Gæst jokeren Skrevet Juni 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2010 Idag måtte vi til dyrlægen med Gismo da han har meget ondt omkring de bagerste kindtænder. Vi må ikke end ikke kæle ham lige under øjene, og kommer vi til bare at trykke ham en smule der så hyler han som en gris. Nu håber vi det er fordi der er nye kindtænder på vej, for dyrlægen var ikke 100% sikker. Er der nogen her i forumet der har haft oplevelser med voldsome smerter ved tandskifte hos sin hund? /Bo Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst jokeren Besvaret Juni 4, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 4, 2010 Er der ingen der har input ? /Bo Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ascha Besvaret Juni 4, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 4, 2010 Jeg har aldrig oplevet at en hvalp har haft så stærke smerter pga. et tandskift, så jeg har ikke noget at bidrage med, andet end at jeg synes en eller anden burde svare. Men fik du ikke noget smertestillende at give Gismo,.... og hvad sagde dyrlægen det ellers kunne være?. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts