Gæst AnneBauerJohansen Skrevet Juni 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2010 I morgen skal Baloo indlægges i Karlslunde. Han er blevet en flot hund på næsten 15 måneder, men i de 10 måneder vi har haft ham har han haft dårlig mave et utal af gange og nu har jeg fået nok. Det er næsten hver 4-5 uge Baloo har haft dårlig mave på et eller andet tidspunkt. Vores egen dyrlæge føler jeg har behandlet i blinde. Der er på intet tidspunkt blevet taget blodprøver, men tilgengæld givet en masse antibiotika. I torsdag kom jeg hjem til en hund som havde haft tynd mave indenfor og med en masse slim og blod i afføringen. Da jeg ringede til vores egen dyrlæge sagde de igen faste, skånekost og antibiotika. Så var det at jeg mistede tålmodigheden. Heldigvis ringede Karlslunde tilbage kort tid efter og da jeg havde forklaret situationen blev det besluttet at min lille engel skal indlægges mandag og at der skal laves en gastroskopi, tages afføringsprøver og blodprøver. Nu håber jeg af hele mit hjerte at det ikke er noget alvorligt. Det var en utrolig sød dyrlæge jeg fik i telefonen og han var ærlig nok til at sige at hans alarmklokker ringede. Krydser fingre for at de i Karlslunde kan finde ud af hvad der er galt når nu min egen dyrlæge åbenbart ikke tager det alvorligt! Nææ tvært imod har jeg fået at vide at jeg er hysterisk! :hmm: I går alene havde Baloo afføring 6 gange med slim. Og i dag er der ingen appetit. Havde lige brug for at lukke lidt ud. Nu går jeg jo er død bekymret for hvad det dog kan være og hvor længe han har gået med det. Ved han er i gode hænder, men synes det er super hårdt at skulle aflevere ham i morgen. Mange hilsner Anne Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Juni 6, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 6, 2010 Øv altså Rigtig god bedring til Baloo, og jeg håber de finder noget, der kan fixes og at han hurtigt får det bedre. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Juni 6, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 6, 2010 Har hørt rigtigt godt om Karlslunde, så god bedring og håber i får en diagnose! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
stellz Besvaret Juni 6, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 6, 2010 Rigtig god bedring med ham :ae: Håber de finder ud af hvad der er galt. synes dog det er for meget at din egen dyrlæge ikke tager dig seriøs og tager de nødvendige prøver når det har stået på så længe:cry: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Sille12 Besvaret Juni 6, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 6, 2010 Hej, Nej hvor surt. God bedring med ham og så håber jeg at de finder finder ud af noget;-). V.H. Sille Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Juni 6, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 6, 2010 Rigtig, rigtig god bedring til ham! Jeg har ingen ide om hvad det kan være, men godt at du fik nok og ringede til et andet sted. Håber de finder en forklaring. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Malene Nielsen Besvaret Juni 6, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 6, 2010 God bedring til ham :ae: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Obelix Besvaret Juni 6, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 6, 2010 Rigtig god bedring med din hund. Jeg håber det ikke er noget alvorligt så han hurtigt kommer hjem til dig igen. Hvor må det bare være frusterende at ens egen dyrelæge ikke tager en seriøst, godt du har fundet nogle som vil undersøge ham grundigere. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts