Hop til indhold

Barf, tynd mave med blod


bellas mor
 Share

Recommended Posts

OPDATERING bella fik tabletter og noget kosttilskud, samt skånekost

(det vil hun heller ikke spise):damn:, dyrlægen mener det må være en bakterie, men blodprøver viser ikke noget, så håber snart jeg får min glade hund på banen igen :x2:

Link til indlæg
Del på andre sites

RC intestinal?

 

:x: Håber hun snart bliver frisk igen :ae:

 

 

er der noget særligt ved dette (,RC intestinal) for det skånekost dåsemad vi har fået, vil Bella HELLER IKKE spise, forstår ikke hun ikke snart overgiver sig, må da være sulten, hvor længe kan en hund leve UDEN mad ???????????????????

Link til indlæg
Del på andre sites

RC intestinal?

 

:x: Håber hun snart bliver frisk igen :ae:

 

 

er der noget særligt ved dette (,RC intestinal) for det skånekost dåsemad vi har fået, vil Bella HELLER IKKE spise, forstår ikke hun ikke snart overgiver sig, må da være sulten, hvor længe kan en hund leve UDEN mad ???????????????????

 

Ja det er det Vic plejer at få som skånekost, hvis han har dårlig mave. Det er tørkost, i mini-piller.

 

Åh, stakkels Bella... :ae: Hvor er det bare synd for hende :ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Lusen

Mine får RC intestinal (tørfoder) sammen med kogt kyllingebryst og I/D(dåsemad). De har alle fire de flotteste mørke afføringer og laver kun 1-2 gange dagligt.

 

De er så vilde med RC Intestinal at jeg også bruger det som godbidder.

Får de lidt streesmave en enkelt dag, så har jeg altid en Pro-kolin i skabet og VUPTI maven er iorden næste dag.

 

Når jeg koger kylling, fryser jeg kogevandet i isterningsposer, så har jeg altid noget velsmagende væde at bruge hvis en af dem en dag ikke har den store lyst til sit foder... super nemt og meget efektivt !:5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Bella har det "fint" glad MEN men ? hun vil desv stadig ikke rigtig spise,:damn:et lille bitte rå ben blev det til. Jeg er ikke meget for at begynde med rå mad igen efter denne omgang.:hmm:

tror snart jeg har prøvet alt andet, i aftes var vi til hundetræning og Bella var glad og frisk, jeg havde kogt lever og skåret ud som godbider og det gik for første gang fin med at spise dem, men ALT anden NEJ TAk :hmm:mange slags tårfoder,hjemmelavet eller dåse ,

heller ikke de godbider hun plejer at være glad for vil hun spise,

mærkeligt nok har hun heldigvis ikke tabt sig noget særligt, så jeg håber, men Bella har ALTID været kræsen, men spiste da når sulten kom over hende, så håber stadig på det vil vende tilbage.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Malene Nielsen
Bella har det "fint" glad MEN men ? hun vil desv stadig ikke rigtig spise,:damn:et lille bitte rå ben blev det til. Jeg er ikke meget for at begynde med rå mad igen efter denne omgang.:hmm:

tror snart jeg har prøvet alt andet, i aftes var vi til hundetræning og Bella var glad og frisk, jeg havde kogt lever og skåret ud som godbider og det gik for første gang fin med at spise dem, men ALT anden NEJ TAk :hmm:mange slags tårfoder,hjemmelavet eller dåse ,

heller ikke de godbider hun plejer at være glad for vil hun spise,

mærkeligt nok har hun heldigvis ikke tabt sig noget særligt, så jeg håber, men Bella har ALTID været kræsen, men spiste da når sulten kom over hende, så håber stadig på det vil vende tilbage.

 

Dejligt at hendes humør ikke fejler noget - men øv, at hun stadig ikke rigtig vil spise :cry:

 

Bliver nødt til lige at nævne, at du måske skal passe på med for mange levergodbidder, når hun ikke rigtig spiser andet - lever kan være ret hårdt for maven, især hvis den i forvejen er tom :-)

 

Og så :ae: til Bella.

Link til indlæg
Del på andre sites

Mine får RC intestinal (tørfoder) sammen med kogt kyllingebryst og I/D(dåsemad). De har alle fire de flotteste mørke afføringer og laver kun 1-2 gange dagligt.

 

De er så vilde med RC Intestinal at jeg også bruger det som godbidder.

Får de lidt streesmave en enkelt dag, så har jeg altid en Pro-kolin i skabet og VUPTI maven er iorden næste dag.

 

Når jeg koger kylling, fryser jeg kogevandet i isterningsposer, så har jeg altid noget velsmagende væde at bruge hvis en af dem en dag ikke har den store lyst til sit foder... super nemt og meget efektivt !:5up:

 

Bruger du RC intestinal fast?

 

Jeg har det altid i huset, og bruger det til Vic et par dage, hvis han får noget mave-tam tam, og han er som sagt også vild med det. Ingen problemer med at spise, og han er jo også død-kræsen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Bruger du RC intestinal fast?

 

Jeg har det altid i huset, og bruger det til Vic et par dage, hvis han får noget mave-tam tam, og han er som sagt også vild med det. Ingen problemer med at spise, og han er jo også død-kræsen.

 

 

Jeg har prøvet RC men aldrig brugt RC intestinal, men overvejer nu at prøve også det :hmm:

MEN juuuubi Bella har i aften spist hjemmelavet mad kylling og ris,:klap: så håber nu meget på det vil vende til det bedre.:5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Lusen
Bruger du RC intestinal fast?

 

Jeg har det altid i huset, og bruger det til Vic et par dage, hvis han får noget mave-tam tam, og han er som sagt også vild med det. Ingen problemer med at spise, og han er jo også død-kræsen.

 

Ja jeg bruger det fast nu efter samråd med dyrlægen. Vi fandt ud af at de ikke mangler noget pga af alt det andet jeg blander med og siden jeg gik fast over på det har vi ikke haft skyggen af dårlig mave.

De får en blanding af det , I/D på dåse og kogt kylling/torsk eller laks.

 

 

bellas mor: Jeg har prøvet RC men aldrig brugt RC intestinal, men overvejer nu at prøve også det :hmm:

MEN juuuubi Bella har i aften spist hjemmelavet mad kylling og ris,:klap: så håber nu meget på det vil vende til det bedre.:5up:

 

HUSK kun små måltider ... men mange ! Dejligt at hun endelig har spist... det giver en en fornemmelse af ro indeni. :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja jeg bruger det fast nu efter samråd med dyrlægen. Vi fandt ud af at de ikke mangler noget pga af alt det andet jeg blander med og siden jeg gik fast over på det har vi ikke haft skyggen af dårlig mave.

De får en blanding af det , I/D på dåse og kogt kylling/torsk eller laks.

 

 

 

 

HUSK kun små måltider ... men mange ! Dejligt at hun endelig har spist... det giver en en fornemmelse af ro indeni. :5up:

 

Okay, det er også et godt foder, og foderpillerne er perfekte til små hunde. Er det Hill's I/D du mener?

 

Vic får Golden Eagle power nu fast, der er også noget tilskud i til maven. Aldrig har maven kørt så godt.

 

Bellas Mor undskyld for lån af tråden til fodersnak :oops:

 

Og fortsat god bedring til prinsessen :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...