Hop til indhold

Min nye hund Jessie


Gæst Sus87
 Share

Recommended Posts

Gæst Sus87

Ville da lige vise jer min nye Tervueren tæve Jessie eller Macon's Hera som hun hedder på papiret ;-)512625.jpg?07-05-2008%2013:04:46512627.jpg?07-05-2008%2013:04:46512629.jpg?07-05-2008%2013:04:46512626.jpg?07-05-2008%2013:04:46512628.jpg?07-05-2008%2013:04:46

Link til indlæg
Del på andre sites

Årh, hvor er hun skøn!!! :lun::lun: Jeg æææælsker belgierere (altså Groenendael og Tervueren, ikke så meget de andre..) og din ser da bare for lækker ud!!!

 

Jeg fik min Futte (også Tervueren) som genbrugshund da han var 14 mdr. og heldigvis ændrede han sig meget med tiden fra at være en usikker og flagrende unghund til at være verdens mest fantastiske hund. Jeg er sikker på, at hvis de tidligere ejere havde set ham nogle år efter, ville de ikke have troet på at det var den samme hund. :-D

 

Et KÆMPE tillykke fra mig, jeg håber at I får det rigtig godt sammen :mrgreen: (og sæt ENDELIG flere billeder ind, personligt kan jeg slet ikke få nok af Tervuerenbilleder!!! :blink:)

 

De ligner faktisk hinanden af udseende og hvis de også gør af sind, så har du godt nok vundet den store gevinst i lotteriet!!! :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Sus87
Årh, hvor er hun skøn!!! :lun::lun: Jeg æææælsker belgierere (altså Groenendael og Tervueren, ikke så meget de andre..) og din ser da bare for lækker ud!!!

 

Jeg fik min Futte (også Tervueren) som genbrugshund da han var 14 mdr. og heldigvis ændrede han sig meget med tiden fra at være en usikker og flagrende unghund til at være verdens mest fantastiske hund. Jeg er sikker på, at hvis de tidligere ejere havde set ham nogle år efter, ville de ikke have troet på at det var den samme hund. :-D

 

Et KÆMPE tillykke fra mig, jeg håber at I får det rigtig godt sammen :mrgreen: (og sæt ENDELIG flere billeder ind, personligt kan jeg slet ikke få nok af Tervuerenbilleder!!! :blink:)

 

De ligner faktisk hinanden af udseende og hvis de også gør af sind, så har du godt nok vundet den store gevinst i lotteriet!!! :mrgreen:

 

Tak for dine ord ;-) Jessie er en super godmodig, stille og rolig hund...hun har faktisk samme sind som min collie, hun er bare en anesle mere dominerende :cool:

 

Men elsker hende simpelthen sååå meget allerede...tænk at være så flot at se på og samtidig have et fantastisk sind...:mums::blink:

 

Nu skal jeg bare lige have hende i topform..hun er lidt for bred :roll:;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Perlen88

Hvor er hun smuk :lun: Hun ser rigtig dejlig ud :-)

 

Håber hende og Lexi kan finde ud af det, så du kan beholde hende, du virker allerede rigtig glad for hende. Og flot af dig at give hende et nyt hjem :5up:

Held og lykke :-) Og lad os endelig høre, hvordan det går ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...