potil Skrevet Juni 5, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2010 Jeg vil lige høre om nogle af jer har erfaringer med at bruge valle indvortes og udvortes til hundebasserne? kan de tåle vallen overhovedet? det er jo lavet af mælk også var det jeg tænkte om det også indeholder L-Tryptofan som er beroligende, især for små energiske hanhunde Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Aussies for ever Besvaret Juni 5, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 5, 2010 Jeg har brugt det en overgang uden problemer (hund med sart mave). Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
potil Besvaret Juni 5, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 5, 2010 Jeg har brugt det en overgang uden problemer (hund med sart mave). Var der en særlig årsag til at du brugte det? Jeg har lige smurt Flipsedyrets snude med noget Valle Force og det har en positiv effekt, så det er derfor jeg er brændt lidt varm på at købe noget til ham :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
potil Besvaret Juni 13, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 13, 2010 jeg vil lige bringe liv i den her tråd igen, er nemlig løbet tør for "godbidder til den humørsyge" - også ville jeg jo gerne vide om jeg kunne bruge valle istedet? jeg har googlet det forgæves, så er her nogen der ved om der er L-tryptofan i Valle? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Alt4Victor Besvaret Juni 13, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 13, 2010 Spændende tråd...både i forhold til hvis jeg kan bruge valleforce når Vic er påvirket af løbetid, og til f.eks foderskift:-) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts