Hop til indhold

Legekammerat til lab hvalp i Odense


skipper-odense
 Share

Recommended Posts

Hejsa,

 

Min lille Skipper er 9½ uger og fuld af energi! Han kunne virkelig godt bruge nogle hunde/hvalpe at lege med. Han er fuld af selvtillid og meget legesyg så det skal ikke være en hund der er bange af sig :slem: faktisk gerne en der måske kan sætte ham lidt på plads (uden at det bliver for voldsomt selvfølgelig). Vi har lige haft besøg af min mors labradorblanding og han fandt sig bare i alt hvad Skipper gjorde.

 

Vi starter til hvalpemotivation om 2 uger, men jeg tror virkelig godt han kunne bruge lidt selskab inden da :mrgreen:

 

Vi har en indhegnet have men også bil så jeg kører gerne efter det :-D

 

Som I kan se så ligger han bare og venter :engel:

 

EDIT: kom lige til at genlæse indlægget, det skal ikke lyde som om vi vil have ham kanøflet eller noget... Han skal bare trænes i at lege med andre end sine søskende hvor det jo gik noget vildt for sig...

Redigeret af skipper-odense
mulig misforståelse
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst karnten

Hej

Vi har en Toller hvalp på 11 uger, vi er begyndt til hundetræning en gang om ugen, men det ville være super dejligt at han også fik mulighed for at møde nogle andre hundehvalpe en gang i mellem.

Skriv endelig tilbage.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 month later...
Milo er en lille mellemstr. (13 kg.) og han vil gerne lege. Han er 1 år. Var det noget?

 

Ja bestemt :-D vi er dog også med i det hundetræf i Odense SØ som jeg kunne se du havde svaret på, så hvis ikke han har problemer med at lege med flere hunde på en gang så kan i bare hægte jer på der. Ellers kan vi sikkert også finde ud af noget bare med de 2 hunde. Skal dog lige sige at skipper nu vejer 18 kg så håber ikke Milo har et problem med lidt voldsomme lege :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Trine199
Ja bestemt :-D vi er dog også med i det hundetræf i Odense SØ som jeg kunne se du havde svaret på, så hvis ikke han har problemer med at lege med flere hunde på en gang så kan i bare hægte jer på der. Ellers kan vi sikkert også finde ud af noget bare med de 2 hunde. Skal dog lige sige at skipper nu vejer 18 kg så håber ikke Milo har et problem med lidt voldsomme lege :engel:

 

Kunne da være fedt med en hund mere til træffene!

Er ret sikker på at Chilli ville elske at lege med en hund af Milo's størrelse ;-)

 

Så håber vi ser Milo og ejer, når vi vender tilbage efter ferien.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...