Hop til indhold

Billigt udstillings bur?

KarinaG
 Share

Recommended Posts

Hej derude.

En veninde skal have sin hvalp hjem om ikke sååå længe og hun er på udkig efter et helt alm. billig bur som hun kan have med sig omkring, som tryk base til hunden.

Er der noget sted/bur i bedst kan anbefale ?

Vovse er en Aussie han, så buret skal vel være omkring 50X80 ?

Link til indlæg
Del på andre sites

Østrand har nogle stofbure til INGEN penge (næsten altså:engel:;-))

Et stofbur kan virke mere hule-agtigt end et metalbur.

Ja, og alt efter hvor urolig hvalpen/unghunden er, så kan det blive rigtig skævt, især når ryggen klør og hunden kaster sig om på ryggen for at få kløen til at gå væk, hvorefter buret triller flere meter hen af jorden, har jeg hørt.... :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010
Ja, og alt efter hvor urolig hvalpen/unghunden er, så kan det blive rigtig skævt, især når ryggen klør og hunden kaster sig om på ryggen for at få kløen til at gå væk, hvorefter buret triller flere meter hen af jorden, har jeg hørt.... :engel:

Jeg har nu ikke haft problemer med Freya og hendes stofbur... og det er endda et uden stænger.

Men ok... Freya er heller ikke liiiige den vildeste.:engel::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Østrand har nogle stofbure til INGEN penge (næsten altså:engel:;-))

Et stofbur kan virke mere hule-agtigt end et metalbur.

Hun vil kun have de dersens metal-nogen, men tak for input og tak til jer andre for link, de er givet videre :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jamen det så bare helt forkert ud :lol:

Som vi talte om forleden, så er det ikke altid man læser, men i stedet har man bare et billede af ordet, og det her billede, det genkendte jeg altså ikke :lol:

Fnis*

Beklager det forkerte billede, men var træt af grooov mobning :blink: for mit 1-tal :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites