Hop til indhold

Venner til Nellie - Herning-området


vinhou
 Share

Recommended Posts

Lille Nellie er efterhånden næsten 5 måneder gammel; vi bor i en lille landsby lidt syd for Herning, hvor vi ikke møder så mange hunde, og da jeg var til hvalpetræning var hun lidt reserveret omkring nye hunde. Derfor vil jeg gerne finde en at mødes med sådan på "tomandshånd" så hun får nogle gode oplevelser, fremfor bare at "smide" hende ind i en hundeskov, som jeg tror vil være for meget for hende til at starte med.

 

Erfaring viser, at hun vist fungerer bedst sammen med "ikke små" hunde. Hendes vanlige legekammerater er en labrador og en samojed.

 

Hvis nogen har lyst - så kom frisk. Jeg har bil og kan sagtens køre et stykke, hvis det skal være. :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Mandrup

Buddy vil gerne lege, han vil også have godt af møde jævnaldrende :-) Han er 5 måneder (amerikansk akita) og er ikke det der ligner reseveret :slem:

Desværre må han ikke løbe ret meget, da det er en stor race, som helst skal holdes i ro det første år (hvilket han ikke er helt indforstået med!), men jeg kan evt. holde ham i snor, så har Nellie også en chance for at trække sig tilbage :genert:

 

Vi bor imellem Arnborg og Brande, så det er ikke så lang fra Herning :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...