Gæst Røntved Skrevet Maj 30, 2010 Rapporter Share Skrevet Maj 30, 2010 Jeg havde hentet jord og fyldt huller, så haven var jævn. Vejrudsigten sagde regn og varme, så det var med at få sået græs. Da så hundene skulle ind efter godnat tissetur i haven syntes jeg de var mere sorte end de plejer:hmm:. Pludselig tænkte jeg "græsplænen", ganske rigtigt, i det nysåede stykke var et hul så stort at begge hunde kunne stå deri og kun have ørene over kanten:cry:. Zulo hoppede ned i hullet og tog en lille formuldet pind og gav mig. Det var altså den der skulle hentes:damn:. <Jeg gik i seng uden at de fik en godnat krammer, det er aldrig sket før, så Zolo stod i døren til soveværelset og småpeb. Så var jeg nød til at stå op og give ham den krammer. De er sku dejlige de 2, men sommetider driver de mig til vanvid.:hjerte::hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarinaG Besvaret Maj 30, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 30, 2010 Hihi et par små gartner-medhjælpere du har dig der Jeg kan godt se at det er drøn ærgeligt for dig med den græsplæne, men hundene har da syntes du har været så sød at de gerne ville hjælpe dig lidt.....eller nowet :stupid: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Maj 30, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 30, 2010 Aaarh den var vist også lidt selvforskyldt;-) Men jo surt var det da garanteret at se Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Maj 30, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 30, 2010 Arh, det ny såede græs og de fyldte huller. Hjemme ved os står der havemøbler over de fyldte huller med nysået græs i, for Aslan er virkelig af den overbevisning, at der burde være hul der, hvorhan har grvet det Men istedet for at opdrage på kræet, stiller vi bare havemøbler hen over :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Røntved Besvaret Maj 30, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 30, 2010 Ved godt det er min egen skyld:stupid:. Men nu har hullerne været fyldt i en uge, og der er intet sket. men da der kom græsfrø i ...... Så store møbler har jeg ikke, det er ca 30 m2 der er sået. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret Maj 30, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 30, 2010 trådhegn og metal pæle til at stikke i jorden :blink: har vi måtte gøre nogle gange oz. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Sille12 Besvaret Maj 30, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 30, 2010 Hej, Jeg kan lige se det for mig-de er sgu da bare hjælpsomme:klap:. Har lige selv prøvet det samme - skulle til at lægge fliser og fyldte til stor interesse for hunden 3 store huller op med jord-gæt hvem der var så sød at grave huller igen:evil:. V.H. Sille Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts