS
 Share

Recommended Posts

Jaa, ved egentlig ikke helt hvilket emne det hører ind under, for vil flashe en masse billeder og syntes også I andre skal det :P

 

Basse er jo en yderst legesyg og glad hund - derfor har hun mange venner! Og dem vil jeg gerne fortælle om, samt hvordan de er sammen.. og vil gerne høre om de hunde jeres vuffer omgåes.. Jeg syntes simpelthen deres fælles måde at være sammen på er helt fantastisk at bemærke og observere..

 

--------------------------------------------------------

 

Rullepølsen Zoe (mops): Basse og zoe forguder hinanden!.

Zoe er en lover, og vil gerne slikke Basse i ørerne. Hele tiden, altid og når som helst.. Basse vil lege, og møfler rundt med Zoe som pænt leger med, og er frisk på det hele.

De er så gode sammen, og kærligheden oser ud af Zoe.

Når de render løse sammen kun de to, løber de langt væk (og den lille lort kan løbe hurtigt!) og Basse bruger gerne Zoe til at springe buk over :mrgreen:

De hygger sig såååå godt sammen!

 

Det 1. billede er en lidt stille stund, hvor Zoe ivrigt forsøger at slikke Basse i ørerne. Hun vil så gerne.

De andre med hende siger vist sig selv :)

 

----------------------------------------------------------------

 

Fadia, Alpha med stort A (rottweiler): Hun bliver 1 år her i maj, og er dermed et år yngre end Basse... De har mødtes fast siden Fadia var 8 uger, og Fadia er brugshund, med stærke drifter, og købt til at blive brugt og trænet med. Hun er en stærk, flot og selvsikker tæve, som ved hvad hun vil. Basse er hendes fuldstændige modsætning, men var mens Fadia var lille leder af gruppen.. Vi har fra dag et forventet et opgør mellem de to tæver.. Og det kom sidst de mødtes.. Fadia brummede og viste sig i starten, og skubbede lidt til Basse... Og derefter legede de som de plejer! :banan: Fadia smed sig på ryggen, og lod Basse rende rundt og te sig og skabe sig, og hoppe og danse på hende.. De er bare så gode sammen, og der er en fin balancegang hvor de både kan løbe efter hinanden, lege med alt muligt legetøj, skiftes til at blive trampet på og generelt være vilde sammen..

 

--------------------------------------------------------------------

 

Caia, den smukke blå pige (aussie): Båndet mellem Caia og Basse er noget helt specielt.. Det er faktisk svært for mig at beskrive, uden at fortælle det fra Caias side, men vil prøve.. Først bør det nok nævnes at Basse generelt er de fleste hundes favorit.. Har kun mødt få hunde der ikke kunne med hunde.. Og Basse er bestemt Caias favorit!!

De mødtes til unghundetræning sidste forår, hvor jeg tilbød at Carina som ejer Caia, kunne køre med os.. Og siden da har de nærmest siddet sammen.. Når vi er til leg med alle de andre, render de to piger altid rundt sammen. De er altid i nærheden af hinanden, og det skyldes bestemt også Caias store kærlighed til Basse! Hun viger ikke fra hendes side.. Caia har lært Basse at lege løbelege og sætte pris på det, og Basse har lært Caia at møfle rundt som en rigtig buller. De har stor glæde af hinanden, og det er en fryd at se dem sammen..

 

---------------------------------------------------------------

 

Uh! Der var ikke plads til Caia-billederne, så de kommer i et nyt indlæg :)

 

Og jeg kan ikke finde ud af at skrive mellem billederne :S Men håber I kan lure hvem der er hvem af hundene ;)

Redigeret af AnjaCS
sjuskefejl :P
Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har overraskende få billeder af Caia, men her kommer nogle :)

 

Der kommer også andre hunde på, men ville ikke starte for voldsomt :P hahaa!

 

forsøger i øvrigt at undgå de billeder jeg allerede HAR flashet!..

 

 

Og alle billederne er taget af min veninde Freja Blume.

Link til indlæg
Del på andre sites

Dejlige hunde:-D Hun er da en heldig hund, hende Basse:-D

 

Mange tak!...

 

Jaaaah, hun er!.. jeg nyder simpelthen at have en social hund :)

 

og jeg har RIGTIG mange billeder med andre hunde på...

 

jeg synes det sjoveste er så stor forskel der er på vufferne i vores "flok"...

Men de hygger sig alle sammen..

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia

Super god tråd Anja :klap:

 

 

De hunde Anja nævner er alle hundevenner til Chili og Caia.

Vi ses faktisk så ofte vi overhovedet kan - Jeg nyder vores fælles gå ture, og hundelegs dage.

 

Der er ingen tvivl om at Caia forguder Basse - Det er hendes et og alt, og hun springer af glæde når hun ser Basse stå der. Nu er Basse en hund alle elsker, så Caia har skarp konkurrence, men det bliver til en del leg når alle vovserne er sammen.

 

Den største "kærligheds historie mellem de to" må være forrig skovtur hvor Basse kom til skade med hendes poter pga. sneen. Her måtte Basse bæres af Anja hele vejen tilbage til bilen, og hvem gik lige ved Anjas side?

 

Det gjorde Caia - Hun kiggede ikke tilbage på noget tidspunkt tror jeg, hun skulle være lige hvor Basse var, for hendes yndlings veninde var jo kommet til skade. Det er kærlighed med stort :lun:

 

Så ja det er ikke forkert at sige at Caias yndlings veninde er Basse. Nu ses de også tit, og for hver gang bliver de bedre og bedre til at slappe af sammen og bare nyde hinandens selskab.

 

Jeg er bare glad for at begge mine vovser har så gode hundevenner som de kan lege med, og hygge sig med. :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Super god tråd Anja :klap:

 

 

De hunde Anja nævner er alle hundevenner til Chili og Caia.

Vi ses faktisk så ofte vi overhovedet kan - Jeg nyder vores fælles gå ture, og hundelegs dage.

 

Der er ingen tvivl om at Caia forguder Basse - Det er hendes et og alt, og hun springer af glæde når hun ser Basse stå der. Nu er Basse en hund alle elsker, så Caia har skarp konkurrence, men det bliver til en del leg når alle vovserne er sammen.

 

Den største "kærligheds historie mellem de to" må være forrig skovtur hvor Basse kom til skade med hendes poter pga. sneen. Her måtte Basse bæres af Anja hele vejen tilbage til bilen, og hvem gik lige ved Anjas side?

 

Det gjorde Caia - Hun kiggede ikke tilbage på noget tidspunkt tror jeg, hun skulle være lige hvor Basse var, for hendes yndlings veninde var jo kommet til skade. Det er kærlighed med stort :lun:

 

Så ja det er ikke forkert at sige at Caias yndlings veninde er Basse. Nu ses de også tit, og for hver gang bliver de bedre og bedre til at slappe af sammen og bare nyde hinandens selskab.

 

Jeg er bare glad for at begge mine vovser har så gode hundevenner som de kan lege med, og hygge sig med. :banan:

 

Jaaaah, det viser virkelig hvor meget de holder af hinanden... Hun gik perfekt lineføring, og var ved min side konstant.. Hendes veninde havde det ikke godt...

 

Det er så ømt at se dem sammen, og den gensynsglæde de tydeligt viser når de mødes :)

Og bare det at når jeg henter jer to, er det eneste tidspunkt Basse rigtigt VED at der kommer nogle ind i bilen, og hun sidder og venter på jer.. Det viser meget...

 

 

 

----------------------------------------------

 

Fandt lige et billede med Caia, Zoe og Basse :)

4205823483_252acf5ec2.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...