Gæst Buddha Skrevet Juni 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2010 Hey alle, jeg vil gerne hjælpe en bekendt, hun er desværre nødt til at komme af med hendes ene hund grundet boligforeningen (kun 1 hund reglen). Det er en tæve fra marts sidste år, 3/4 husky og 1/4 labrador (ifølge ejer). Hun er sød og glad for andre hunde, kan være alene hjemme. Jeg kan sende en uddybende beskrivelse privat. Håber nogen (som har bedre plads end mig) synes hun ville være fantastisk at bo sammen med. Et lille foto: [ATTACH]27908[/ATTACH] Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Maustique Besvaret Juni 8, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 8, 2010 Smuk, smuk hund... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Maustique Besvaret Juni 8, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 8, 2010 Jeg retter mig selv... Afsindigt smuk hund... Det øre der har et lille knæk.. Står det normalt? Ej - jeg er helt faldet for dens udseende... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tweesa Besvaret Juni 8, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 8, 2010 Årh en smuksak.. Har alle dage været vild med husky øjnene.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
BassilBerner Besvaret Juni 8, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 8, 2010 iiiiiiiiiiihhhhhhhhhhhhhhh altså dumme dumme dumme dumme kæreste, der kun vil have een hund .. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Juni 8, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 8, 2010 Ok, havde jeg ikke boet hjemme, havde jeg satme slået til er jeg ret sikker på Og det er helt seriøst ment! Hold kæft hvor er hun smuk Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
BassilBerner Besvaret Juni 8, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 8, 2010 Bassils allerbedsteste legekammerat er en huskyblanding - det smukkest der findes - og de der øjne.. .. han hedder naturligvis Ice.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Juni 8, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 8, 2010 Men skal i ikke dele hovedpude med de blå øjne? Jeg retter mig selv... Afsindigt smuk hund... Det øre der har et lille knæk.. Står det normalt? Ej - jeg er helt faldet for dens udseende... Det ved jeg faktisk ikke - og ja, jeg er også rimelig forgabt i hende.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret Juni 8, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 8, 2010 :hjerte: nej ... må ikke... kan ikke,,, fy... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Aussie Aslan Besvaret Juni 8, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 8, 2010 WAUW!!!! Den der bare havde tid og plads.... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Juni 8, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 8, 2010 Nui, hun er lækker. :hjerte: Håber hun finder et godt hjem. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tweesa Besvaret Juni 8, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 8, 2010 Hvorfor har hun valgt at denne hund skal væk? Vil den bare bedst kunne klare en omplacering? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Maustique Besvaret Juni 9, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 9, 2010 Hvorfor har hun valgt at denne hund skal væk? Vil den bare bedst kunne klare en omplacering? Jep... Godt input.. Vi bliver lige nødt til at samle os selv op fra gulvet og tænke lidt rationelt. Hvad ved du om hundens sind? Aktivitetsniveau? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Juni 9, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 9, 2010 Jeg ved ikke særlig meget, men ifølge hende selv (altså ejeren), er hun en kærlig og rar hund, vant til at være sammen med mange hunde, hun har aldrig oplevet at hun var aggressiv. Hun er vant til at løbe frit i parker o.l., men man skal nok ikke forvente hun kommer med det samme hvis hun spotter et egern. Hun er kvik og virker som om hun ville være ret nem at træne - ejer har ikke selv trænet særlig meget lydighed. Hun har også en hanhund på lidt over halvandet år, de 2 kan vist gejle hinanden ret meget op. Hun er dog ikke glad for fyrværkeri - jeg ved ikke i hvor stor grad, men det kan måske trænes. Hun kan også blive forvirret på store gader hvor der sker enormt meget pludseligt. Men det er egentlig sådan jeg ser huskyer generelt, de hviler meget i sig selv og har det bedst med at have tid til lige at vurdere situationen, det mener jeg ikke som værende negativt, men ligesom at man ikke skal komme hoppende ud fra en busk bag Motor, det ville han finde enormt belastende. Jeg tror hun har valgt at komme af med hende her, fordi hun kom sidst Ved ikke om nogen har lyst til at tale i telefon med hende? For så må i endelig sige til. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Juni 9, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 9, 2010 (rettet) Hov, aktivitet ved jeg faktisk ikke så meget om. Kender kun en husky, hun er ikke mere "krævende" end Motor, mindre faktisk, tror især det er fordi hun er en tæve. Har skrevet til ejeren og spurgt mere om aktivitets niveauet Redigeret Juni 9, 2010 af Buddha Tilføjelse Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Juni 9, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 9, 2010 Hun skriver: hun har et mellem aktivitetsniveau, er meget rolig indenfor. men kan lege i timevis når man er ude med hende. ja, det er fordi hun kom sidst og min anden hund er ham jeg har tilladelse til at have her. det sker at hendes øre står op, men for det meste er der det knæk på, hvilket jeg synes er så fint. ja, det er en stor beslutning. og jeg ønsker ikke at hun skal sendes mere rundt, hun har brug for et fast sted med noget stabilitet tror jeg. Ej hvor jeg ville ønske vi havde købt et landsted i stedet for en båd Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Juni 10, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 10, 2010 Ville de være bedre hvis hun havde et sygt højt aktivitets niveau :hmm: I blev så stille... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tweesa Besvaret Juni 10, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 10, 2010 Haha - JEG synes stadig hun er fin.. Men har lovet mig selv væk til en bordercollie om et års tid.. Hvordan er hun træningsmæssig? Det kunne da være interessant at høre.. om det er husky eller labrador delen der spiller ind her? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Maustique Besvaret Juni 10, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 10, 2010 Ville de være bedre hvis hun havde et sygt højt aktivitets niveau :hmm: I blev så stille... Vi MÅÅÅÅ jo ikke, vel... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Juni 10, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 10, 2010 Ville de være bedre hvis hun havde et sygt højt aktivitets niveau :hmm: I blev så stille... Hvis jeg kunne tage hende, så ville jeg ikke være så stille - men det kan jeg jo ikke. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst DixZie Besvaret Juni 15, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 15, 2010 Hun ser bare skøn ud, men det går nok ikke lige på camping :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Frigga Besvaret Juni 15, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 15, 2010 Åh, et campingliv kan da også være dejligt for en hund :blink: Jeg havde egentlig troet at sådan en hund her ville have fået et nyt hjem i løbet af få dage. Dejlig er hun Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst DixZie Besvaret Juni 16, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 16, 2010 Hehe ja men 2 store hunde på camping, ved jeg ikke lige hvordan ville gå Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst husky Besvaret Juni 20, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 20, 2010 hun er rigtig sød, men husk nu at en husky ikke er en alm hund.den kræver træning og mere til.. ca 15 km hver dag også når det regner udenfor. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ebenhardt Besvaret Juni 23, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 23, 2010 Dejlig hund. Men vi har allerede 2 og for ikke at skulle skifte bilen igen må vi hellere blive ved de 2, desværre Hehe ja men 2 store hunde på camping, ved jeg ikke lige hvordan ville gå 2 store hunde på camping er ikke noget problem. Vi har 2 labber som ALTID er med på camping. De er skam også med i Italien i sommerferien Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts