Lab-lover Skrevet Juni 1, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2010 Lab Treasure's Icing On The Cake DK18736/2008 Hofter og albuer A/0 Øjenlyst U.A. Maj 2010 EIC-CNM-PRA-fri via DNA-test Udstilling: Danmark: Mange Exc.JK Plac.1, og Exc.MK Plac.1, 2x 3. BHK, 2x 4. BHK 2x BIR- og BIS1 junior DRK Sverige: BIR med Cert, BIG R (5) Tyskland: Juniorcertifikat, Rostock Jugendsieger 2009 Vinder af mellemklasse med certifikat Prøver: Brugsprøve bestået Cody står til rådighed for egnede tæver Cody avler kun brunt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
BlackGSD Besvaret Juni 1, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 1, 2010 Kun brunt? Vil det sige at han kun er bærer af brunt-gen, eller at han kun "må" parre brune tæver, og i så fald hvorfor??? Er bare nysgerrig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lab-lover Besvaret Juni 1, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 1, 2010 Kun brunt? Vil det sige at han kun er bærer af brunt-gen, eller at han kun "må" parre brune tæver, og i så fald hvorfor??? Er bare nysgerrig Han bærer kun det brune gen.. Han må skam gerne få sorte damer.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tweesa Besvaret Juni 1, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 1, 2010 Han bærer kun det brune gen.. Han må skam gerne få sorte damer.. Jeg troede faktisk det var fordi han kunne måtte avle med brune damer - haha.. Så lærte jeg også noget idag Han ER nu også fin Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst PPP-Pero Besvaret Juni 1, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 1, 2010 Ehm... Det var så her jeg troede, at man ikke måtte avle brun-brun? Og du nævner at han også må avle med sort... - Hvad så med gul?! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lab-lover Besvaret Juni 1, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 1, 2010 Ehm... Det var så her jeg troede, at man ikke måtte avle brun-brun? Og du nævner at han også må avle med sort... - Hvad så med gul?! Man må skam gerne avle brun-brun. Cody's forældre er begge brune. Brun og gul kombineret kan give gule hvalpe uden sort pigment, som ikke er ønskeligt. Så den kombination holder man sig helst fra. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lab-lover Besvaret Juni 1, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 1, 2010 Jeg troede faktisk det var fordi han kunne måtte avle med brune damer - haha.. Så lærte jeg også noget idag Han ER nu også fin Nej, de egnede tæver er med hensyn til sundhed. Hvalpene skulle gerne have en god sundhedsstatistik fra start Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst PPP-Pero Besvaret Juni 1, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 1, 2010 Man må skam gerne avle brun-brun. Cody's forældre er begge brune. Brun og gul kombineret kan give gule hvalpe uden sort pigment, som ikke er ønskeligt. Så den kombination holder man sig helst fra. Tak for info Vidste ikke det med gul-brun Jeg ved ikke lige hvor jeg har det dér brun-brun fra Men så blev jeg da klogere! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chaddin Besvaret Juni 1, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 1, 2010 Uh han er såå flot :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Juni 1, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 1, 2010 Man må godt avle brun/brun, men der skal helst noget sort indover, da de ellers bliver for lyse, hvis man avler brun på brun på brun på brun. Luna er et godt eksempel på brun på brun avl. Hun er (i mine øjne) for lys. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst PPP-Pero Besvaret Juni 1, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 1, 2010 Man må godt avle brun/brun, men der skal helst noget sort indover, da de ellers bliver for lyse, hvis man avler brun på brun på brun på brun. Luna er et godt eksempel på brun på brun avl. Hun er (i mine øjne) for lys. Okay, det kan være det jeg har læst et sted så :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts