Hop til indhold

Advarsel netshop !!!


Recommended Posts

Lissom man kan anbefale netbutikker, så kommer der her en advarsel :

 

Jeg vil godt advare mod at handle hos www.elmoswardrobe.com

 

Vi bestilte d. 30 april nogle Puppia seler og liner til Vic, og betalte self. med dankort. Firmaet trak kort efter pengene. Men ingen varer er dukket op. Vi har rykket dem adskillige gange, uden de svarer.

 

Efterfølgende har jeg fundet en "fangruppe" inde på Facebook, hvor andre advarer imod at handle ved dem, fordi de stjæler ens penge og aldrig leverer det bestilte.

 

Nu har vi så gået den trælse gang til bankens fraud-afd., og afleveret kopier af de emails jeg har sendt til dem, så de kan se at vi ikke kan komme i kontakt med firmaet, for at få pengene tilbageført. For det er virkelig noget svineri :fyfy: Som om vi hunde-ejere ikke har nok at bruge penge på, og så skal man oven i købet også bedrages :evil:

 

~

 

Har bestilt Puppia seler og liner et andet sted fra i mellem tiden. (Wet nose boutique) Det skulle heldigvis være pålideligt. Hun virker også rigtig flink, ejeren, og der er kommunikationen og servicen da godt nok i top :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Renésj

Ja det er trist med de useriøse netbutikker.

 

Dog vil jeg lige gøre opmærksom på at mange steder i f.eks engelske netbutikker, der trækker de pengene med det samme også selv om varen ikke er på lager...

 

Der er ikke samme regler som herhjemme , med at der først må trækkes, når varen er afsendt.

 

Trustpilot er en god side at tjekke sider på , men ikke alle der er anmeldt derinde

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja det er trist med de useriøse netbutikker.

 

Dog vil jeg lige gøre opmærksom på at mange steder i f.eks engelske netbutikker, der trækker de pengene med det samme også selv om varen ikke er på lager...

 

Der er ikke samme regler som herhjemme , med at der først må trækkes, når varen er afsendt.

 

Trustpilot er en god side at tjekke sider på , men ikke alle der er anmeldt derinde

 

Det ved jeg godt, og det er jeg vant til (også til lang leveringstid), jeg handler tit på engelske sider, f.eks Nutrecare, Chemist Direct, Medic-Animal og div. kosmetik/shampoo-sider. Men når man ikke svarer på henvendelser, så er det skidt...

 

Tak for tippet med Trustpilot :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

mht trustpilot, så kan alle firefox brugere endda få en add-on til at sidde oppe ved at adresse linjen. Den tjekker siden man går ind på, om der er nogle erfaringer med siden... ved de sider som er "gode" vil der være et grønt flueben og ved de med ene dårlige erfaringer får et rødt "stop"-tegn :5up:

 

top smart add on til firefox :5up: men trustpilot virker jo så kun på de sider den har info om. ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...