Hop til indhold

Opgraderet broholmer hjerne


Aslan
 Share

Recommended Posts

Ja så er Aslan blevet opgraderet.

 

 

Ser I, før i tiden når aslan så et hul, lagde han benet VED SIDEN af hullet, og tak snuden NED Ihullet, for at skubbe jord op OVEN på benet.

 

 

MEn men men.............. Nu har han måske lært det.

 

I dag har han lagt et ben NED i et hul, og snude duttet jord OVEN på :banan::banan::banan::banan::banan:

 

 

HURRAAAAAAAAA for Aslan :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er da stadig bedre end Luna, som kan bruge halve og hele timer på at dække sit kødben til med luft... :lol:

 

 

Arh, det gør aslan også inden for, og når jeg så begynder at grine tager han sit ben og går rundt og piber og ligger det i den anden ende og begynder at dække det til der :stupid:

Link til indlæg
Del på andre sites

Arh, det gør aslan også inden for, og når jeg så begynder at grine tager han sit ben og går rundt og piber og ligger det i den anden ende og begynder at dække det til der :stupid:

 

Sådan gør Jacki osse :lol: Jeg behøver så ikke at grine, det er nok, at hun har set, at jeg har set, hvad hun har gang i, for benet skal jo gemmes et hemmeligt sted, som kun hun kender :slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Sådan gør Jacki osse :lol: Jeg behøver så ikke at grine, det er nok, at hun har set, at jeg har set, hvad hun har gang i, for benet skal jo gemmes et hemmeligt sted, som kun hun kender :slem:

 

Fuldstændig beskrivelse af Ozzie, som bare slet ikke kan begrave ting ordentligt, men en ting er sikker hvis der er nogen, der ser på hende, når hun er ved at grave noget ned, så er det hele ødelagt for hende, for ingen i hele verden må vide hvor hun "gemmer" sine sager. :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Sådan gør Jacki osse :lol: Jeg behøver så ikke at grine, det er nok, at hun har set, at jeg har set, hvad hun har gang i, for benet skal jo gemmes et hemmeligt sted, som kun hun kender :slem:

 

Fuldstændig beskrivelse af Ozzie, som bare slet ikke kan begrave ting ordentligt, men en ting er sikker hvis der er nogen, der ser på hende, når hun er ved at grave noget ned, så er det hele ødelagt for hende, for ingen i hele verden må vide hvor hun "gemmer" sine sager. :lol:

 

 

Aslan har jo 3 "hemmelige" steder, så vi kan ALTID finde hans ben.

 

Og nogen gange kommer han ind og "henter" os, og hviser os hvor det er :mrgreen: og så går der 5 min så piiiiiiiiiiiiiber han for nu skal han jo gemme det et andet sted :stupid:

Link til indlæg
Del på andre sites

Sådan gør Jacki osse :lol: Jeg behøver så ikke at grine, det er nok, at hun har set, at jeg har set, hvad hun har gang i, for benet skal jo gemmes et hemmeligt sted, som kun hun kender :slem:

 

Luna er ligeglad med om jeg ser det, men hvis en af kattene ser det :shock:

 

Så starter piveriet og jagten efter det perfekte hjørne :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...