Bamseida Skrevet Juni 2, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2010 Ja, denne "sommer" kræver jo sin regnjakke og som overskriften siger: Anbefal en god regnjakke. Den skal være åndbar, for den jeg har er godt nok regntæt, men jeg fedesveder til agility Ikke for lang, så man kan røre sig. Neutral farve. På forhånd tak! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Mallen Besvaret Juni 2, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 2, 2010 Hurtta - det er super godt tøj - vindtæt, vandtæt, åndbart og slidstærkt - perfekt hundetøj .. men desværre ikke billigt .... 1.500,- for jakken alene så vidt jeg husker .. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ida_Asta Besvaret Juni 2, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 2, 2010 Jeg har lige købt et sæt Hagöfs Hail 2 Q regntøj i farven Root (jakken er brun og bukserne er sorte). Men jakken findes i flere farver, som her blå, men også sort Jeg er rigtig, rigtig glad for den og også for bukserne, men billigt er det heller ikke. Jeg var heldig at min lokale outdoor-pusher havde tilbud på jakken og fandt bukserne på tilbud på nettet. Med 20 % på begge del.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret Juni 2, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 2, 2010 Vi fik noget firma-regntøj for nogle år siden - Kilmanock. Det er s....godt. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bamseida Besvaret Juni 2, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 2, 2010 Hurtta - det er super godt tøj - vindtæt, vandtæt, åndbart og slidstærkt - perfekt hundetøj .. men desværre ikke billigt .... 1.500,- for jakken alene så vidt jeg husker .. Jamen så passer jakken jo også til bukserne - dem har jeg i forvejen Til gengæld er jeg ikke så tilfreds med kvaliteten. De er regntætte nok og pasformen er også super, men stoffet krøller der hvor man bukker benene ( under maven) - det er ligesom de to lag deler sig = gået op i limningen og reflekserne er ved at gå af. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bamseida Besvaret Juni 2, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 2, 2010 Jeg har lige købt et sæt Hagöfs Hail 2 Q regntøj i farven Root (jakken er brun og bukserne er sorte). Men jakken findes i flere farver, som her blå, men også sort Jeg er rigtig, rigtig glad for den og også for bukserne, men billigt er det heller ikke. Jeg var heldig at min lokale outdoor-pusher havde tilbud på jakken og fandt bukserne på tilbud på nettet. Med 20 % på begge del.. Ja, se den ser jo super ud - det var nok noget i den stil jeg havde tænkt mig = ala skijakke. Den skal helt sikkert checkes ud :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ida_Asta Besvaret Juni 2, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 2, 2010 Ja, se den ser jo super ud - det var nok noget i den stil jeg havde tænkt mig = ala skijakke. Den skal helt sikkert checkes ud :5up: Den er også rigtig god. Den er lidt længere bagtil, så den lige går ned over numsen - hvilket jeg synes er rart. Og stoffet virker mere slidstærkt end min gamle regnjakke... Og lommerne er faktisk ikke helt små. Jeg kan godt have en bold og en lidt andet i dem.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bamseida Besvaret Juni 2, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 2, 2010 Vi fik noget firma-regntøj for nogle år siden - Kilmanock. Det er s....godt. Googlede lige Kilmanock og fandt et sæt til ca.500.- Det skal helt sikkert med i overvejelserne :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Mallen Besvaret Juni 2, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 2, 2010 Hvis det skal være mere 'ski-agtigt' er der også mærket Arrak - heller ikke billigt .. men også super godt hundetøj. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bamseida Besvaret Juni 2, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 2, 2010 Den er også rigtig god. Den er lidt længere bagtil, så den lige går ned over numsen - hvilket jeg synes er rart. Og stoffet virker mere slidstærkt end min gamle regnjakke... Og lommerne er faktisk ikke helt små. Jeg kan godt have en bold og en lidt andet i dem.. Hvordan med størrelsen - jeg er ikke noget fnug Den findes nemlig også i herremodel og de er jo lidt større. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ida_Asta Besvaret Juni 2, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 2, 2010 Hvordan med størrelsen - jeg er ikke noget fnug Den findes nemlig også i herremodel og de er jo lidt større. Jeg har damemodellen i M og jeg er ikke særlig stor. Prøvede en S i herremodellen, men det lignede jeg var kommet i et telt. Damemodellen er faconsyet, men ta' og prøv dem begge. Det er jo forskelligt hvad der sidder bedst Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bamseida Besvaret Juni 2, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 2, 2010 Hvis det skal være mere 'ski-agtigt' er der også mærket Arrak - heller ikke billigt .. men også super godt hundetøj. Everest jubilæum modellen er på tilbud lige for tiden til 1400-1500 kr. Men er den ikke for varm til forår-efterår? Den er jo foret. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts