Hop til indhold

Nysået grasplæne og Lapphund!!!!!!!!!!

Gæst Røntved
 Share

Recommended Posts

Gæst Røntved

Jeg havde hentet jord og fyldt huller, så haven var jævn. Vejrudsigten sagde regn og varme, så det var med at få sået græs. Da så hundene skulle ind efter godnat tissetur i haven syntes jeg de var mere sorte end de plejer:hmm:. Pludselig tænkte jeg "græsplænen", ganske rigtigt, i det nysåede stykke var et hul så stort at begge hunde kunne stå deri og kun have ørene over kanten:cry:. Zulo hoppede ned i hullet og tog en lille formuldet pind og gav mig. Det var altså den der skulle hentes:damn:. <Jeg gik i seng uden at de fik en godnat krammer, det er aldrig sket før, så Zolo stod i døren til soveværelset og småpeb. Så var jeg nød til at stå op og give ham den krammer. De er sku dejlige de 2, men sommetider driver de mig til vanvid.:hjerte::hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Arh, det ny såede græs og de fyldte huller.

Hjemme ved os står der havemøbler over de fyldte huller med nysået græs i, for Aslan er virkelig af den overbevisning, at der burde være hul der, hvorhan har grvet det :mrgreen:

Men istedet for at opdrage på kræet, stiller vi bare havemøbler hen over :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Røntved

Ved godt det er min egen skyld:stupid:. Men nu har hullerne været fyldt i en uge, og der er intet sket. men da der kom græsfrø i ......:evil: Så store møbler har jeg ikke, det er ca 30 m2 der er sået.

Link til indlæg
Del på andre sites