Gæst freya3010 Skrevet Juni 3, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2010 Nogle som også skal til Neumünster i weekenden?? Vi racer derned tidelig lørdag morgen:lol: Jeg fandt forresten denne liste igår Hallen u Ringe Selvom man jo skal være inde på udstillingsområdet inden kl. 10, så synes jeg nu det er meget rart at have i reminderen hvornår man skal i ringen.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
chr68866 Besvaret Juni 3, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 3, 2010 Nogle som også skal til Neumünster i weekenden?? Vi racer derned tidelig lørdag morgen:lol: Jeg fandt forresten denne liste igår Hallen u Ringe Selvom man jo skal være inde på udstillingsområdet inden kl. 10, så synes jeg nu det er meget rart at have i reminderen hvornår man skal i ringen.. mk101 og jeg vil være at finde om søndagen i ring 9 -vi er "the suit" girls Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Juni 3, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 3, 2010 Held og lykke til jer, der tager afsted! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
chr68866 Besvaret Juni 3, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 3, 2010 Held og lykke til jer, der tager afsted! Many thanks :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst freya3010 Besvaret Juni 3, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 3, 2010 mk101 og jeg vil være at finde om søndagen i ring 9 -vi er "the suit" girls Held og lykke til jer:5up: Men, vi kommer nok ikke til at se hinanden så... med mindre at Freya selvfølgelig bliver targesieger om lørdagen:lol::lol:... meeeeeeeeeeeeeeen, vi tager et step ad gangen, og lige nu går vi efter at vinde åbenklasse og få VDH-cert... .. så må vi se om DNCH-certet og CACIB'et også vil vores vej.:klap::5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
chr68866 Besvaret Juni 3, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 3, 2010 Held og lykke til jer:5up: Men, vi kommer nok ikke til at se hinanden så... med mindre at Freya selvfølgelig bliver targesieger om lørdagen:lol::lol:... meeeeeeeeeeeeeeen, vi tager et step ad gangen, og lige nu går vi efter at vinde åbenklasse og få VDH-cert... .. så må vi se om DNCH-certet og CACIB'et også vil vores vej.:klap::5up: og i lige måsen da Jeg vil nu også gerne have VDH-certet og jeg siger jo ikke nej til hverken CAC eller Cacib (selv om jeg ikke behøver Cacib'et) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lab-lover Besvaret Juni 4, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 4, 2010 (rettet) Vi er at finde i ring 16 søndag.. Vi kunne godt tænke os et cert mere, men nu må vi se.. Der er altså lang vej til 5, men de er selvfølgelig lidt nemmere at få i Tyskland. Redigeret Juni 5, 2010 af Lab-lover Forkert ringnr Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
chr68866 Besvaret Juni 4, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 4, 2010 Vi er at finde i ring 19 søndag.. Vi kunne godt tænke os et cert mere, men nu må vi se.. Der er altså lang vej til 5, men de er selvfølgelig lidt nemmere at få i Tyskland. Jep, men det allermest trælse er, der skal gå et år og en dag :damn: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lab-lover Besvaret Juni 4, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 4, 2010 Jep, men det allermest trælse er, der skal gå et år og en dag :damn: Ja, det er.. Men så kan man nøjes med de udstillinger, der ligger tættest på DK. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst freya3010 Besvaret Juni 5, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 5, 2010 Så er vi landet igen:lol:... Freya blev bedste tæve med VDH-cert, CAC og CACIB:5up::klap: (der var 21 samojeder tilmeldt) Men tror i ikke at det var lige før at de havde snydt os for CAC og CACIB:evil:... De havde ski byttet rundt på Freya og mellemklasse tæve, så hvis jeg ikke havde kigget kritikken i gennem på ringsiden, ja så havde CAC og CACIB fløjet sig en tur. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
chr68866 Besvaret Juni 5, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 5, 2010 Så er vi landet igen:lol:... Freya blev bedste tæve med VDH-cert, CAC og CACIB:5up::klap: (der var 21 samojeder tilmeldt) Men tror i ikke at det var lige før at de havde snydt os for CAC og CACIB:evil:... De havde ski byttet rundt på Freya og mellemklasse tæve, så hvis jeg ikke havde kigget kritikken i gennem på ringsiden, ja så havde CAC og CACIB fløjet sig en tur. Flot flot flot :klap::klap::klap: Man skal altid checke sine kritikker, de er nogle forbandede slupperter dernede Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst freya3010 Besvaret Juni 5, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 5, 2010 Flot flot flot :klap::klap::klap: Man skal altid checke sine kritikker, de er nogle forbandede slupperter dernede Taaaaaak.... Ej men jeg var sgu også tosset... dommeren ville se Freya og den anden hund igen, før hun rettede i kritikkerne:lol:...meeeen da hun så Freya var hun ikke i tvivl:engel: Held og lykke i morgen:5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Juni 6, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 6, 2010 Tillykke! :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
brigit Besvaret Juni 6, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 6, 2010 :banan: Hold da helt op. Stort tillykke til Freyapigen, og til dig også Marlene, super flot gået. :klap2: :klap2: :klap2: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst freya3010 Besvaret Juni 6, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 6, 2010 Tuuusind tak:engel: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts