Besvaret Maj 29, 201016 år comment_374903 Synes da lige I skal se nye billeder af Groa, samt lidt fra haven og gåture. Rapporter
Besvaret Maj 29, 201016 år Forfatter comment_374910 Fra vores gåture. Det sidste er den udsigt vi har fra haven/stuen. Rapporter
Besvaret Maj 29, 201016 år Forfatter comment_374914 Og de sidste: Pigerne på billedet er Jans grand-niecer Rapporter
Besvaret Maj 29, 201016 år Forfatter comment_374916 Flytningen gik gordt og Groa faldt hurtigt til. Dog var hun ked af det de første par dage når Jan tog på arbejde, men det gik over da hun opdagede han godt kunne finde os igen. Vi har også haft besøg af dyrlægen, Groa åd to dræbersnegle som vi fandt i nogle blomster vi plantede i stenbedet. Rapporter
Besvaret Maj 29, 201016 år comment_374919 Groa - og jer - ser ud til at have fået et hårdt-hårdt liv på landet nu Tak for dejlige billeder Rapporter
Besvaret Maj 29, 201016 år comment_374929 Lækre billeder! Både af udsigt og Groa. Hvor gammel er hun? Det var godt, at Jan kunne finde hjem til jer igen, så hun ikke behøvede at være bekymret Rapporter
Besvaret Maj 29, 201016 år Forfatter comment_374947 Lækre billeder! Både af udsigt og Groa. Hvor gammel er hun? Det var godt, at Jan kunne finde hjem til jer igen, så hun ikke behøvede at være bekymret Hun er 4 år. Rapporter
Besvaret Maj 29, 201016 år comment_374952 Hvor ser der dejligt ud - Groa ser også tilfreds ud. Jeg kan rigtig godt lide den klipning, hun har nu. Rapporter
Besvaret Maj 30, 201016 år Forfatter comment_375090 Hvor ser der dejligt ud - Groa ser også tilfreds ud. Jeg kan rigtig godt lide den klipning, hun har nu. Tak. Ja hun er godt tilfreds, førhen ville jeg ikke kunnet fotografere hende liggende, eller på andre måder afslappet. Der er sket SÅ meget på de tre uger vi har boet her. Venner og familie har også bemærket det. Alle der bor her i foreningen ved hvem Groa er, hun har sørget for de ikke kunne undgå at hilse. Rapporter
Besvaret Maj 30, 201016 år comment_375091 Tillykke med flytningen - hvor ser der bare dejligt ud :5up: Og det varmer at se smukke Groa hygge i haven Rapporter
Besvaret Maj 31, 201016 år comment_375954 Det første billede er bare :hjerte: Hvor ser der lækkert ud - skønne omgivelser! Rapporter
Besvaret Maj 31, 201016 år Forfatter comment_376046 Det første billede er bare :hjerte: Hvor ser der lækkert ud - skønne omgivelser! Tak, sagde far, så kom hovedet på skrå med det samme. Ja det er lækre omgivelser, nu har vi boet her i 3 uger, skal ALDRIG i lejlighed mere. Rapporter
Besvaret Juni 1, 201016 år comment_376395 Tak, sagde far, så kom hovedet på skrå med det samme. Ja det er lækre omgivelser, nu har vi boet her i 3 uger, skal ALDRIG i lejlighed mere. Nårh hvor sød - det må I huske at få taget billeder af igen, for hun er godt nok super super nuttet. Det lyder altså rigtig dejligt, hvor er jeg glad på jeres vegne - det er også bare vidunderligt at have sin egen indgang osv. :5up: Rapporter
Besvaret Juni 1, 201016 år Forfatter comment_376622 Nårh hvor sød - det må I huske at få taget billeder af igen, for hun er godt nok super super nuttet. Det lyder altså rigtig dejligt, hvor er jeg glad på jeres vegne - det er også bare vidunderligt at have sin egen indgang osv. :5up: Tak :kys: Skal nok prøve at tage flere billeder hvor hun har hovedet på skrå. Rapporter
Besvaret Juni 1, 201016 år comment_376703 Tak :kys: Skal nok prøve at tage flere billeder hvor hun har hovedet på skrå. Glæder mig allerede - man kan ikke få nok af Groa-billeder. :5up: Rapporter