Hop til indhold

Pinsetræf i Kirke Hvalsø


Gæst Klüssendorf
 Share

Recommended Posts

  • Svar 207
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst Chaddin
Hvordan gik det?

 

 

Super :klap:

 

Darwin "blev væk" et par gange men det var fordi han løb hen til dem der gik lidt foran os langsommere ;-) Men sjovt var det, og de dersens muffins var altså bare NOM NOM :mums: Til sidst blev Darwin dog så træt at han hele tiden lagde sig på jorden midt i det hele :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Super :klap:

 

Darwin "blev væk" et par gange men det var fordi han løb hen til dem der gik lidt foran os langsommere ;-) Men sjovt var det, og de dersens muffins var altså bare NOM NOM :mums: Til sidst blev Darwin dog så træt at han hele tiden lagde sig på jorden midt i det hele :lol:

 

Nåårh, Darwin :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chaddin

Ville ønske jeg havde taget mit kamera med også, men da det var første gang jeg havde Darwin uden snor et offentligt sted (andet end hundetræning) ville jeg gerne kunne holde øje med ham uden at skulle gøre det igennem en linse :mrgreen: Den lille spilopmager kunne jo nemt have smuttet mens moar tog billeder af nogle smukke samojeder eller nowet :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chaddin
Motors mor kæmper lige med at vælge ud i mellem et par hundrede billeder :genert: Det jeg fanme dårlig til... mangler en foto assistent :mrgreen:

 

Motor er sønderbanket.

 

Du behøver da ikke at vælge nogle fra, vi vil da gerne se aaaaaalle sammen :mrgreen::engel:;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Darwin ligger død på gulvet af udmattelse efter at have leget med så mange dejlige vuf-dyr :lol: :hjerte:

Åårrhhh, lille Darwin :lun:

 

Han fik da også leget igennem med en - må jeg gætte - lige så træt labber, nuj de var søde sammen :hjerte:

 

Og tak for en rigtig hyggelig dag derude, jeg håber på at mit eget "gø-hovede" kan komme med næste gang :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak, for en dejlig dag og tak for kage til Chaddin og Karina (et):mrgreen:

 

Jeg kan godt forstå at Darwin er færdig, han legede med aarosin's labbe hvalp, Bailey, fra han kom til han gik - de var såååå søde og legede rigtig godt sammen :lol:

 

Motor og Samson er lige præcis så dejlige og smukke, som jeg havde forventet :hjerte:. Det var bare ærgerligt at Bamse, den gamle mand, ikke gad at snakke med Motor. Han (Motor) var ellers så tålmodig og sød.

 

Begge mine er også faldet døde om - det gjorde de allerede i bilen på vej hjem

:sove:

 

Hvor er det ellers typisk mig. Jeg kan sgu ikke gå nogen steder uden at købe et eller andet - selv på en helligdag hvor alt er lukket.

Vi stod nogle stykker og talte om seler og så tilbød BlackGSD at Nana kunne prøve en af hendes og vupti, så havde jeg købt den :rolleyes:

Men jeg er nu glad for at jeg gjorde det - den passer hende perfekt :-D

 

Er der iøvrigt ikke nogen der savner en sort termokande og en ørering med en grøn sten?? Jeg tog begge dele med hjem og kan sende tingene :5up:

 

 

Edit: Jeg glæder mig voldsomt til at se billeder - og der blev vist taget MANGE :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak, for en dejlig dag og tak for kage til Chaddin og Karina (et):mrgreen:

 

Jeg kan godt forstå at Darwin er færdig, han legede med aarosin's labbe hvalp, Bailey, fra han kom til han gik - de var såååå søde og legede rigtig godt sammen :lol:

 

Motor og Samson er lige præcis så dejlige og smukke, som jeg havde forventet :hjerte:. Det var bare ærgerligt at Bamse, den gamle mand, ikke gad at snakke med Motor. Han (Motor) var ellers så tålmodig og sød.

 

Begge mine er også faldet døde om - det gjorde de allerede i bilen på vej hjem

:sove:

 

Hvor er det ellers typisk mig. Jeg kan sgu ikke gå nogen steder uden at købe et eller andet - selv på en helligdag hvor alt er lukket.

Vi stod nogle stykker og talte om seler og så tilbød BlackGSD at Nana kunne prøve en af hendes og vupti, så havde jeg købt den :rolleyes:

Men jeg er nu glad for at jeg gjorde det - den passer hende perfekt :-D

 

Er der iøvrigt ikke nogen der savner en sort termokande og en ørering med en grøn sten?? Jeg tog begge dele med hjem og kan sende tingene :5up:

 

 

Edit: Jeg glæder mig voldsomt til at se billeder - og der blev vist taget MANGE :mrgreen:

:fornaermet:

 

 

 

 

:lol:

 

Jeg sidder også og veeeeeenter på billeder af alle de dejlige og smukke hunde, de var hver især skønne-skønne størrelser inc. div. tilløbere vi fik undervejs :lol:

 

Vejret hold sig også pænt, alt taget i betragtning og jeg overvejer at tage mine fødder og lægge dem i blød, ellers bliver da vist aldrig rene igen :engel:

 

 

EDIT: og så sætte en dvd på og nyde min lune pizza og nusse min tøs :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Årh det var så øv at I ikke kunne komme :megaked:

 

Det var bare så meget øv! :megaked:

 

Havde virkelig glæder mig, men sådan er det jo desværre, man skal jo ikke tage en hund med, når hverken den eller de andre får glæde af det.

 

Tilgengæld kom vi ned til Damhussøen og Møffe fik (igen) gloooet på en vred svanemor på rede :mrgreen: Og fik charmet en masse mennesker med sin bamset-ærlige-kærlige-charmerende-hilse-facon :hjerte:

 

Men uh, håber virkelig, vi kan komme med næste gang! :x:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha
Det var bare ærgerligt at Bamse, den gamle mand, ikke gad at snakke med Motor. Han (Motor) var ellers så tålmodig og sød.

For 2 måneder siden var Motor løbet skrigende væk første gang Bamse havde gøet, jeg er bare glad for at han er blevet så modig :lun:

 

Begge mine er også faldet døde om - det gjorde de allerede i bilen på vej hjem

 

Min maser fanme når han står i en bil. Insisterer på at bodyslamme mig helt op af sædet - og på et tidspunkt stod han med ALLE 4 ben på mine små lår, og han er altså ikke helt lille mere :rolleyes:

 

 

Edit: Jeg glæder mig voldsomt til at se billeder - og der blev vist taget MANGE :mrgreen:

 

De ligger under "min perle" og kan hilse og sige at det er svært at nå at skifte mellem sort hund, hvid hund, sort hund, hvid hund :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...