Hop til indhold

Pænt hej :)


Gæst Chillimaya
 Share

Recommended Posts

Gæst Chillimaya

Jeg håber man er velkommen her selvom man kun overvejer at få en hund.

 

Jeg hedder Chillimaya og er 21 år gammel :).. Er lige flyttet til Vordingborg og bor til leje hos en familie i deres kælder (det lyder sygt, men her er rigtig lækkert). Jeg har en roommate på min egen alder.

 

Jeg har tidligere haft en hvalp sammen med min eks.. Men han viste sig at være, skal vi sige, mindre god for mig. Så vi måtte skille os af med hvalpen efter et par måneder da han ikke havde tid og jeg havde ikke plads. Jeg er rigtig ked af at anskaffe mig en hvalp og så finde ud af vi ikke kunne have ham alligevel, men der er en masse omstændigheder der gør at jeg nu har indset det ikk ku være anderledes.

 

Jeg må desværre ikke se vores hund da min eks ikke vil fortælle mig hvor han er kommet hen.

 

Anyways.. Sagen er nu den, at jeg endelig har plads til en hund... Og jeg er kommet så meget videre at jeg føler mig helt klar til det. Har så fundet en 2-årig beagle han som jeg skal over og kigge på fredag d. 18... Han hedder Bertram og lyder bare fantastisk... :klap:Håber at det ender med at jeg skal have ham hjem.

 

Så selvom det er lidt usikkert håber jeg at jeg må hænge ved herinde.. Der er nogle ting jeg skal have udnersøgt med hensyn til det, at få en voksen hund.

 

Chillimaya

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Obelix

Velkommen til :vinken:.

 

Selvfølgelig er du da velkommen selvom du ikke har en hund.. endnu! Krydser fingre for at du får Bertram hjem :-D.

 

Håber du bliver glad for at færdes herinde.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Syfongse

du er ikke alene! :rolleyes:

 

jeg går også og venter på at få en hund, men har brugt dette forum til at få rigtig mange gode råd og inputs, så jeg er bedre forberedt. :vuf:

 

velkommen til og håber du får din Bertram! :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chillimaya

Ejh det bare en super fin velkomst.. Det er rart!!

 

Og tak for den:mrgreen:

 

du er ikke alene! :rolleyes:

 

jeg går også og venter på at få en hund, men har brugt dette forum til at få rigtig mange gode råd og inputs, så jeg er bedre forberedt. :vuf:

 

velkommen til og håber du får din Bertram! :)

 

Så kan vi vente sammen:lol: Hva er det for en du skal have???

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chillimaya
Jeg skal have en kooikerhondje (kooiker), forhåbentlig midt i, eller sidst i, august :engel: går og venter på at den bliver født i disse dage!

 

Ejh hvor skønt... D3et er også både den bedste og den værste ventetid når man skal vente på de bliver klartil at komme hjem:banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Syfongse
Ejh hvor skønt... D3et er også både den bedste og den værste ventetid når man skal vente på de bliver klartil at komme hjem:banan:

 

hehe, ja.. nu har en af avlerne fået deres hvalpe!! men ved ikke om jeg får en af dem endnu. et andet sted er jeg mere sikker på at få en, hvis bare der er to hanner i kuldet *krydser fingre*

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...