Dinah Skrevet Maj 13, 2010 Rapporter Share Skrevet Maj 13, 2010 Jeg overvejer at tage med min mand til fyn imorgen, men må man tage hund med i Rosengårdscentret i en taske??????????????? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Drentsche Besvaret Maj 13, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 13, 2010 Jeg må sige, at jeg aldrig har set en hund i taske derinde. Du kan da prøve, du kan da ikke andet, end blive bedt om, at gå ud med den. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Krainer Besvaret Maj 13, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 13, 2010 Det tror jeg godt du må, der er jo både dyrlæge og dyrhandel derinde... ved så ikke hvad tøjforretningerne siger, men tror ikke det er noget problem så længe den er i taske... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst The dogfather Besvaret Maj 13, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 13, 2010 Man må ihvertfald ikke have Victoria med i Kolding storcenter.......det gjorde jeg så alligevel, for vi skulle se om halsbåndet passede...Så den søde, og smukke, ekspedient hjalp mig ud af bagdøren på butikken så ingen vagter kunne komme og smide mig ud... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Findus Besvaret Maj 13, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 13, 2010 Jeg har flere gange set folk der har haft deres hund i en bæretaske, og som der er blevet nævnt ligger der jo en dyrlæge.. Jeg har selv rendt rundt i centret med katten i en transportkasse ifm at besøg hos dyrlægen, så umiddelbart tror jeg ikke at der er problemer i det Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret Maj 13, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 13, 2010 Jeg har set en have to samojede hvalpe i en indkøbskurv derinde. Så tror jeg godt man må Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Røntved Besvaret Maj 13, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 13, 2010 Jeg har set en have to samojede hvalpe i en indkøbskurv derinde. Så tror jeg godt man må Hvalpe kan man ikke helt regne med.:slem: Jeg har haft Zulo med ind i Bilka, Føtex og superbrugsen. Han sad bare under min jakke med forbenene og hovedet ude. Men da var han osse 8 uger, ligesom på billedet af "månedens hund april" Selv vagten i bilka kom og nussede ham.:klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret Maj 13, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 13, 2010 Hvalpe kan man ikke helt regne med.:slem:Jeg har haft Zulo med ind i Bilka, Føtex og superbrugsen. Han sad bare under min jakke med forbenene og hovedet ude. Men da var han osse 8 uger, ligesom på billedet af "månedens hund april" Selv vagten i bilka kom og nussede ham.:klap: jeg kan da hurtigt få Cleo til at ligne en hvalp:mrgreen: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Røntved Besvaret Maj 13, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 13, 2010 jeg kan da hurtigt få Cleo til at ligne en hvalp:mrgreen: Det er der ikke ret mange der kan stå for:lol:. Det er derfor det er så farligt at besøge en opdrætter.:damn: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Maj 13, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 13, 2010 arh tis, kan i ikke gører det på mandag? :engel: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts