Gæst slenemark Skrevet Maj 9, 2010 Rapporter Share Skrevet Maj 9, 2010 Hej, Jeg har en labrador/slædehund blanding på 4 år, som altid har været bange for isbilen. Lige nu går jeg hjemme på barsel og er derfor også hjemme når isbilen kommer. Er der nogen som har et godt råd til hvordan jeg kan træne min hund til at vænne sig til isbil lyden?? På forhånd tak. Sandra Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret Maj 9, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 9, 2010 Inde på deres hjemmeside kan man downloade isbilslyden som ringetone. Så kan du kontrollere hvornår h*n hører lyden og gøre lyden til noget positivt, evt. godbider eller leg, når den kommer. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret Maj 9, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 9, 2010 Dortes ide er rigtig god, synes jeg. Desuden kan du selv indstille lydstyrken og evt. starte træningen i et helt andet rum, end den hvor lyden bliver afspillet. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst slenemark Besvaret Maj 10, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 10, 2010 Det lyder som en god idé. Det vil jeg prøve Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts