Hop til indhold

Nyt hjem til Daisy

Gæst Henriksen_D
 Share

Recommended Posts

Gæst Henriksen_D

:megaked: jeg må med sorg konstatere at jeg ikke kan give min lille prinsesse det hun har behov for.....

jeg har lige reddet hende fra en trist tilværelse...

og ville hade og skulle køre hende den sidste tur til dyrlægen....

hun er kun ca 7mdr....

hun er meget en knyttende hund.... og kræver en del tid.... med tilgængæld for man fuld udbytte tilbage igen.....

hun skal til et sted med have hvor hun kan tumlerundt og lege....

evt med en hund mere.... da hun kun har været alene hjemme sammen med andre hunde...

jeg er ikke træt af hende på nogle måder....

men må desværre nok se i øjene at jeg ikke kan have hende af personlige og helbredsmæssige årsager....

og fortæller gerne mere om det i mail eller over telefon....

Link til indlæg
Del på andre sites

Åh, hvor gør det mig ondt at høre, det lød ellers til at det gik så fantastisk, men der kan jo altid opstå situationer, der gør tingene umulige.

Jeg håber du kan finde et hjem til hende, der er ligeså godt som dit, og hvor hendes behov kan blive opfyldt.

Meget synd for jer begge. :ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Krusty

Har du overvejet om det er en stabil situation for Daisy at skulle omplaceres igen?

Jeg tænker mest på de kår hun kom fra og den adfærd hun udviste da du hentede hende.

Du har selv oplevet hvor meget tid, overskud og tålmodighed der skal lægges i at opbygge en angst, usikker og nedbrudt hund igen.

Vil man kunne finde et hjem der kan tilbyde Daisy al den tid og intense træning det kræver? Er det realistisk?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Henriksen_D

Nej er ikke løsningen....

fik mig en god snak med dyrlægen og en fra dyrenes.....

og det endte i det triste valg.....

hendes psyke var nedbrudt.... og hun blev mere og mere stresset på trods af alle forsøg på at give hende en god hverdag....

havde ellers fundet en løsnig på problemet med sygehus besøg så var indstillet på at beholde hende....

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Frigga

Det er en rigtig tung vej at gå til dyrlægen, så jeg føler med dig.

Men det lyder til, at du har kæmpet meget for hende, og gjort hvad der kunne gøres.

Hvil i fred, Daisy.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Obelix

Puha det har helt sikkert været en svær beslutning at tage :cry:.

og selvom man ved det er den rette beslutning og at man gjorde det inden det gik helt galt, så vil savnet til ens hund jo stadig være der :ae:.

Link til indlæg
Del på andre sites