Hop til indhold

Husky/labrador blanding søger hjem


Gæst Buddha
 Share

Recommended Posts

Gæst Buddha

Der er en som er interesseret, så nu håber jeg bare det hele går i orden.

 

Har nu aldrig hørt om en husky der krævede 15 km hver dag..

Link til indlæg
Del på andre sites

Der er en som er interesseret, så nu håber jeg bare det hele går i orden.

 

Har nu aldrig hørt om en husky der krævede 15 km hver dag..

 

Har lokket og lokket Bassils bedste hundevens ejer (Ice er husky/siberian blanding eller noget..)..

 

Har lovet at sende et link til hende.. jeg mener - når hun nu allerede har en husky, kræver det jo ikke meget at få en til :slem:

 

(har endda lovet at passe dem når det kniber)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha
Har lokket og lokket Bassils bedste hundevens ejer (Ice er husky/siberian blanding eller noget..)..

 

Har lovet at sende et link til hende.. jeg mener - når hun nu allerede har en husky, kræver det jo ikke meget at få en til :slem:

 

(har endda lovet at passe dem når det kniber)

:kys: Sødt af dig! Men ved ikke om hende den anden allerede er i gang med alt det der nu skal til, men jeg kan give telefonnummer videre hvis det er, hvis din veninde vil snakke med ejeren.

Link til indlæg
Del på andre sites

nu har jeg selv husky og har trænet med en del andre slædehunde jeg kender også hende her personligt og hun har en masse husky i sig.

 

en husky skal løbe for at strække ud, dens muskler skal stimoleres og deres hjerne også, ellers ender man med en meget utilfreds hund og ejer.

hvis du bor i lejlighed og i byen som jeg skal man for at tilfredsstille sin slædehund gøre sit for det, vi cykler ca 6-7 km hver dag udover det strækker hun ud i parkerne omkring københavn og derudover skal vi træne lydighed og selvtillidstræning hver dag ca 1 time.

det samler sig til ca 4 timer på min husky og så er hun også tilfreds.

 

dog kommer det vel også an på hvor meget man vil ligge i sin husky for hvis man kan nøges med en husky i snor er det fint med basis træning men jeg kan ikke nævne en husky/ejer som kan nøges.

 

man kan ikke benægte hvad en slædehund er selvom at man ikke køre træk på dem, de har stadig den samme energi og behov for at lave noget så vel som en bordercollie ikke ville egne sig som skødehund.

 

jeg håber inderligt at hun finder en ejer som kan give hende det hun fotjæner, hun er en go hund som har stort potentiale og vil helt klart kunne have godt af at blive trænet. hun er super sød og der er intet ondt i hende, HELD OG LYKKE MED SØGEN.

Redigeret af husky
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha

Jaja men jeg har altså også en slædehund, og jo han er da aktiv, men så er det heller ikke værre. Tror såmænd de fleste her på forum - ligegyldig hvilken race de har - bruger samme tid som dig på aktivering.

 

Synes alle hunde skal stimuleres, motioneres, aktiveres.. I mange timer dagligt, både store og små.

 

Men som skrevet er der måske ved at gå nogle ting op i en højere enhed, det håber jeg for den søde hund :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Anja svane

Er denne smukke hund blevet omplaceret????? Ellers er jeg meget interreseret. Vi er en famile på 3 Der altid har haft hund og søger nu en der ny efter et år uden.

Har haft husky før.

Vi kan give den en tryg hverdag med gå og cykel ture..

Meget gerne hurtigst muligt da jeg har ferie til mandag d.19 og kunne derfor give den en god start.

 

Venlig hilsen

Anja

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha
Er denne smukke hund blevet omplaceret????? Ellers er jeg meget interreseret. Vi er en famile på 3 Der altid har haft hund og søger nu en der ny efter et år uden.

Har haft husky før.

Vi kan give den en tryg hverdag med gå og cykel ture..

Meget gerne hurtigst muligt da jeg har ferie til mandag d.19 og kunne derfor give den en god start.

 

Venlig hilsen

Anja

 

Hej Anja, jeg ved det faktisk ikke, men har lige skrevet til hende og spurgt :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...