Hop til indhold

Dyrlæge ved Rødby?

Share

Recommended Posts

Nogen der kan anbefale en god dyrlæge ved Rødby?

Jeg tager i sommerhus ved Rødby i morgen og vil egentlig gerne have en dyrlæge i baghånden, hvis nu uheldet skulle være ude.

Jeg søger derfor en dyrlæge, der har åbent i weekenderne og på helligdage og jeg har ikke det store kendskab til Lolland i den retning.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Klüssendorf
Nogen der kan anbefale en god dyrlæge ved Rødby?

Jeg tager i sommerhus ved Rødby i morgen og vil egentlig gerne have en dyrlæge i baghånden, hvis nu uheldet skulle være ude.

Jeg søger derfor en dyrlæge, der har åbent i weekenderne og på helligdage og jeg har ikke det store kendskab til Lolland i den retning.

Der er ingen dyrlæger på Lolland, der har døgåbent. De skifter derimod til at stå standby igennem Vagtdyrlægen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Kan ikke engang huske om de har, mener det ikke, ellers har vi dyrlægehuset her i nakskov. Mener faktisk de er samlet der alle fra vest lolland.

Dyrlægehuset Nakskov

Efter lukketid og i weekenden kontaktes Dyrlægevagten på

Tlf. 7025 4531

Mange tak :-) Det er hermed skrevet ned.

Der er ingen dyrlæger på Lolland, der har døgåbent. De skifter derimod til at stå standby igennem Vagtdyrlægen.

Det vidste jeg ikke; jeg er jo nok blevet en anelse forkælet i den retning, når man bor i Storkøbenhavn.

Tak for beskeden :-)

Sidste gang jeg var på Lolland sådan mere fast var i 95/96, hvor jeg var på efterskole i Nakskov og der havde skolen tilknyttet en stordyrsdyrlæge til hestene, men der er jo en anelse forskel på mine hunde og min daværende hest :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites