Hop til indhold

Luna er den mest tålmodige hund i hele verden


Lonny
 Share

Recommended Posts

Luna har lige fået filet negle med en elektrisk sliber for første gang i sit liv, og hun tog det rigtig pænt, hun var hverken bange eller noget :5up:

 

Vi tog kun en enkelt negl, da hun jo lige skal vænne sig til det. Jeg holdt hende imens Bo sleb, da hun nemlig syntes den er helt vildt spændende og derfor stikker næsen ned på sandpapiret der kører ret hurtigt rundt, så jeg holder hende, så vi er sikre på at hun ikke får slebet næsen af :blink:

 

Da vi var færdige ville jeg lige se Bo's fine slibe arbejde, og jeg løfter først det ene forben, men finder ud af det ikke var det forben Bo havde slebet en negl på, så jeg løfter i stedet det andet forben, hvorefter Luna vælter fordi hun endnu ikke har nået at sætte det første forben ned igen :lol:

 

Men hun er altså den mest overbærende, tålmodige hund jeg kender, hun lagde sig da bare helt ned, og så kunne jeg ellers få lov at kigge færdigt :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Sådan en dygtig hund vil jeg også have

 

dygtig Luna pigen :lun:

 

Går det hurtigt sådan noget slibning?

 

Syntes aslans negle er blevet så store at jegfaktisk har problemer med at klippe dem.

 

Det går rimeligt hurtigt, vi tog vel 1-2 mm på et halvt sekund

 

Hvor er hun dygtig! Og ih, jeg ville gerne have set hende vælte, hihi, stakkels Luna, sikke en belønning for at finde sig i at få slebet en klo. :lol:

 

Det så også vildt sjovt ud, også fordi hun lod som om at det da det mest naturlige, hun hverken brokkede sig eller flyttede sig, hun væltede bare :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det går rimeligt hurtigt, vi tog vel 1-2 mm på et halvt sekund

 

 

 

Det så også vildt sjovt ud, også fordi hun lod som om at det da det mest naturlige, hun hverken brokkede sig eller flyttede sig, hun væltede bare :lol:

 

Så sødt og jeg kan virkelig genkende det fra min Ozzie - hun har gjort det samme nogle gange og finder sig generelt i de særeste ting. :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor har i køb den???

og hvad kostede den :oops:

 

Jeg kan ikke huske hvor vi købte den, men hvis du søger på dremel, så dukker der en masse op, vi valgte så en med variabel hastighed så vi var sikre på at den ikke kørte for hurtigt og dermed blev for varm, og brændte Luna.

 

Jeg tror at vi gav 600,-, men vi købte også en mellemstor model fordi at Bo samtidig vil bruge den til andre ting

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...