Hop til indhold

Hunde-badekar.


Gæst BongoJungle
 Share

Recommended Posts

Gæst BongoJungle
Her ved os går vi ind for kæmpebadekar - derfor holder vi os til Mariager fjord eller strandene ude ved kysten :mrgreen:

 

Har de været i vandet? :-)

 

 

Nej, der har ikke været vand i endnu, har kun brugt den til foder godbider indtil videre, for at døre Diesel tryk ved den.

Kommer nok vand i i morgen eller på lørdag.

 

Han har fået den fordi sidste sommer var ved at koge ham.

Hans store pels gør han får det utroligt varmt.

Så tænkte at et badekar måske ku hjælpe lidt på afkølingen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst BongoJungle
Jep.. Mine har badekar... Og de bruger det meget (fra midt april til midt oktober) om vinteren vender jeg bunden i vejret på det, og så "kører" de på det når der er rimfrost..

 

 

:lol:

Det var også en mulighed.

Så har de fornøjelse af den hele tiden.

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej, jeg har intet hundebadekar :( men vil have et til sommeren, hvad egentlig tænkt mig en stor plasthundekurv, men de nye og moderen har huller i bunden og i siden for at undgå kondensvand :???:

 

Hvor har du købt dit badekar, hvad gav du for det og sidst men ikke mindst er der plads til en bette schæfer i det ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Malene Nielsen
Nej, jeg har intet hundebadekar :( men vil have et til sommeren, hvad egentlig tænkt mig en stor plasthundekurv, men de nye og moderen har huller i bunden og i siden for at undgå kondensvand :???:

 

Hvor har du købt dit badekar, hvad gav du for det og sidst men ikke mindst er der plads til en bette schæfer i det ;-)

 

Nu ved jeg ikke om det viste badekar er et sådant, men ellers så køb en børne sandkasse i plast - den koster fra 50 - 150 kr for 2 stk (bund og top) :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst BongoJungle
Nej, jeg har intet hundebadekar :( men vil have et til sommeren, hvad egentlig tænkt mig en stor plasthundekurv, men de nye og moderen har huller i bunden og i siden for at undgå kondensvand :???:

 

Hvor har du købt dit badekar, hvad gav du for det og sidst men ikke mindst er der plads til en bette schæfer i det ;-)

 

Det er faktisk et børne badekar/sandkasse.

Den er købt i kvickly til 100 kr.

 

En schæfer ville sikkert godt ku være der i, men ikke udstrakt.

 

Der blir reklameret meget med dem for tiden, i de forskellige reklameblade.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er faktisk et børne badekar/sandkasse.

Den er købt i kvickly til 100 kr.

 

En schæfer ville sikkert godt ku være der i, men ikke udstrakt.

 

Der blir reklameret meget med dem for tiden, i de forskellige reklameblade.

 

Bare det, at den bette pige lige kan komme ned og få kølet undersiden er nok :5up: planen er, at den også skal kunne bruges når hun er alene hjemme i hundegården, så der lægger jeg en stor skumgummimadras i som gennemvædes, bare så der ikke er risiko for drukneulykker :shock:

 

Jeg vil studere reklamebladene noget mere.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst BongoJungle
Bare det, at den bette pige lige kan komme ned og få kølet undersiden er nok :5up: planen er, at den også skal kunne bruges når hun er alene hjemme i hundegården, så der lægger jeg en stor skumgummimadras i som gennemvædes, bare så der ikke er risiko for drukneulykker :shock:

 

Jeg vil studere reklamebladene noget mere.

 

 

Ja, eller evt. hvis du kommer forbi kvickly eller en anden stor butik, tror næsten de har dem endnu, sådan hele tiden.

 

Det har de i hvertfald i "min" kvickly.

 

Men kan selvfølgelig ikke garantere.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Luxdog

Mine hunde har en bruseniche c055.gif:-P Men nu eeeelsker de også sol og varme. Så det der med nedkøling er de vist helst helt fri for. Så den bruges kun til "personlig hygiejne":blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

-Jeg har nogle sten, der blev tilovers da jeg fik lagt terrasse. De ligner nærmest mursten..

Jeg lægger dem i en firkant i et par lag eller tre.. Og så en pressenning over. Og vand i. :blink:

På den måde bliver "bassinet" så stort og så dybt som jeg synes det skal være.

Jeg har ikke bil, så det er lettere at slæbe en pressenning hjem på cyklen end en børnesandkasse... :rolleyes:

Link til indlæg
Del på andre sites

-Jeg har nogle sten, der blev tilovers da jeg fik lagt terrasse. De ligner nærmest mursten..

Jeg lægger dem i en firkant i et par lag eller tre.. Og så en pressenning over. Og vand i. :blink:

På den måde bliver "bassinet" så stort og så dybt som jeg synes det skal være.

Jeg har ikke bil, så det er lettere at slæbe en pressenning hjem på cyklen end en børnesandkasse... :rolleyes:

 

Det var da en god idé, så kan man lave størrelsen af bassenet så den passer præcist til den/de hunde man har :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Malene Nielsen
-Jeg har nogle sten, der blev tilovers da jeg fik lagt terrasse. De ligner nærmest mursten..

Jeg lægger dem i en firkant i et par lag eller tre.. Og så en pressenning over. Og vand i. :blink:

På den måde bliver "bassinet" så stort og så dybt som jeg synes det skal være.

Jeg har ikke bil, så det er lettere at slæbe en pressenning hjem på cyklen end en børnesandkasse... :rolleyes:

 

Du skal da bare købe et skateboard ved samme lejlighed og så klistre det fast på undersiden af sandkassen - så har du en rullende hundesvømmepøl :blink:

Og hvis du finder ideen interessant og brugbar og du gør forsøget - så husk kameraet, så du kan lægge billederne herind :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...