Hop til indhold

Mille - en ægte mc hund - sådan gik turen


Gæst Bille
 Share

Recommended Posts

Gæst Bille

Hej igen :vinken:

 

Jeg synes lige, jeg ville fortælle om Milles debut som mc-hund ;-)

 

Vi kørte i en anden bil end forventet, så vi fik lavet en fin plads i kabinen ved os. Sæder var taget ud, så der var plads til al habengutet blot ikke buret :stupid: men det blev en god plads med hendes tæppe, godbidder og bamser :mrgreen:

 

Turen på 12 timer hver vej både frem og tilbage gik helt utroligt. Jeg kunne dog ikke lokke hende ud af bilen på færgen, men ellers ville hun kun luftes, når vi alligevel skulle tanke, så 3 lufteture hver vej :klap:

 

Det var også 1. gang i campingvogn for hende og det tog 1 dag, så havde hun lært trappen. Under bordet (eller i sofagruppen) var steder hun meget gerne lå og selv søgte hen, hvis hun gerne ville slappe lidt af for larmen.

 

Jeg var jo meget nervøs for lydene fra motorcyklerne: 1. dag var jeg nok lidt "ond" :vedikke: Jeg satte hende i snor 4 m fra mig der gik og nynnede mens jeg nussede rundt, ergo hun kunne både se og høre mig, men ikke komme til mig. De første 2 timer rystede hun meget og var vagtsom men pev ikke og gjorde ikke tegn til at ville storme væk. Da de 2 timer var gået (hvor jeg havde været henne og nusse lidt selvfølgelig) holdt hun op med at ryste og lagde sig ned. Derefter gav vi hende en flexline på (som var købt til formålet) og så kunne hun bevæge sig hen til det, hun nu ville undersøge. Især var det meget hyggeligt at hjælpe far, nar han sad på jorden og skiftede dæk o.a. :drille:

 

Hun blev en ægte pit-hund :banan:

 

Det bedste var om aftenen når vi gik tur blandt de andre campingvogne og pittelte, så var der bare mange knus og klap til hende og en lille pølse-godbid faldt der også ret tit af til hende :-D

 

Det gik langt over min forventning og vi glæder os rigtig meget til næste tur om 3 uger :banan:

 

P.s. Som ekstra bonus er Mille ikke nær så nervøs for lyde, som hun var før turen :5up:

 

Hilsen Jette og Mille :vuf:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...