Gæst PiaB Skrevet Maj 28, 2010 Rapporter Share Skrevet Maj 28, 2010 Ja nu ville jeg lige høre - for jeg er liiiidt sart med mine fingre nogen der ved, hvor man kan få dem her - bare billigere og/eller flere af gangen Din web browser tillader ikke dette web site at bruge cookies jeg ved Trixie laver nogle lignende, men kan ikke finde nogen der forhandler dem Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Frigga Besvaret Maj 28, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 28, 2010 Vi har købt 3 måneders lager af Skooperbox, men jeg ved ikke om de er billigere. Skooperbox - 30 stk De fås også hos Bonnie nogle enkelte steder. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst PiaB Besvaret Maj 28, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 28, 2010 takker tror jeg tager et smut i pet hollywood en af dagene og kigger om de nogle der ligner - evt. hører om de kan lokkes til at tage nogle af dem fra Trixie hjem De er nemlig så flinke i Pet Hollywood Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst JENSENSERVICES Besvaret Juni 4, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 4, 2010 Hej Pia. Du kan købe papirs høm høm poserne hos os. Vi er ved at få ændret vores hjemmeside - den er klar i løbet af et par uger - hvor man så kan købe dem. Indtil da, så ring på 29 25 99 07. 10stk. koster 15 kroner. mvh JENSEN Services Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret Juni 4, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 4, 2010 Jeg gad vide om en af Vinnies kan være i sådan en Skooperbox :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Frigga Besvaret Juni 4, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 4, 2010 Jeg gad vide om en af Vinnies kan være i sådan en Skooperbox :hmm: Hehe, altså producenten er rigtig god til at svare på mails, så du skriver da bare og spørger Jeg har kun købt den lille udgave, så kan desværre ikke hjælpe. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts