Hop til indhold

Pinsetræf i Kirke Hvalsø


Gæst Klüssendorf
 Share

Recommended Posts

Gæst Buddha

Jeg husker kamera :-D Men så håber jeg at vi er et sted hvor der er noget lys, for synes det er monster svært at tage billeder i skoven, der er sådan mærkeligt mørkt - eller er dunkelt det rigtige ord?

 

Anders kommer forresten osse, og Motor er sikkert verdens trætteste hund, så er i advaret.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 207
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Hey hey nu må i bestemme jer, enten flot kage eller sang i kan ikke få begge dele :drille:

Kage :klap:

 

Jeg husker kamera :-D Men så håber jeg at vi er et sted hvor der er noget lys, for synes det er monster svært at tage billeder i skoven, der er sådan mærkeligt mørkt - eller er dunkelt det rigtige ord?

 

Anders kommer forresten osse, og Motor er sikkert verdens trætteste hund, så er i advaret.

Fedt at du tager kamera med :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Bam-bi
Hey hey nu må i bestemme jer, enten flot kage eller sang i kan ikke få begge dele :drille:

 

 

Man kan da spise kagen og nyde din sang på samme tid :klap:

Så må du jo bare selv vente med at spise til sangen er slut !!

 

Mvh og vov

Bo, Lilo og Samba.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chaddin
Man kan da spise kagen og nyde din sang på samme tid :klap:

Så må du jo bare selv vente med at spise til sangen er slut !!

 

Mvh og vov

Bo, Lilo og Samba.

 

Næhaj I kan ikke få begge dele! :fornaermet:

 

Jeg tror jeg nøjes med fin kage :mrgreen: Jeg skal tiværtifald ikke gøre mig selv til grin med en sang :drille:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chaddin
Fin kage lyder jo osse fantastisk!

 

Hehe :mrgreen:

 

Kan dog ikke garantere et flot billede på, da jeg også skal lave en ninja kage til min bror i weekenden da han (og min mor) holder fødselsdag. Men hvis vi har nok marcipan og flormelis tilovers får i også et fint billede, men lover intet :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha
Hehe :mrgreen:

 

Kan dog ikke garantere et flot billede på, da jeg også skal lave en ninja kage til min bror i weekenden da han (og min mor) holder fødselsdag. Men hvis vi har nok marcipan og flormelis tilovers får i også et fint billede, men lover intet :blink:

 

Billede :confused:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
åååårrrrhhhh!...

 

jeg gad godt med!.. Men vi skal til hundesvømning med Carina kl 14, så tror ikke rigtig det kan nåes..

 

Øv øv altså.. Må komme med næste gang..

 

 

Sad lige og tænkte det samme.. Hvad tid er turen?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Breton-Jet
Mødes vi på parkeringspladsen, ved lågen eller inde i hundeskoven ved bordet??

 

Jeg ANER det ikke, selv om jeg var med i den 3 tråd til at starte denne "kom-sammen" Jeg sætter mig på bordet .:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Øv, må desværre melde afbud :cry:

 

Men Møffe er blevet "sær" efter han har været holdt i ro og derfor isoleret fra andre hunde i en måned :cry: Han kan ikke rigtig forholde sig til dem, vil super gerne lege, det stråler ud af ham - men når han kommer på tæt hold, begynder han at humpe og være "på". Har ventet med at skrive, da vi ikke har mødt så mange og skulle finde ud af, om det kun var nogle bestemte eller hvad...

 

Men det synes jeg ikke lige, at jeg vil byde jeres hunde :cry: Og så vil det nok også bare køre Møffe mere op på det punkt, at vi er så mange. Så vi springer over denne gang og håber Møffe er "god" igen ved næste træf.

 

ØV! Altså :cry:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chaddin
Jeg ANER det ikke, selv om jeg var med i den 3 tråd til at starte denne "kom-sammen" Jeg sætter mig på bordet .:mrgreen:

 

Hvis jeg da kan finde det, synes jeg også at vi skulle mødes ved bordet :mrgreen: Jeg kan ikke både holde kage og hund særlig længe af gangen :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chaddin
Øv, må desværre melde afbud :cry:

 

Men Møffe er blevet "sær" efter han har været holdt i ro og derfor isoleret fra andre hunde i en måned :cry: Han kan ikke rigtig forholde sig til dem, vil super gerne lege, det stråler ud af ham - men når han kommer på tæt hold, begynder han at humpe og være "på". Har ventet med at skrive, da vi ikke har mødt så mange og skulle finde ud af, om det kun var nogle bestemte eller hvad...

 

Men det synes jeg ikke lige, at jeg vil byde jeres hunde :cry: Og så vil det nok også bare køre Møffe mere op på det punkt, at vi er så mange. Så vi springer over denne gang og håber Møffe er "god" igen ved næste træf.

 

ØV! Altså :cry:

 

Ævæv :cry: Håber Møffe snart bliver "god" igen :ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det vil sige at vi mødes INDE i skoven ved bordet kl. 11.00 ??

 

Der er nemlig også et bord udenfor!!

 

Øv, Rikke og Møffe, det var da ærgerligt at i ikke kam komme, men forståeligt nok.

Så tager jeg også Bamse med og en snor hvis det bliver nødvendigt :mrgreen:. Tror det nu ikke, da der er for mange hunde at forholde sig til.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Bam-bi

Hej alle :vinken:

 

Jeg syntes det er smart at mødes ved det store bord

lige ved p-pladsen, det er nemt at finde og så kan vi hjælpes

med at bære kage, vand osv ind. :5up:

Men hvad siger i ??

 

Mvh og vov

Bo, Lilo og Samba.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chaddin
Hej alle :vinken:

 

Jeg syntes det er smart at mødes ved det store bord

lige ved p-pladsen, det er nemt at finde og så kan vi hjælpes

med at bære kage, vand osv ind. :5up:

Men hvad siger i ??

 

Mvh og vov

Bo, Lilo og Samba.

 

Den er jeg med på :5up: Håber så bare at jeg kan finde det hele :oops: Har aldrig været der før..

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chaddin

WOW :shock: Det er over en times kørsel herfra :shock:

 

Synes der var nogle der sagde at det ikke var så langt væk fra hvor jeg boede? :hmm: Nu håber jeg sørme at min mor stadig vil køre mig :damn:

 

Nå, men det er vel også egentlig mit eget ansvar at finde ud af, troede bare at der var en der sagde at de ikke var så langt væk :stupid: Hvad kan man så lære? At bruge sin egen hjerne en gang imellem :lol: Iiih dumme mig :stupid:

 

Men skal nok gøre mit bedste for at komme alligevel :x:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...