martin Skrevet Maj 31, 2010 Rapporter Share Skrevet Maj 31, 2010 Hej er der nogle der ved hvilken fisk hunde må spise ? håber der er en der kan hjælpe for jeg vil gerne give mine hunde frisk fisk. !!! jeg har selv læst mig frem til at laks og sild......... og hvor meget må de få om ugen i Gram og er det hele fisken de må få eller skal man lige fjerne maven som man gør nomalt gør når vi mensker spider det Smiler hilsen martin Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Maj 31, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 31, 2010 De må spise alt.. Men det skal være frosset ned i et vist antal timer (er det 24 eller 48?:hmm:), hvis du køber dem friske. De kan få det hele. Og du kan jo bare give fisk som en dagsdosis. Altså 500 gram fisk, hvis det er det din hund får. Vejer fisken mere, jamen så giver du bare mindre mad nogle af de næste dage Jeg kan ikke være mere behjælpelig, da Luna ikke spiser rå fisk:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Sille12 Besvaret Maj 31, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 31, 2010 Hej, Min hund får heller ikke rå fisk, men jeg mener at det skal have været frosset i 48 timer før du må give det ligesom Jeanette siger;-). V.H. Sille Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Bayou Besvaret Maj 31, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 31, 2010 Frossen sildfileter er et stort hit her, de kan købes i bla super best, sort og gul vakuumpakket med fem stks i. Hundene få en hver 3 gang om ugen sammen med ders sædvanlige måltid... ellers går vi ikke så meget op i fisk. Jeg kan ikke være mere behjælpelig, da Luna ikke spiser rå fisk:-D Jeg troede Labs spist alt de kunne få tænder i har du provet dem frossen og skåret i små stykker Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Juni 1, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 1, 2010 Ja en god tur i fryseren. Fodrer man meget med fisk, er det meget godt at have i baghovedet, at jo større fisk jo flere tungmetaller. Men det er jo ikke anderledes end for os mennesker. Tun har det hårdt for tiden, der bliver rov fisket i stor grad, så den vil jeg anbefale at gå udenom. Motor skulle vænnes til fisk, især skindet kastede han op af. De der filetter man kan købe på frost i Brugsen syntes han var pænt kedelige Men med en slat olie og et æg på, så kunne han da godt liiige.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Juni 1, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 1, 2010 Jeg troede Labs spist alt de kunne få tænder i har du provet dem frossen og skåret i små stykker Ja, det troede jeg også, men nææh nej, fisk er adrk badrk.. Det samme gælder andelår (de der berberi andelår man kan købe i Føtex osv), fasan og due. Nej, jeg har ikke prøvet dem i frossen tilstand og skåret i små stykker. Det kunne være, hvis jeg kan falde over nogle sildefileter snart. Min netto har dem ikke længere:cry: SuperBest er en god gåtur på næsten en time hver vej, men det kunne da være vi skulle prøve det en af dagene:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts