Hop til indhold

Pinsetræf i Kirke Hvalsø


Gæst Klüssendorf
 Share

Recommended Posts

Hmmm, må lige spørge... Er der nogen, der kommer, som har en hund, der har det med at løbe ind i andre hunde - altså, ikke bare én gang, men flere gange? Altså, I kan selvfølgelig ikke gøre for det, hvis hunden bare lige beslutter sig for, at den dag, er dagen for det. Men vil bare ikke møde op, hvis det er sikkert, at der kommer en rambuk-hund ;-)

 

For dem mås Møffe ikke lege med ifølge dyrlægen, grundet hans løse hofter. Så det kommer lidt an på det, om vi dukker op :genert: Og så er vi der nok kun omkring en time, alt efter aktivitetsniveauet.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 207
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst Chaddin
Hmmm, må lige spørge... Er der nogen, der kommer, som har en hund, der har det med at løbe ind i andre hunde - altså, ikke bare én gang, men flere gange? Altså, I kan selvfølgelig ikke gøre for det, hvis hunden bare lige beslutter sig for, at den dag, er dagen for det. Men vil bare ikke møde op, hvis det er sikkert, at der kommer en rambuk-hund ;-)

 

For dem mås Møffe ikke lege med ifølge dyrlægen, grundet hans løse hofter. Så det kommer lidt an på det, om vi dukker op :genert: Og så er vi der nok kun omkring en time, alt efter aktivitetsniveauet.

 

Darwin plejer ikke at gøre det men han kan godt lide at nappe og sutte på haler hvis det er et problem? :oops: Men han er ikke voldsom (normalt ;-))

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha

Har ikke set Motor lave rambuk endnu.

 

Det blir fedt mand, og Samson skal da med, han er da rask igen :banan: Motor siger han vil hyle i en uge hvis Samson ikke kommer :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chaddin
Har ikke set Motor lave rambuk endnu.

 

Det blir fedt mand, og Samson skal da med, han er da rask igen :banan: Motor siger han vil hyle i en uge hvis Samson ikke kommer :genert:

 

JAAA! :klap2:

 

OMG jeg glæder mig SÅ meget til at se Motooooooren! :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Darwin plejer ikke at gøre det men han kan godt lide at nappe og sutte på haler hvis det er et problem? :oops: Men han er ikke voldsom (normalt ;-))

 

Intet problem! :5up:

 

Det er der intet rambuk over!

 

Har ikke set Motor lave rambuk endnu.

 

Det blir fedt mand, og Samson skal da med, han er da rask igen :banan: Motor siger han vil hyle i en uge hvis Samson ikke kommer :genert:

 

Dejligt! Ville nemlig blive meget trist, hvis Motor ikke kunne blive Møffe nye bedste ven nr. 101 :mrgreen:

 

Og ja, Sammy skal helt klart med! Jeg og Møffe savner ham! :megaked:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Breton-Jet

Izzy har kun prøvet sådan et møde 1gang før (uplanlagt) og der var en masse bernere der lavede det "rambuk" trick og Izzy var lille der så vi skred..

Men jeg ved det ikke med sikkerhed møffe:genert: Sry:oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Breton-Jet
JAAA! :klap2:

 

OMG jeg glæder mig SÅ meget til at se Motooooooren! :hjerte:

 

Meee too! :hjerte: og møffedyret :banan:

Vi har jo "fulgt" Motor (næsten)hele hans liv også kommer vi endeligt til at møde ham:banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chaddin
Intet problem! :5up:

 

Det er der intet rambuk over!

 

 

 

Dejligt! Ville nemlig blive meget trist, hvis Motor ikke kunne blive Møffe nye bedste ven nr. 101 :mrgreen:

 

Og ja, Sammy skal helt klart med! Jeg og Møffe savner ham! :megaked:

 

godt godt :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Har ikke set Motor lave rambuk endnu.

 

Det blir fedt mand, og Samson skal da med, han er da rask igen :banan: Motor siger han vil hyle i en uge hvis Samson ikke kommer :genert:

 

Hm, det vil vi da ikke risikere (og du har jo også brug for transport går jeg ud fra:genert:)

 

Intet problem! :5up:

 

 

Og ja, Sammy skal helt klart med! Jeg og Møffe savner ham! :megaked:

 

Jeps, vi kommer selvfølgelig, det er alt for længe siden.

Link til indlæg
Del på andre sites

Nana er heller ikke en rambuk hund, men det ved du jo fra vores bla., bla., bla. tur :mrgreen:

 

Jeg har stærkt overvejet at tage Bamse med også.

Han halter ikke mere, jubiii og ville have godt af at rende lidt fedt af sig :mrgreen:

Bamse er jo racist - han går rigtig godt med andre spidshunde - de er ligesom bare bedre at snakke med end andre hunde :-D Og der kommer jo to af slagsen :banan:

På den anden side, kan han godt finde på at være lidt af en politihund.

Hvis der bliver leget jagt-mig-leg, så løber han efter og skælder ud - det er dog en mulighed at tage ham i snor.

Jeg tror dog ikke det bliver et problem, da der er for mange hunde at forholde sig til. Sker oftes når der kun er to, udover Bamse, der leger. Men det er op til jer - hvad siger i??

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chaddin
Nana er heller ikke en rambuk hund, men det ved du jo fra vores bla., bla., bla. tur :mrgreen:

 

Jeg har stærkt overvejet at tage Bamse med også.

Han halter ikke mere, jubiii og ville have godt af at rende lidt fedt af sig :mrgreen:

Bamse er jo racist - han går rigtig godt med andre spidshunde - de er ligesom bare bedre at snakke med end andre hunde :-D Og der kommer jo to af slagsen :banan:

På den anden side, kan han godt finde på at være lidt af en politihund.

Hvis der bliver leget jagt-mig-leg, så løber han efter og skælder ud - det er dog en mulighed at tage ham i snor.

Jeg tror dog ikke det bliver et problem, da der er for mange hunde at forholde sig til. Sker oftes når der kun er to, udover Bamse, der leger. Men det er op til jer - hvad siger i??

 

2? Der kommer da 3 spidshunde :vedikke: Motor Samson og Darwin :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nana er heller ikke en rambuk hund, men det ved du jo fra vores bla., bla., bla. tur :mrgreen:

 

Det var hyggeligt, var det! :mrgreen: Ja, Nana er der absolut ingen problemer med- Så vidt jeg husker, så enten løb hun (uden noget rambuk-halløj) eller havde snuden og poterne i jorden :mrgreen: Eller i vandet :engel:

 

Jeg har stærkt overvejet at tage Bamse med også.

Han halter ikke mere, jubiii og ville have godt af at rende lidt fedt af sig :mrgreen:

Bamse er jo racist - han går rigtig godt med andre spidshunde - de er ligesom bare bedre at snakke med end andre hunde :-D Og der kommer jo to af slagsen :banan:

På den anden side, kan han godt finde på at være lidt af en politihund.

Hvis der bliver leget jagt-mig-leg, så løber han efter og skælder ud - det er dog en mulighed at tage ham i snor.

Jeg tror dog ikke det bliver et problem, da der er for mange hunde at forholde sig til. Sker oftes når der kun er to, udover Bamse, der leger. Men det er op til jer - hvad siger i??

 

Dejligt, at Bamse ikke halter :banan:

 

Men Møffe bliver rigtig trykket af sådan nogen politihunde, desværre :(

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Jeanett
Har lige lavet en liste over, hvem der kommer :-D

 

Klussendorf - Andersand

Julius mor - Julius

Bamseida - Nanna

Chaddin - Darwin

Buju - Samson

Lottelotus - ?

Breton-jet - Izzy (Pippi?)

Buddha - Motor

Bernerazuro - Møffe

 

 

Okay, kan se at der kommer en del hanner - hvis jeg kigger forbi, bliver det kun med min sheltie :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Det var hyggeligt, var det! :mrgreen: Ja, Nana er der absolut ingen problemer med- Så vidt jeg husker, så enten løb hun (uden noget rambuk-halløj) eller havde snuden og poterne i jorden :mrgreen: Eller i vandet :engel:

 

 

 

Dejligt, at Bamse ikke halter :banan:

 

Men Møffe bliver rigtig trykket af sådan nogen politihunde, desværre :(

 

Jamen. så lader jeg ham blive hjemme ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Klüssendorf
Har lige lavet en liste over, hvem der kommer :-D

 

Klussendorf - Andersand

Julius mor - Julius

Bamseida - Nanna

Chaddin - Darwin

Buju - Samson

Lottelotus - ?

Breton-jet - Izzy (Pippi?)

Buddha - Motor

Bernerazuro - Møffe

 

Jeg tager nok mere end en hund med, men har endnu ikke helt besluttet hvilken. Og hvis min søster ( Og bilen :evil: ) er på benene, kommer vi to mennesker og et par hunde til, hvis det er ok :genert: ( vi har dog aldrig mere end 2,5 hund med hver, alt efter hvem det er )

 

Øv ville gerne ha været med, men vi kommer ikke i hundeskove:megaked:

 

Hvorfor kommer I ikke i hundeskove ?

Link til indlæg
Del på andre sites

Kommer måske...

 

Og hvis jeg kommer har jeg Ling med, og muligvis min storebrors schæfertæve Zica.

Ling passer mest sig selv, og Zica synes at andre hunde bare er helt fantastiske :-D

 

Og jeg kan også tage kage med hvis det er...

 

Men ser lige på kalenderen om jeg kommer og hvordan og hvorledes :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha
Kommer måske...

 

Og hvis jeg kommer har jeg Ling med, og muligvis min storebrors schæfertæve Zica.

Ling passer mest sig selv, og Zica synes at andre hunde bare er helt fantastiske :-D

 

Og jeg kan også tage kage med hvis det er...

 

Men ser lige på kalenderen om jeg kommer og hvordan og hvorledes :blink:

:klap:

 

 

 

Dinah, hvorfor kommer i ikke i hundeskove?

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tager nok mere end en hund med, men har endnu ikke helt besluttet hvilken. Og hvis min søster ( Og bilen :evil: ) er på benene, kommer vi to mennesker og et par hunde til, hvis det er ok :genert: ( vi har dog aldrig mere end 2,5 hund med hver, alt efter hvem det er )

 

 

 

Hvorfor kommer I ikke i hundeskove ?

 

Hehe, ok - tjekkede faktisk ikke for at se, hvem du tog med, var bare overbevist om, at det var Andersand :-D

 

Og hvis nogen skulle spekulere: Nej, Møffe har ikke vorter længere, de er faldet af :klap2:

 

Kommer måske...

 

Og hvis jeg kommer har jeg Ling med, og muligvis min storebrors schæfertæve Zica.

Ling passer mest sig selv, og Zica synes at andre hunde bare er helt fantastiske :-D

 

Og jeg kan også tage kage med hvis det er...

 

Men ser lige på kalenderen om jeg kommer og hvordan og hvorledes :blink:

 

Ja, Zica! :lun: Det er også lang tid siden!

 

Håber I alle tre kommer! Kagen ville nu heller ikke være værst :mums: :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chaddin
Jeg tager nok mere end en hund med, men har endnu ikke helt besluttet hvilken. Og hvis min søster ( Og bilen :evil: ) er på benene, kommer vi to mennesker og et par hunde til, hvis det er ok :genert: ( vi har dog aldrig mere end 2,5 hund med hver, alt efter hvem det er )

 

 

 

Hvorfor kommer I ikke i hundeskove ?

 

Jo flere jo bedre :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Breton-Jet

Det er godt at der kommer nogle store hunde, glæder mig til at se hvad Izzy siger til det :-D

Der er en vandpost, og bord..

Jeg stemmer for at vi spiser først ...:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...