Hop til indhold

Det gik hul på Ronjas øre !

LiseLyholm&Ronja
 Share

Recommended Posts

Har før skrevet at min fasters hund, Chilli, er meget jaloux.

Her til middag hvor vi sad og spiste hele familien, med hundene rundt omkring os, tabte min farmor et stykke bøf, som Ronja spiste. Men det ville Chilli altså have haft, så hun fór i flæsket på Ronja. :evil: Da min fasters mand, så havde fået fat på deres hund, løb Ronja selvfølgelig væk.

Og så dryppede der blod fra Ronja! :megaked:

Vi fandt så ud af at det var hendes højre øre der var blevet bidt hul i :cry:

Vi fik Chilli ind i stuen og lukket for døren, og så kaldt det ellers om at få tørret blod af Ronja.

Alt i mens så jeg bare sådan her ud: :megaked:

Da jeg så krævede at der blev ringet til dyrlægevagten for at spørge om det var noget der skulle tjekkes, blev jeg kaldt hysterisk! :shock:

For deres hund var jo vaccineret, og bla bla bla :fornaermet:

Så jeg ringede bare selv, og fik at vide at det var en god idé at hun lige kom for at blive tjekket og få noget antibiotika.

Men det troede min far selvfølgelig ikke var nødvendigt, så han ringede selv for at snakke med vagtdyrlægen :fornaermet:

Og da han så havde "overgivet" sig, tog vi afsted.

Så nu har vi fået antibiotikapiller til 7 dage, en binding rundt om hovedet og en skærm :ae:

Årh, min lille putte ligger bare og sover :lun: og synes at den skærm, og den forbinding er træls :ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak alle sammen ! :-)

Prøv lige at se hvor ynkelig hun er

Åh nej da stakkel lille hundepige:cry:

Rigtig god bedring med hende og selvfølgelig skal hun da ses på af dyrlægen - det var godt du gjorde som du følte var rigtigt :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites