Gæst Henriksen_D Skrevet Juni 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2010 jeg må med sorg konstatere at jeg ikke kan give min lille prinsesse det hun har behov for..... jeg har lige reddet hende fra en trist tilværelse... og ville hade og skulle køre hende den sidste tur til dyrlægen.... hun er kun ca 7mdr.... hun er meget en knyttende hund.... og kræver en del tid.... med tilgængæld for man fuld udbytte tilbage igen..... hun skal til et sted med have hvor hun kan tumlerundt og lege.... evt med en hund mere.... da hun kun har været alene hjemme sammen med andre hunde... jeg er ikke træt af hende på nogle måder.... men må desværre nok se i øjene at jeg ikke kan have hende af personlige og helbredsmæssige årsager.... og fortæller gerne mere om det i mail eller over telefon.... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Doberfan Besvaret Juni 8, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 8, 2010 Åh, hvor gør det mig ondt at høre, det lød ellers til at det gik så fantastisk, men der kan jo altid opstå situationer, der gør tingene umulige. Jeg håber du kan finde et hjem til hende, der er ligeså godt som dit, og hvor hendes behov kan blive opfyldt. Meget synd for jer begge. :ae: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Krusty Besvaret Juni 11, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 11, 2010 Har du overvejet om det er en stabil situation for Daisy at skulle omplaceres igen? Jeg tænker mest på de kår hun kom fra og den adfærd hun udviste da du hentede hende. Du har selv oplevet hvor meget tid, overskud og tålmodighed der skal lægges i at opbygge en angst, usikker og nedbrudt hund igen. Vil man kunne finde et hjem der kan tilbyde Daisy al den tid og intense træning det kræver? Er det realistisk? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Henriksen_D Besvaret Juni 14, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 14, 2010 Nej er ikke løsningen.... fik mig en god snak med dyrlægen og en fra dyrenes..... og det endte i det triste valg..... hendes psyke var nedbrudt.... og hun blev mere og mere stresset på trods af alle forsøg på at give hende en god hverdag.... havde ellers fundet en løsnig på problemet med sygehus besøg så var indstillet på at beholde hende.... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Juni 14, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 14, 2010 :ae: øv, men du gjorde et forsøg og afsluttede før det gik helt galt :ae: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Henriksen_D Besvaret Juni 14, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 14, 2010 ja glad for det ikke gik galt.... hun viste desværre så småt en uheldig reaktion på børn til sidst.... men stadig er min prinsesse savnet meget Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Frigga Besvaret Juni 14, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 14, 2010 Det er en rigtig tung vej at gå til dyrlægen, så jeg føler med dig. Men det lyder til, at du har kæmpet meget for hende, og gjort hvad der kunne gøres. Hvil i fred, Daisy. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Obelix Besvaret Juni 14, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 14, 2010 Puha det har helt sikkert været en svær beslutning at tage . og selvom man ved det er den rette beslutning og at man gjorde det inden det gik helt galt, så vil savnet til ens hund jo stadig være der :ae:. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret Juni 14, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 14, 2010 :ae: R.I.P. tøsen... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
a9 Besvaret Juni 14, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 14, 2010 :cry: Kondolerer :ae: Hvil i fred, smukke tøs Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Doberfan Besvaret Juni 14, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 14, 2010 Årh, det gør mig ondt at høre, men du gjorde hvad du kunne, og det er vel i sidste ende bedre end en uvis fremtid, specielt med den baggage hun havde med. Hvil i fred, prinsesse! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts