Umulia Skrevet Maj 30, 2010 Rapporter Share Skrevet Maj 30, 2010 Ja det er så hvad mine hunde foretrækker at lave når det regner Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Malene Nielsen Besvaret Maj 30, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 30, 2010 Ser han ikke lidt knotten ud, over at blive vækket - syntes jeg kan genkende udtrykket fra min bedre halvdel Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Maj 30, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 30, 2010 Holy Vildt øje han har Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret Maj 30, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 30, 2010 Ser han ikke lidt knotten ud, over at blive vækket - syntes jeg kan genkende udtrykket fra min bedre halvdel Ja det var faktisk lidt ærgerligt. Først kunne man slet ikke se pupillen, men da kameraet begynde at blinke kom den frem. Han vågnede dog ikke mere end at han blev liggende og snorkede Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FOX Besvaret Maj 30, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 30, 2010 tja, hvad kan man sige til sådan et billed andet end Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Malene Nielsen Besvaret Maj 30, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 30, 2010 Ja det var faktisk lidt ærgerligt. Først kunne man slet ikke se pupillen, men da kameraet begynde at blinke kom den frem. Han vågnede dog ikke mere end at han blev liggende og snorkede Så bliver jeg nødt til at spørge - hvad har du lavet i vores soveværelse!!!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret Maj 30, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 30, 2010 :lol: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret Maj 30, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 30, 2010 cujo er hellere ikke helt tilfreds med vejret Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst MissLuna Besvaret Maj 30, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 30, 2010 Luna har lidt for meget krudt i røven i dag, så hun ligger op til slogskampe/lege hele tiden og Bamse er ved at gå kold.. Tror han synes det er hårdet at ha fået en hvalp i huset... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret Maj 30, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 30, 2010 cujo er hellere ikke helt tilfreds med vejret Han tilhører helt tydeligt også handyrenes store søvnige fællesskab Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst madraykin Besvaret Juli 18, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 18, 2010 herligt :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Besvaret Juli 18, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 18, 2010 Skønt billede Her regner det ikke, men temperaturen er fin, så Nelson er SUPER aktiv. Han tonser rundt med legetøj, og så bider han mig og hælene hele tiden. Men det er nu skønt, for han har ligget brak i noget nær en uge nu. /Mette Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amanda1996 Besvaret Juli 20, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 20, 2010 Det er så hyggeligt når man kan hygge sig med sin hund indendørs når det regner :hjerte: Godt billede! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts