LiseLyholm&Ronja Skrevet Maj 30, 2010 Rapporter Share Skrevet Maj 30, 2010 Har før skrevet at min fasters hund, Chilli, er meget jaloux. Her til middag hvor vi sad og spiste hele familien, med hundene rundt omkring os, tabte min farmor et stykke bøf, som Ronja spiste. Men det ville Chilli altså have haft, så hun fór i flæsket på Ronja. Da min fasters mand, så havde fået fat på deres hund, løb Ronja selvfølgelig væk. Og så dryppede der blod fra Ronja! Vi fandt så ud af at det var hendes højre øre der var blevet bidt hul i Vi fik Chilli ind i stuen og lukket for døren, og så kaldt det ellers om at få tørret blod af Ronja. Alt i mens så jeg bare sådan her ud: Da jeg så krævede at der blev ringet til dyrlægevagten for at spørge om det var noget der skulle tjekkes, blev jeg kaldt hysterisk! For deres hund var jo vaccineret, og bla bla bla Så jeg ringede bare selv, og fik at vide at det var en god idé at hun lige kom for at blive tjekket og få noget antibiotika. Men det troede min far selvfølgelig ikke var nødvendigt, så han ringede selv for at snakke med vagtdyrlægen Og da han så havde "overgivet" sig, tog vi afsted. Så nu har vi fået antibiotikapiller til 7 dage, en binding rundt om hovedet og en skærm :ae: Årh, min lille putte ligger bare og sover og synes at den skærm, og den forbinding er træls :ae: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst majajosefine Besvaret Maj 30, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 30, 2010 åååh, stakkels lille Ronja :ae: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Adele Besvaret Maj 30, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 30, 2010 :ae: Synes det var super flot af dig, at du insisterede, selvom de andre syntes du var hysterisk. God bedring til søde Ronja! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Obelix Besvaret Maj 30, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 30, 2010 Årh stakkels Ronja . Hvor var det bare godt at du selv ringede til vagtdyrelægen selvom de andre ikke synes det var nødvendigt :5up:. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst freya3010 Besvaret Maj 30, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 30, 2010 :ae: god bedring til lille Ronja.!!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Pawgeser Besvaret Maj 30, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 30, 2010 Godt gået, Lise. Det er altid bedre at bruge dyrlæge een gang for meget, end een gang for lidt! :klap: Rigtig god bedring med stakkels Ronja. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Maj 30, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 30, 2010 Åh, stakkels Ronja da! :ae: God bedring med hende! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret Maj 30, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 30, 2010 Tak alle sammen ! Prøv lige at se hvor ynkelig hun er Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst ENVY Besvaret Maj 30, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 30, 2010 Tak alle sammen ! Prøv lige at se hvor ynkelig hun er Åh nej da stakkel lille hundepige:cry: Rigtig god bedring med hende og selvfølgelig skal hun da ses på af dyrlægen - det var godt du gjorde som du følte var rigtigt :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Linda Besvaret Maj 31, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 31, 2010 Årh lille Ronja.... Du taclede det super fint og godt der kom dyrelæge til hende... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts