Hop til indhold

Løvehjælp søges


kennel-lowchen
 Share

Recommended Posts

Jep :mrgreen: Jeg søger noget hjælp til løvelejren den 26 juni 2010 (verdensudstillingen)

Jeg sørger for at du kommer ind på udstillingen uden udgift for dig..

Forplejningen står jeg også for (mad, drikkevarer, kaffe, kage osv)..

Du kan gå rundt og kigge som du vil, du behøver altså ikke at opholde dig i løvelejren hele dagen, hvis du ikke har lyst.

Din hjælp skal være der lige inden vi skal i ringen og mens vi er i ringen..

Hjælpen består i at holde hundene klar til at gå i ringen... Isabella/Oliver handler dem, og jeg groomer dem. Du skal aflevere hunden + dens nummer til Isabella/Oliver og tage mod den hund + dens nummer de kommer ud med.

 

Jeg skal bruge mere end en hjælper :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 62
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Jep :mrgreen: Jeg søger noget hjælp til løvelejren den 26 juni 2010 (verdensudstillingen)

Jeg sørger for at du kommer ind på udstillingen uden udgift for dig..

Forplejningen står jeg også for (mad, drikkevarer, kaffe, kage osv)..

Du kan gå rundt og kigge som du vil, du behøver altså ikke at opholde dig i løvelejren hele dagen, hvis du ikke har lyst.

Din hjælp skal være der lige inden vi skal i ringen og mens vi er i ringen..

Hjælpen består i at holde hundene klar til at gå i ringen... Isabella/Oliver handler dem, og jeg groomer dem. Du skal aflevere hunden + dens nummer til Isabella/Oliver og tage mod den hund + dens nummer de kommer ud med.

 

Jeg skal bruge mere end en hjælper :mrgreen:

 

Altså jeg hjælper jo selvfølgelig med handling i det omfang jeg kan :) ...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Sitto

Jamen Herning ligger jo faktisk rætti' tæt på Ikast - så hvis jeg kan få fri fra arbejde den lørdag, og det tror jeg godt jeg kan :blink: så vil jeg rigtig gerne hjælpe, hvis du kan bruge mig?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Sitto
Det kan jeg :lun: Du kan ligeså godt lære det først som sidst, hvis du ender op med en løve :mrgreen:

Ja det er jo også lige det :klap:

Jeg prøver lige at spørge min chef i morgen om han vil give mig fri d. 26. juni, så jeg kan hjælpe til med løverne :hjerte: så giver jeg dig svar så hurtigst sm muligt. Men er ret sikker på at jeg kan få fri - ellers kan pludselig sygdom vel opstå.. heheh :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja det er jo også lige det :klap:

Jeg prøver lige at spørge min chef i morgen om han vil give mig fri d. 26. juni, så jeg kan hjælpe til med løverne :hjerte: så giver jeg dig svar så hurtigst sm muligt. Men er ret sikker på at jeg kan få fri - ellers kan pludselig sygdom vel opstå.. heheh :lol:

Stakkels dig hvis du bliver syg..Så er du nødt til at komme jo, så jeg kan passe dig :engel:
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Sitto
Stakkels dig hvis du bliver syg..Så er du nødt til at komme jo, så jeg kan passe dig :engel:

Ja - tror også sådan noget sygdom kræver pasning af dig og alle dine løver! :blink: :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...