Hop til indhold

Børnene elsker den lille "Isbjørn"


Gæst freya3010
 Share

Recommended Posts

Gæst freya3010

Jeg har helt glemt at nævne hjemturen fraudstilling i Hillerød for snart en måned siden. Den er nævnt på min hjemmeside, men vil da lige skrive om den her også.:engel:

 

Vi sejlede jo hjem, og som altid tiltrak Freya sig meget opmærksom..:lol:... Først var det et ældre ægtepar som ville høre ALT om racen, ALT om Freya, klappe, nusse, rose... Det er dejligt, men hold op hvor var jeg træt efter turen i Hillerød, og oven på en nat uden søvn.

 

Jeg efterlod mor og Freya og gik hen for at købe noget kakaomælk, da jeg efterhånden havde snakket både min mors og mine ører fulde efter kakaomælk... kender i det når i bare akut får lyst til noget??:lol:

 

Freya havde i mellemtiden smidt sig i midtergangen (man fylder jo ikke så meget:lol:), hvilket havde resulteret i ENDNU mere opmærksomhed. det var lige før jeg ikke kunne komme hen til vores sæder igen, for Freya var omringet af børn. 8 stk. som alle lå ved hendes side og nussede hende. Freya lå blot med stængerne i vejret og tungen ud af gabet - hun nød de 45 min. i fulde drag!

 

Jeg tror ikke det er ofte at Mols-linien oplever menneske-tomme legerum, men Freya tog ihvertfald alt opmærksomheden... hihi:lol:.

 

Derudover blev der taget MANGE billeder, og da vi skulle til bilen igen blev hun fulgt helt til dørs.... Det var ihvertfald lige før at vi havde fået et barn med hjem også.:lol:

 

Det er SÅ sjovt hvor mange blikke Freya får, og de vildt søde kommentarer som kommer.:lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

:hmm: hvor er billed-beviserne :engel::blink:

 

Ej, pjat, men børn på en færge er bare så dejlige umiddelbare :lun: Vi prøvede det da Alto var ca. 8 mdr. på vej til Bornholm - de voksne var "bange" for ham og gik uden om, men børn tiltrak han. Vi kunne ikke rigtig forstå hvorfor indtil jeg hørte et barn sige til sin mor "se mor - det er Simba løvernes konge" :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010
:hmm: hvor er billed-beviserne :engel::blink:

 

Ej, pjat, men børn på en færge er bare så dejlige umiddelbare :lun: Vi prøvede det da Alto var ca. 8 mdr. på vej til Bornholm - de voksne var "bange" for ham og gik uden om, men børn tiltrak han. Vi kunne ikke rigtig forstå hvorfor indtil jeg hørte et barn sige til sin mor "se mor - det er Simba løvernes konge" :mrgreen:

 

Haha... det var ikke mig der tog billeder, men alle børnene:lol:...

 

Hihi.. super sød historie.:lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...