Hop til indhold

Sokie, Misja og Luna's sidste træningsdag


Lonny
 Share

Recommended Posts

I dag var det sidste trænings dag i denne omgang, og der blev derfor gjort lidt mere ud af hyggen :-D

 

Alt i alt var det en rigtig hyggelig aften, lidt hundeleg, lidt træning og til sidst kaffe og kage, så kan det jo næsten ikke blive bedre :mrgreen:

 

FOX optog lidt video af vores dejlige hunde, og den skal I da ikke snydes for, men bær over med kvaliteten, da det er optaget på en mobiltelefon.

 

[media]http://www.youtube.com/watch?v=vbwX2MFmdh8[/media]

Link til indlæg
Del på andre sites

:evil: hva mener du med at kvaliteten ikke er god - :engel: (ja, ja, jeg skal nok snart tage mig sammen til at købe en ny :megaked:)

 

Forøvrigt syntes jeg videoen med Luna´s triumf løb mangler :engel: Det hvor hun stjal Lillians legetøj og du spurtede rundt efter hende :lol::lol: Karina, Lillian og jeg morede os ihvertfald :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

:evil: hva mener du med at kvaliteten ikke er god - :engel: (ja, ja, jeg skal nok snart tage mig sammen til at købe en ny :megaked:)

 

Forøvrigt syntes jeg videoen med Luna´s triumf løb mangler :engel: Det hvor hun stjal Lillians legetøj og du spurtede rundt efter hende :lol::lol: Karina, Lillian og jeg morede os ihvertfald :klap:

 

Den har jeg ikke fået :confused:

Link til indlæg
Del på andre sites

Har lige sendt den - men det er din heldige dag idag - jeg har ikke fået det af dig, der spurter rundt :lol: kun Luna med sit bytte :mrgreen:

 

Her kommer videoen så :mrgreen:

 

[media]http://www.youtube.com/watch?v=_19_PfhcyO4[/media]

 

Legetøjet som Luna løber rundt med, det var slet ikke vores og det lå rent faktisk godt gemt i en taske som stod oven på et bord, men det forhindrede søreme ikke Luna i at finde det og stikke af med det :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha

Søde hunde! Sikke en krudtugle Luna er, der er godt nok fart på hende :-D Og vild hoppecirkel hun lige fik lavet under en anden hund :lol:

 

:evil: hva mener du med at kvaliteten ikke er god - :engel: (ja, ja, jeg skal nok snart tage mig sammen til at købe en ny :megaked:)

 

Don't count on it - jeg har lige købt ny telefon og kvaliteten på kameraet er nærmest ikke eksisterende.

Link til indlæg
Del på andre sites

Søde hunde! Sikke en krudtugle Luna er, der er godt nok fart på hende :-D Og vild hoppecirkel hun lige fik lavet under en anden hund :lol:

 

Ja, jeg tror jeg vil stjæle AnjaCS hund's øgenavn, og omdøbe Luna til hoppebolden, det er vist en ganske god beskrivelse af hende :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, jeg tror jeg vil stjæle AnjaCS hund's øgenavn, og omdøbe Luna til hoppebolden, det er vist en ganske god beskrivelse af hende :lol:

Aj, hvor kan du komme på den idé at omdøbe Luna til hoppebold :confused:

 

Ja jeg forstår'et ikk :hmm:......næsten altså....men kom ligesom hjem til puder og tæpper der lige skulle rettes på og lægges på plads igen.....gad vide hvorfor :vedikke:

 

Dejlige tosse-tøs :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Aj, hvor kan du komme på den idé at omdøbe Luna til hoppebold :confused:

 

Ja jeg forstår'et ikk :hmm:......næsten altså....men kom ligesom hjem til puder og tæpper der lige skulle rettes på og lægges på plads igen.....gad vide hvorfor :vedikke:

 

Dejlige tosse-tøs :lun:

 

Åh ja, det havde jeg lige glemt :oops:

 

Men hun fik da godt nok undersøgt din lejlighed godt og grundigt, og det lykkedes da også både at finde godbidder og bamser, og begge dele tyvstjålet fra steder hvor hun ikke burde have været :oops:

 

Og undskyld for den lille sø på gulvet :oops:

 

Jeg er altså ikke helt sikker på at vi tør komme igen, din lejlighed kommer da vist aldrig til at ligne en lejlighed igen så :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er det skoent at se Luna droene rundt og have det sjovt, specielt naar man taenker paa alt hvad I har vaeret igennem.

 

Tak :-D

 

Hun måtte egentlig ikke rigtig endnu, men vi har jo fået lov at gå løs med hende, og så besluttede jeg at 10 minutter én gang om ugen, det måtte hun altså godt, for hun er jo bare så glad for det :lun:

 

Staar den hale nogensinde stille??

 

Ikke når hun er sammen med hendes bedste veninder Sokie og Misja, hun spotter dem som regel på 20 meters afstand, og så starter propellen ellers, og den stopper som regel ikke før vi går hjem igen :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Åh ja, det havde jeg lige glemt :oops:

 

Men hun fik da godt nok undersøgt din lejlighed godt og grundigt, og det lykkedes da også både at finde godbidder og bamser, og begge dele tyvstjålet fra steder hvor hun ikke burde have været :oops:

 

Og undskyld for den lille sø på gulvet :oops:

 

Jeg er altså ikke helt sikker på at vi tør komme igen, din lejlighed kommer da vist aldrig til at ligne en lejlighed igen så :lol:

Ha ha pjat da med dig, jeg har oplevet langt værre hunde-ting i min lejlighed :vuf: Jeg ved den slags kan ske og invitere gerne ind med øjnene åbne, så længe det er hunde Misja trives med - og som du så, så trives hun med Luna :vuf:

 

Som jeg sagde så har jeg det med at få vandet seng, væg, altan mv. og Luna er heller ikke den først som spottede mit tusindben og synes det skulle flyttes :lol: - hun er dog den første der ikke bare fandt, men også tog selv af godbids koppen oppe i hjørnet :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ha ha pjat da med dig, jeg har oplevet langt værre hunde-ting i min lejlighed :vuf: Jeg ved den slags kan ske og invitere gerne ind med øjnene åbne, så længe det er hunde Misja trives med - og som du så, så trives hun med Luna :vuf:

 

Som jeg sagde så har jeg det med at få vandet seng, væg, altan mv. og Luna er heller ikke den først som spottede mit tusindben og synes det skulle flyttes :lol: - hun er dog den første der ikke bare fandt, men også tog selv af godbids koppen oppe i hjørnet :klap:

 

Ja, hun er god til at finde skjulte ting som slet ikke er til hende :lol:

 

Men jeg er glad for at høre at du ikke er for skræmt til at inviterer os på besøg igen :ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, hun er god til at finde skjulte ting som slet ikke er til hende :lol:

 

Men jeg er glad for at høre at du ikke er for skræmt til at inviterer os på besøg igen :ae:

Overhovedet ikke og næste gang er NO-GO tingene bare fjernet, i dag blev jeg jo taget lidt med "bukserne nede" og tingene var derfor på deres vante pladser :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Overhovedet ikke og næste gang er NO-GO tingene bare fjernet, i dag blev jeg jo taget lidt med "bukserne nede" og tingene var derfor på deres vante pladser :lol:

 

Ja, det var ikke meget forberedelses tid du fik, men det var altså kedeligt at stå nede på parkeringspladsen og vente :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Åhr, hvor de hygger! :klap:

 

Melder I jer egentlig til ude hos Lillian igen? Hvis der altså kommer hold igen. For så kunne jeg da godt overveje (meget kraftigt, faktisk) at hoppe med :engel:

 

Vi har alle aftalt at melde os igen på det næste hold, så hop du bare med på vognen, det kunne da være så hyggeligt at have dig med :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Åhr, hvor de hygger! :klap:

 

Melder I jer egentlig til ude hos Lillian igen? Hvis der altså kommer hold igen. For så kunne jeg da godt overveje (meget kraftigt, faktisk) at hoppe med :engel:

 

Hun har lagt hold helt frem til november - så bare meld dig til.

 

Google Dansk Hundecenter :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia

Det ser ud til at de rigtig hygger sig sammen :-)

 

Vi vil også være med... Suk suk.

Har tit været inde og læse om hendes hold, og de lyder virkelig gode.. :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...