Hop til indhold

Hejsa allesammen


Gæst Karumski
 Share

Recommended Posts

Gæst Karumski

Jeg er ny herinde på dette forum og vil lige præsentere mig selv. :) Jeg bor i Kronjylland, nærmere betegnet lidt nord for Randers. Jeg har en dejlig mellem pudel på 8 år og så jeg 3 katte, 2 almindelige huskatte og en perser, så har jeg akvarium med fisk og min mand har kanariefugle ca 50 stk. (tror jeg det er). Derudover har jeg en herlig dreng på 2 år. Ham er der gang i og når man har sådan en størrelse, så er der liv i huset. :sut:

Min hund, Maggie er den tredje hund som jeg har. :hjerte: Før havde jeg en schæferhund og siden en dværg pudel. Jeg er opvokset med schæferhunde og vi har også altid haft katte i mit barndomshjem. Og jeg er af den opfattelse, at jeg syntes at det er synd for børn, hvis ikke de får lov at vokse op med dyr.

Nu har jeg endelig taget mig sammen til at oprette mig herinde. Jeg er blevet opfordret til det i et stykke tid og nu skal det være. Jeg har mødt nogle stykker af jer herinde, til Roger Abrantes foredraget i Silkeborg.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Karumski

Ja, det er da helt rigtig, Anne-Marie, vi har da også mødt hinanden. :oops:

 

Og lige pludselig en dag, så kommer mig og Maggie, Gryn og Groa og besøger dig. Så kan vi nemlig gå en tur ude i den skønne natur. :lol: Og så kan du få lov at give kaffe bagefter. :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Ja, det er da helt rigtig, Anne-Marie, vi har da også mødt hinanden. :oops:

 

Og lige pludselig en dag, så kommer mig og Maggie, Gryn og Groa og besøger dig. Så kan vi nemlig gå en tur ude i den skønne natur. :lol: Og så kan du få lov at give kaffe bagefter. :-D

 

Ja, det skal vi dælme have lavet en aftale om, og ja, så giver jeg kaffe :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Karumski

Mange tak for alle jeres velkommner.

 

Jeg vil prøve at lægge nogle billeder ind af min dejlige hund, men jeg er ikke sikker på, at jeg kan finde ud af det. :oops::oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Mange tak for alle jeres velkommner.

 

Jeg vil prøve at lægge nogle billeder ind af min dejlige hund, men jeg er ikke sikker på, at jeg kan finde ud af det. :oops::oops:

 

kender det godt- det er ikke altid lige til at poste billeder på forskellige fora, og synes aldrig at det er det samme :P

 

Velkommen til :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...