Hop til indhold

Husky/labrador blanding søger hjem


Gæst Buddha
 Share

Recommended Posts

Gæst Buddha

Hey alle, jeg vil gerne hjælpe en bekendt, hun er desværre nødt til at komme af med hendes ene hund grundet boligforeningen (kun 1 hund reglen).

 

Det er en tæve fra marts sidste år, 3/4 husky og 1/4 labrador (ifølge ejer). Hun er sød og glad for andre hunde, kan være alene hjemme.

 

Jeg kan sende en uddybende beskrivelse privat.

 

Håber nogen (som har bedre plads end mig) synes hun ville være fantastisk at bo sammen med.

 

Et lille foto:

[ATTACH]27908[/ATTACH]

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha

Men skal i ikke dele hovedpude med de blå øjne? :engel:

 

Jeg retter mig selv... Afsindigt smuk hund...

 

Det øre der har et lille knæk.. Står det normalt? Ej - jeg er helt faldet for dens udseende...

Det ved jeg faktisk ikke - og ja, jeg er også rimelig forgabt i hende..

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Maustique
Hvorfor har hun valgt at denne hund skal væk? Vil den bare bedst kunne klare en omplacering?

 

Jep... Godt input..

 

Vi bliver lige nødt til at samle os selv op fra gulvet og tænke lidt rationelt. Hvad ved du om hundens sind? Aktivitetsniveau?:lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha

Jeg ved ikke særlig meget, men ifølge hende selv (altså ejeren), er hun en kærlig og rar hund, vant til at være sammen med mange hunde, hun har aldrig oplevet at hun var aggressiv. Hun er vant til at løbe frit i parker o.l., men man skal nok ikke forvente hun kommer med det samme hvis hun spotter et egern.

Hun er kvik og virker som om hun ville være ret nem at træne - ejer har ikke selv trænet særlig meget lydighed.

Hun har også en hanhund på lidt over halvandet år, de 2 kan vist gejle hinanden ret meget op.

 

Hun er dog ikke glad for fyrværkeri - jeg ved ikke i hvor stor grad, men det kan måske trænes. Hun kan også blive forvirret på store gader hvor der sker enormt meget pludseligt. Men det er egentlig sådan jeg ser huskyer generelt, de hviler meget i sig selv og har det bedst med at have tid til lige at vurdere situationen, det mener jeg ikke som værende negativt, men ligesom at man ikke skal komme hoppende ud fra en busk bag Motor, det ville han finde enormt belastende.

 

Jeg tror hun har valgt at komme af med hende her, fordi hun kom sidst :vedikke:

 

Ved ikke om nogen har lyst til at tale i telefon med hende? For så må i endelig sige til.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha

Hov, aktivitet ved jeg faktisk ikke så meget om. Kender kun en husky, hun er ikke mere "krævende" end Motor, mindre faktisk, tror især det er fordi hun er en tæve.

Har skrevet til ejeren og spurgt mere om aktivitets niveauet :-D

Redigeret af Buddha
Tilføjelse
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha

Hun skriver: hun har et mellem aktivitetsniveau, er meget rolig indenfor. men kan lege i timevis når man er ude med hende. ja, det er fordi hun kom sidst og min anden hund er ham jeg har tilladelse til at have her. det sker at hendes øre står op, men for det meste er der det knæk på, hvilket jeg synes er så fint. ja, det er en stor beslutning. og jeg ønsker ikke at hun skal sendes mere rundt, hun har brug for et fast sted med noget stabilitet tror jeg.

 

 

Ej hvor jeg ville ønske vi havde købt et landsted i stedet for en båd :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Frigga

Åh, et campingliv kan da også være dejligt for en hund :blink:

 

Jeg havde egentlig troet at sådan en hund her ville have fået et nyt hjem i løbet af få dage. Dejlig er hun :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Dejlig hund. Men vi har allerede 2 og for ikke at skulle skifte bilen igen må vi hellere blive ved de 2, desværre

 

Hehe ja men 2 store hunde på camping, ved jeg ikke lige hvordan ville gå :mrgreen:

 

2 store hunde på camping er ikke noget problem. Vi har 2 labber som ALTID er med på camping. De er skam også med i Italien i sommerferien :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...